Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i oktober og har et ønske om å benytte en politibil som bryllupsbil. Saken er den at da jeg møtte min utkårede ble han så full på slutten av kvelden at han ble transportert på glattcella. Men han sa den natten var så magisk endog, fordi han hadde jo møtt meg, og den natten på glattcellen var liksom starten på vårt eventyr.

tør ikke ringe en stasjon og spørre, tror dere de sier ja? 

Anonymkode: 3fcd7...ab6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kreativt! 😄

Anonymkode: 2d34e...609

Skrevet

Det er en morsom ide men dessverre trenger politiet bilene sine selv. Politiet må alltid pushe pushe pushe på hvis det skjer noe. De trenger å være omstillingsklare og på alerten.

Mitt forslag er dog å lage en "politi" bil selv. Det kan jo bli sjarmerende!

Anonymkode: 9264b...3e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er en morsom ide men dessverre trenger politiet bilene sine selv. Politiet må alltid pushe pushe pushe på hvis det skjer noe. De trenger å være omstillingsklare og på alerten.

Mitt forslag er dog å lage en "politi" bil selv. Det kan jo bli sjarmerende!

Anonymkode: 9264b...3e0

Enig i dette, det er en løsning som absolutt kan bli kjempebra😊

Anonymkode: 1966c...32e

Skrevet

De trenger nok bilene selv, men kanskje de har en gammel stående av eldre modell? Som skal på skrothaugen snart? Skader ikke å ringe å høre☺️ Vil derimot tippe det er nokså strengt. At ikke alle og enhvermann får cruise rundt i politibiler😅

Anonymkode: 97843...75f

Skrevet

Er det noen politibetjenter her som kanskje har en formening om saken? Helt greit hvis en betjent er sjåføren vår den lille turen vi skal fra kirken til festlokalet. 

Skrevet

Det er kun politifolk som kan kjøre en uniformert politibil. Og vær veldig varsom med å lage "kopi"! 

Anonymkode: b4d33...ffb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noen politibetjenter her som kanskje har en formening om saken? Helt greit hvis en betjent er sjåføren vår den lille turen vi skal fra kirken til festlokalet. 

Jobber i politiet jeg🙋🏼‍♀️

Men aner ikke for å være ærlig, så jeg er til lite hjelp. Det du gjør er å sende det aktuelle politidistriktet en mail (sjekk politiet.no, er nok bedre å sende mail enn å ringe). Mulig det er en eldre bil man kan bruke, men tipper en betjent må være tilstedet i hvertfall ja. Så blir det kanskje en liten pris for dette, både for leie av bilen og privatbetalt overtid av en tjenesteperson. 

Skader jo ikke å høre, send en mail du, verste du får er et nei!☺️

Anonymkode: f9b93...ff4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jobber i politiet jeg🙋🏼‍♀️

Men aner ikke for å være ærlig, så jeg er til lite hjelp. Det du gjør er å sende det aktuelle politidistriktet en mail (sjekk politiet.no, er nok bedre å sende mail enn å ringe). Mulig det er en eldre bil man kan bruke, men tipper en betjent må være tilstedet i hvertfall ja. Så blir det kanskje en liten pris for dette, både for leie av bilen og privatbetalt overtid av en tjenesteperson. 

Skader jo ikke å høre, send en mail du, verste du får er et nei!☺️

Anonymkode: f9b93...ff4

Tusen takk, det hjalp mye. Tør å ta kontakt nå når du som jobber der på en måte ikke dømte meg nedenom og hjem. Vet det er litt sært, så var redd for å nærmest bli skjelt ut for forslaget. Takk! 

Skrevet

Kjenner flere i politiet som ville trukket på smilebåndet av den historien og stilt opp dersom regelverket tillater det :)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Tusen takk, det hjalp mye. Tør å ta kontakt nå når du som jobber der på en måte ikke dømte meg nedenom og hjem. Vet det er litt sært, så var redd for å nærmest bli skjelt ut for forslaget. Takk! 

Ikke skjemmes over det. Alt for kjærligheten ! 

Skulle politiet avslå så mener jeg å ha lest om en som kjører rundt i en gammel amerikansk(?) Politibil. Du kan jo se om du finner ut av hvem det er og evt spør om å leie bilen.

Anonymkode: 96a76...85e

Skrevet

Mannen min hentet brudepar med "svartemarja" i fjor vår utenfor kirken. De hadde kapasitet, og hvis det hadde vært utrykking der bilen måtte brukes, hadde brudeparet en backup :) 

Anonymkode: c8b09...2b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...