bompen Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 hei jenter... Her sitter jeg og skal ha mensen om ett par dager tror jeg... Sluttet på p-pillen i september 05.. Idag har jeg hatt ett press i korsryggen, det gjør litt vondt... Merker at det er der hele tiden. men regner vel med at dette ikke er ett tegn??+ Håper jo på det da, for jeg er ikke den typen som får vondt i korsryggen før mens, men en gang må jo bli den første.... Men er det noen som vet om dette er ett tegn? Er ca 12 dpo tror jeg... Og istad satt vi og spiste, og når jeg hadde spist litt, sa kroppen bare stopp...orket ikke mer mat, kjente at jeg begynte å bli kvalm.... Håper noen kan svare meg.. For jeg vil ikke ha denne stygge tanta i de dagene som kommer
Kakao Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 (endret) Hvis dpo betyr "dager på overtid", mener du altså at det er 12 dager siden du skulle hatt mensen? Da må du jo bare ta en test. Letteste måten å finne det ut på. Lykke til!!! Og bort med tanta!! Skremmer henne vekk Sånn, nå tør hun ikke å komme. Endret 19. januar 2006 av Kakao
bompen Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2006 nei da....det er 12 dager siden eggeløsning....hihi... sorry for at jeg skrev så dere kunne misforstå... Men tror dere at jeg kan teste alikvel... Her er mine symptomer denne mnd: Trøtthet vondt i korsryggen vondt i magen til tider hodepine(dette er nok av andre årsaker) "dett i desa" til tider, spesielt om kvelden. Forventer mensen i løpet av helgen.. Takk, dere er så koselige her!!
Gjest Gjest_pus_* Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Kan hende du har blitt forkjølet?...influensa? Men DET håper jeg ikke!! Venter også på stygge tanta til helgen og det virker som om hun kommer! Æsj! Har prøvd siden august og det tar nok litt tid dette her. Får håpe tanta ikke orker å komme til deg etter hun har vært hos meg
bompen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2006 nei da....ho kommer ikke til deg...har sagt ifra til ho at du ikke skal ha besøk.... Så ho kommer ikke, ble litt redd tror jeg....
Gjest Gjest_pus_* Skrevet 20. januar 2006 #7 Skrevet 20. januar 2006 Tanta fikk nok panikk...hu kom med en gang. Nå for en time siden. To dager før tida. Skal prøve å holde henne her hos meg så hun ikke går videre til deg. God helg
bompen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2006 jeg testet i stad jeg da, og den var blenda hvit Så da kommer nok tanta til meg og... Uff jeg kjenner jeg blir så deppa og lei meg...
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #10 Skrevet 20. januar 2006 Tok du testen med morgen urin da? Da er konsentrasjonen av hcg høyere. Mener å ha hørt at man bør vente til IKM dato, eller 14 dager etter EL før man tester... Noen bruker også lengre tid enn dette for å få høy nok konsentrasjon av hcg for å få et positivt utslag på testen.... Dessuten, Tanta er opptatt her hos meg! Virker ikke som om hun kommer til å dra videre på en god stund.... :smile:
bompen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #11 Skrevet 20. januar 2006 jeg er 13 dager over el idag... Har vel ikm på søndag eller noe, men jeg tror jeg får mensen jeg assa... Har ikke noen symptomer eller.... Jeg håper det klaffer for dere snart jeg... Dere er så gode Men jeg vil ikke ha mensen da Men lykke til alle sammen... Det er jo ikke mer enn 5 mnd sider jeg sluttet med p-pillene... Så jeg skal vel egentlig ikke klage Men er bare så veldig utolmodig....
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #14 Skrevet 21. januar 2006 Det er jo ikke sikkert at du ikke er gravid. Da jeg skulle teste, testet jeg på fredag og skulle ha mensen på søndag, og den var veldig negativ. Testet på nytt på søndag, om morgen, og da var den svakt positivt. Det tar litt tid før den slår ut. Håper du tester positivt i morgen. Ps: tett nese og hodepine var noen var mine tidlige symptomer, og nei jeg var ikke forkjølet. Lykke til
bompen Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #15 Skrevet 21. januar 2006 ikke gi meg falske forhåpninger nå Men jeg håper i det lengste.... etter forrige syklus skulle jeg hatt mensen i går, men har ikke sett noe til den tanta gitt... Men etter vanlige sykluser så skal jeg få den i morgen... Men jeg har ikke noe følelse av at jeg får mensen, men ingen følelse av at jeg er gravid heller.... Men takk... Ha et fint svangerskap!!!
bompen Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #16 Skrevet 21. januar 2006 Hei jenter! Har ikke fått den grusomme tanta enda, men nå føler jeg at hun skikkelig er på vei... Nå er jeg på dag 27, sist var bare syklusen 26, hmmm?? Men jeg har jo vanligvis sykluser på 28, så bare vent ho kommer i morgen... Dette var enda ett lite syteinnlegg fra meg... Lykke til alle sammen
Gjest Gjest_pus_* Skrevet 23. januar 2006 #17 Skrevet 23. januar 2006 Hvordan har det gått med deg i helgen? Noe nytt ?
bompen Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #18 Skrevet 23. januar 2006 jeg fikk tanta idag jeg--- Så nå er jeg på nippet til å gi opp.... Tror ikke jeg orker mer jeg.... Min samboer har to barn fra før av, så da er det vel meg det er noe galt med i såfall... Så da tror jeg at jeg stopper her jeg... Men skal jo selvfølgelig holde ett øye med dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå