AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Hver helg jeg er ute spotter jeg jenter og kvinner som er så høye på seg selv. Slenger rundt med håret i de høye hælene og med trutemunn og himler med øynene. Om en mann eller jeg vil snakke med dem ser dem bare bort eller ler av oss. Også sier de «hot girl summer», eller annet horete. De kler seg så lettkledd, men blir sure om man kommenterer rumpene og puppene deres. Om man tilbyr en drink eller om de vil være med hjem går dem vekk. De tror de er så mye bedre, men liker godt hvordan dere må kompensere for den dårlige selvtillitten deres med å gå ut på byen. Få oppmerksomhet av menn for den slutty måten dere oppfører dere på. Kvinner klager over at dem er single og ikke finner en snill mann, men dette er jo ikke rart når man se hvordan kvinner i dag er. Tragisk utvikling. Anonymkode: f0a46...8ef 1 2 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Ingen som tør å svare??? Anonymkode: f0a46...8ef
Jeg-er-anonym Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Finnes mange damer som ikke er konemateriale på samme måte som det finnes mange menn som ikke er en god ektemann. Betyr ikke at det ikke finnes damer som kan være/er gode koner eller menn som kan være/er gode menn 6 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 Populært innlegg #5 Skrevet 29. august 2023 Det du driver med er et klassisk eksempel på projisering. Du sliter med selvtillit, du behandler kvinner som sexobjekter, du kommenterer kvinner ufint og beskylder kvinner (som ikke vil ha sex...) for å være horete. Slik du fremstiller deg selv er du helt klart ikke i kategorien "snill mann", for ingen virkelig snille og trygge menn omtaler kvinner slik du gjør. Og kvinner merker dette og vil derfor unngå deg! Det hjelper ikke å forsøke å kjøpe drinker til dem heller, for når du forventer intimitet og sex som betaling for drinkene, så behandler du disse kvinnene som horer. Seriøst - kom deg ut og gjør noe fornuftig for andre, bidra i frivillig arbeid, vær et godt medmenneske, skaff deg sunne interesser, lev et sunt liv. Da vil du også få sjanse på damer etterhver - vel og merke hvis du også da har begynt å se på og behandle kvinner med respekt! Anonymkode: 9bb5c...168 59 4 35
Gamerface Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 Du har sett for mye på redpill klipp på youtube 6 8
Example Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 Hovedproblemet ligger vel i at du synes det er greit å kommentere puppene eller rumpene deres. Ikke så rart de skygger banen. 29 1 11
Gamerface Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 La meg gjette. Du ser på Sandman, Better bachelor, Think before you sleep på youtube? 8 4
Lorieen Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ingen som tør å svare??? Anonymkode: f0a46...8ef Hvorfor skal folk nedlate seg til å kommentere på incel-oppgulp? 23 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 Det heter DE er noe. Og selvfølgelig vil de ikke ha deg. Anonymkode: f4dae...11f 9 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 Hvorfor bruker du så mye tid og energi på noe som du påstår bare frustrerer og irriterer deg da? Og du kaller dem horer og høye på seg selv, men du vil gjerne kommentere puppene deres og ha dem med hjem og knulle? Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral? Anonymkode: 4de97...2a8 23 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #12 Skrevet 29. august 2023 Kvinner som tror at de* er noe. Anonymkode: 4de97...2a8 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #13 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hver helg jeg er ute spotter jeg jenter og kvinner som er så høye på seg selv. Slenger rundt med håret i de høye hælene og med trutemunn og himler med øynene. Om en mann eller jeg vil snakke med dem ser dem bare bort eller ler av oss. Også sier de «hot girl summer», eller annet horete. De kler seg så lettkledd, men blir sure om man kommenterer rumpene og puppene deres. Om man tilbyr en drink eller om de vil være med hjem går dem vekk. De tror de er så mye bedre, men liker godt hvordan dere må kompensere for den dårlige selvtillitten deres med å gå ut på byen. Få oppmerksomhet av menn for den slutty måten dere oppfører dere på. Kvinner klager over at dem er single og ikke finner en snill mann, men dette er jo ikke rart når man se hvordan kvinner i dag er. Tragisk utvikling. Anonymkode: f0a46...8ef Slik har norske, helst jenter i 20 årene vært i mange år. Overfladiske og selvopptatte. Men så har man noen i 30 og 40 årene som ikke har blitt voksne enda som er like ille. Det er som du sier, de tror de er noe. Anonymkode: ddb33...9c2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #14 Skrevet 29. august 2023 Ok, Incel. Anonymkode: 6eb31...9f4 16
Nev Skrevet 29. august 2023 #16 Skrevet 29. august 2023 Incel stempelet blir dratt fort opp. Typisk. Det er faktisk svært mange kvinner som er slik han beskriver. Problemet er når man først bruker tid på disse damene. Ingen vits å bruke energi på disse typene. Det finnes damer som virkelig har gode kvaliteter, men de er sjeldne. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #18 Skrevet 29. august 2023 Kvinner lukter menn som egentlig hater oss og kaller oss horer fordi vi slenger på håret vårt Anonymkode: ee342...f20 31 8
Lava Anne Skrevet 29. august 2023 #19 Skrevet 29. august 2023 Hvorfor sjekker du opp en type damer du forakter 🙄 22 5
Rosalilje84 Skrevet 29. august 2023 #20 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner lukter menn som egentlig hater oss og kaller oss horer fordi vi slenger på håret vårt Anonymkode: ee342...f20 Nettopp. Jeg trodde at man i det minste må ha masse sex med forskjellige menn for å bli definert som hore. Men det var dette håret, da 🤣🤣🤣 20 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå