Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er vel i midten av 50 årene og har prøvd seg på meg flere ganger, og han sender ukoselige meldinger. Skriver han er kåt og spør om å få besøke meg fordi han er kåt. Har stått og sett inn stuevinduet mitt også. Jeg har kjæreste og det har jeg sagt til han men det går tydeligvis ikke inn. Jeg bor ikke sammen med kjæresten min. Jeg sa at hvis han ikke gir seg så kontakter jeg politiet, men da skulle det bli værst for meg sa han, og han skulle vist banke kjæresten min. Og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg kunne si nei til han som jo var så kjekk. Vel det syns ikke jeg, og jeg har null følelser for han, bare avsky og jeg har mest lyst til å stikke fingeren i halsen. Kjæresten kommer ikke på besøk hit for tiden da jeg ikke vil han skal få bank. Ikke at jeg tror det skjer, men man vet jo aldri.

Så hva gjør jeg. Hvordan sier jeg fra ordentlig til naboen når han ikke bryr seg om det jeg sier? Jeg er bare 23 år.

Anonymkode: ecca9...77d

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er vel i midten av 50 årene og har prøvd seg på meg flere ganger, og han sender ukoselige meldinger. Skriver han er kåt og spør om å få besøke meg fordi han er kåt. Har stått og sett inn stuevinduet mitt også. Jeg har kjæreste og det har jeg sagt til han men det går tydeligvis ikke inn. Jeg bor ikke sammen med kjæresten min. Jeg sa at hvis han ikke gir seg så kontakter jeg politiet, men da skulle det bli værst for meg sa han, og han skulle vist banke kjæresten min. Og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg kunne si nei til han som jo var så kjekk. Vel det syns ikke jeg, og jeg har null følelser for han, bare avsky og jeg har mest lyst til å stikke fingeren i halsen. Kjæresten kommer ikke på besøk hit for tiden da jeg ikke vil han skal få bank. Ikke at jeg tror det skjer, men man vet jo aldri.

Så hva gjør jeg. Hvordan sier jeg fra ordentlig til naboen når han ikke bryr seg om det jeg sier? Jeg er bare 23 år.

Hæ? Høres snålt ut. Høres også ikke ekte ut så vet ikke helt hva slags svar du forventer 

Anonymkode: ac7e8...b61

• Liker 2
Skrevet

Du får flytte da 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hæ? Høres snålt ut. Høres også ikke ekte ut så vet ikke helt hva slags svar du forventer 

Det er sant desverre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får flytte da 

Har ikke råd til det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøver egentlig å få råd om hva jeg bør gjøre da naboen ikke hører på meg når jeg bar han om å slutte.

Skrevet

Ja igjen, det høres veldig oppdiktet ut, men ok.. du får vurdere kostnaden å flytte mot å fortsette å bo på denne måten. Du blir jo regelrett trakassert og det er fint lite å gjøre med annet enn å unngå så mye du kan, men du har jo gitt fyren nummeret ditt, og har ikke gardiner eller persienner, så han kan se deg hele tiden(?). Snålt.

• Liker 5
Skrevet

Blokker og ignorer. Trekk for gardinene.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja igjen, det høres veldig oppdiktet ut, men ok.. du får vurdere kostnaden å flytte mot å fortsette å bo på denne måten. Du blir jo regelrett trakassert og det er fint lite å gjøre med annet enn å unngå så mye du kan, men du har jo gitt fyren nummeret ditt, og har ikke gardiner eller persienner, så han kan se deg hele tiden(?). Snålt.

Jeg dikter jo ikke opp. Er faktisk ganske fortvilet. Jeg tør nesten ikke å gå ut. Han fant nok nummeret mitt på nettet for jeg har ikke gitt det til han. Jeg har gardiner jo, men akkurat da var de dratt fra for å få inn litt lys. 

• Hjerte 4
Skrevet
tøydokka skrev (5 minutter siden):

Blokker og ignorer. Trekk for gardinene.

Mer påpasselig med å trekke for gardinene nå. Ja, skal gjøre det, men han gir seg nok ikke så lett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Uansett, da burde det være han som flytter. Men jeg får jo ikke gjort noe med det.

Skrevet

Herregud, for en pingle kjæreste du har. Redd for å få bank av en 50 år GAMMEL mann…?🤦🏻‍♀️ Her burde jo faktisk kjæresten din møte opp og konfrontere gamlingen og be han holde seg langt unna. Mannen min hadde ikke nølt 1 minutt på å beskytte meg. Norske menn i et nøtteskall.. 

Anonymkode: 5dee3...99f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herregud, for en pingle kjæreste du har. Redd for å få bank av en 50 år GAMMEL mann…?🤦🏻‍♀️ Her burde jo faktisk kjæresten din møte opp og konfrontere gamlingen og be han holde seg langt unna. Mannen min hadde ikke nølt 1 minutt på å beskytte meg. Norske menn i et nøtteskall.. 

Mer jeg som er redd for det. Men om han vil komme og snakke med han så får han jo lov det.

Skrevet

Besøksforbud og flytte. Har du ikke råd så ta deg råd det ender mestsansynelig ikke bra dette uansett… hadde i nøden tatt opp forbrukslån. 

Anonymkode: 43fe3...7c7

• Liker 2
Skrevet

Gå og snakk med politiet!

Hvis du ikke gjør det kommer han bare til å fortsette og bli verre.

Han satser på at du ikke kommer til å kontakte politiet.

Send ham en melding hvor du skriver at du gjentatte ganger har sagt at du ikke ønsker noe som helst med ham å gjøre på noen som helst måte, og at du forventer at han aldri mer kontakter deg eller noen av dine på noen som helst måte. Og at hvis han ikke respekterer det, så er det å anse som trakassering, og da må du gå videre med saken.

Hvis han svarer deg det samme som før på melding, da har du jo bevis. Har du de tidligere meldingene hans, vis dem til politiet.

Dessverre så tror jeg ikke du får fred fra ham før du flytter, men snakk med politiet, ikke utsett det!

Anonymkode: 44696...053

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mer påpasselig med å trekke for gardinene nå. Ja, skal gjøre det, men han gir seg nok ikke så lett.

Han gidder nok ikke mer etterhvert om du blokkerer han på telefon, some og hindrer innsyn. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vel, vel. En 50 åring er nok ikke nødvendigvis gammel i denne sammenheng. Er selv godt opp på 50 tallet men er både sterkere og tåler mer smerte enn når jeg var i 20 årene. 

Tenker politiet er riktig instans her.

Anonymkode: a0c29...c3f

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvorfor skulle jeg bli interessert i en skallet kort fyr med ølmage og tydeligvis høy selvtillit... For han ser det nok ikke selv, han tror tydeligvis han er verdens kjekkeste og at han kan få sex av meg bare han maser nok.

• Liker 1
Skrevet

Få kjæresten din til å ta en alvorsprat med han. Ikke sikkert det hjelper, men det er verdt forsøket. Han kommer nok ikke til å banke opp kjæresten din. Det er nok bare noe han sier for å skremme.

Skrevet

Han er ikke plagsom, han trakasserer deg. Vi må slutte å bruke mildere ord om slik oppførsel. Kanskje han trenger å få høre det så dorekte og saklig?

Anonymkode: ba650...229

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...