Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har opprettet en profil av meg på Tinder uten at jeg vet om det, men eposten min har de lagt inn. Jeg får match nesten hver dag, og det er så flaut! Hittil har jeg ikke turt å åpne disse e-postene og se på hvem som liker meg, men det hadde jo vært gøy da. Nå er det 24 som har sveipet rett vei på meg, og da kan det jo ligge en del godbiter der. Er det noen som vet om jeg kan se på disse matchene, uten at det legger igjen noe spor? Kan mannen min se det hvis jeg åpner e-postene fra de som har matchet med meg?

Anonymkode: cc628...d35

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll. Ingen som er dumme nok til å dele mailen sin med alle og en hver. 

Anonymkode: b1745...b86

Skrevet

Håper du er et troll, ellers har noen stjålet identiteten din. 

Om dette er sannt må du finne ut hvem, kontakte politiet? Tinder for å stenge profilen? Noen blir lurt til å tro de møter deg. Catfish eller svindel forsøk, bryr du deg ikke? 

Er det annet de bruker e posten din til? 

Fortell det til mannen din, fordi dette er alvorlig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje det er mannen din som tester deg? I så fall, stort rødt flagg, om du ikke har gjort noe for å få ham til å ikke stole på deg. For det er litt merkelig - de fleste ville vært bekymret fordi noen har stjålet din identitet på nett... du har bare lyst å se hvem som liker deg...

Anonymkode: a0d57...bdb

• Liker 1
Skrevet

Hmm. Nå er ikke jeg på Tinder, men jeg tror det er noe som ikke stemmer her. Kommer ikke Tindermatch i en app tro? (og forutsetter at du har sveipet rett vei også?) Hvis disse matchene bare kommer på epost minner det meg om spam-epost jeg kan få. Tror ikke de har noe som helst med Tinder å gjøre. 

Råder deg til å la være å åpne. Det er nok ingen som har opprettet noe på vegne av deg heller. Bare lureri!

Skrevet

Får også mail om at jeg har match på tinder, men det er noe svindelmail greier.. 

Kanskje det er tilfellet for deg også..

Anonymkode: f53cb...bc5

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er du gal.

Nå har jeg ikke Tinder, bare testet det en gang, men kan ikke huske at jeg fikk en eneste epost. Lukter svindel. Ikke klikk på noen lenker.

Dessuten må du være et troll, for folk flest hadde vel reagert mest på at noen har misbrukt dine personlige opplysninger. Lurer du ikke på hvordan profilen så ut. Har de brukt dine bilder, har de skrevet kom og ta meg i analen osv. Og hvem har gjort det, og hvorfor? Jeg hadde blitt redd.

Tinder knyttes til Facebook-profiler,, er det faktisk deg på bildene i profilen, så har de vel enten passordet til din Facebook og dermed masse private opplysninger til deg, eller så har de også opprettet en fake Facebook-profil på deg. Og når de har brukt din mailadresse, så må de vel også ha passordet til den for å verifisere etc.?

Så jeg ville krysset fingrene for at det var en helt dagligdags svindelmail, for alternativet er jo helt krise.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 1
Skrevet

Det utroligste går an, men du må som regel svare på en epost, for å få bekreftet, og aktivert kontoen din. 

Anonymkode: 45fbf...348

Skrevet
Cuntzilla skrev (3 minutter siden):

Er du gal.

Nå har jeg ikke Tinder, bare testet det en gang, men kan ikke huske at jeg fikk en eneste epost. Lukter svindel. Ikke klikk på noen lenker.

Dessuten må du være et troll, for folk flest hadde vel reagert mest på at noen har misbrukt dine personlige opplysninger. Lurer du ikke på hvordan profilen så ut. Har de brukt dine bilder, har de skrevet kom og ta meg i analen osv. Og hvem har gjort det, og hvorfor? Jeg hadde blitt redd.

Tinder knyttes til Facebook-profiler,, er det faktisk deg på bildene i profilen, så har de vel enten passordet til din Facebook og dermed masse private opplysninger til deg, eller så har de også opprettet en fake Facebook-profil på deg. Og når de har brukt din mailadresse, så må de vel også ha passordet til den for å verifisere etc.?

Så jeg ville krysset fingrene for at det var en helt dagligdags svindelmail, for alternativet er jo helt krise.

Feil. Null connection der.

Anonymkode: f541d...c4a

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Feil. Null connection der.

Anonymkode: f541d...c4a

Åja. Det var det før, eller det gjorde jeg. Man kunne plukke bilder fra FB-profilen.

Uansett - jeg tror det er svindel.

Endret av Cuntzilla
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Noen har opprettet en profil av meg på Tinder uten at jeg vet om det, men eposten min har de lagt inn. Jeg får match nesten hver dag, og det er så flaut! Hittil har jeg ikke turt å åpne disse e-postene og se på hvem som liker meg, men det hadde jo vært gøy da. Nå er det 24 som har sveipet rett vei på meg, og da kan det jo ligge en del godbiter der. Er det noen som vet om jeg kan se på disse matchene, uten at det legger igjen noe spor? Kan mannen min se det hvis jeg åpner e-postene fra de som har matchet med meg?

Anonymkode: cc628...d35

Håper mannen din finner det ut.

Anonymkode: 1544b...2cf

Skrevet

Kun meg som reagerer på at TS omtaler matchene som potensielle godbiter hun gjerne vil se, uten at mannen oppdager det? 
:vetikke:

Anonymkode: 01c12...4c0

• Nyttig 2
Skrevet

Dette her er da bare piss. 

1/10 💤💤

Anonymkode: 51eb8...b39

• Liker 2
Skrevet

Tinder sender vel ikke ut mail?

Anonymkode: 29c4c...694

Skrevet

Det er spam/ phishing. Selvfølgelig.

Anonymkode: c3e06...9a3

• Liker 2
Skrevet

Det er scam mail 🤣🤣

Anonymkode: c7df5...bdb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tinder sender vel ikke ut mail?

Anonymkode: 29c4c...694

Det kommer helt an på varslingsinnstillingene.

Anonymkode: 45fbf...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...