Gå til innhold

Kvinner som tror at dem er noe. Slutt med det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver helg jeg er ute spotter jeg jenter og kvinner som er så høye på seg selv. Slenger rundt med håret i de høye hælene og med trutemunn og himler med øynene. Om en mann eller jeg vil snakke med dem ser dem bare bort eller ler av oss. Også sier de «hot girl summer», eller annet horete. De kler seg så lettkledd, men blir sure om man kommenterer rumpene og puppene deres. Om man tilbyr en drink eller om de vil være med hjem går dem vekk. 
De tror de er så mye bedre, men liker godt hvordan dere må kompensere for den dårlige selvtillitten deres med å gå ut på byen. Få oppmerksomhet av menn for den slutty måten dere oppfører dere på.

Kvinner klager over at dem er single og ikke finner en snill mann, men dette er jo ikke rart når man se hvordan kvinner i dag er. 
Tragisk utvikling. 

Anonymkode: f0a46...8ef

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som tør å svare???

Skrevet

Finnes mange damer som ikke er konemateriale på samme måte som det finnes mange menn som ikke er en god ektemann. Betyr ikke at det ikke finnes damer som kan være/er gode koner eller menn som kan være/er gode menn

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har sett for mye på redpill klipp på youtube

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Hovedproblemet ligger vel i at du synes det er greit å kommentere puppene eller rumpene deres. Ikke så rart de skygger banen.

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

La meg gjette. Du ser på Sandman, Better bachelor, Think before you sleep på youtube?

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ingen som tør å svare???

Hvorfor skal folk nedlate seg til å kommentere på incel-oppgulp?

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet

Det heter DE er noe.

Og selvfølgelig vil de ikke ha deg.

Anonymkode: f4dae...11f

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor bruker du så mye tid og energi på noe som du påstår bare frustrerer og irriterer deg da?

Og du kaller dem horer og høye på seg selv, men du vil gjerne kommentere puppene deres og ha dem med hjem og knulle?  :klo:

Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral? :fise:

Anonymkode: 4de97...2a8

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet

Kvinner som tror at de* er noe. 

Anonymkode: 4de97...2a8

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hver helg jeg er ute spotter jeg jenter og kvinner som er så høye på seg selv. Slenger rundt med håret i de høye hælene og med trutemunn og himler med øynene. Om en mann eller jeg vil snakke med dem ser dem bare bort eller ler av oss. Også sier de «hot girl summer», eller annet horete. De kler seg så lettkledd, men blir sure om man kommenterer rumpene og puppene deres. Om man tilbyr en drink eller om de vil være med hjem går dem vekk. 
De tror de er så mye bedre, men liker godt hvordan dere må kompensere for den dårlige selvtillitten deres med å gå ut på byen. Få oppmerksomhet av menn for den slutty måten dere oppfører dere på.

Kvinner klager over at dem er single og ikke finner en snill mann, men dette er jo ikke rart når man se hvordan kvinner i dag er. 
Tragisk utvikling. 

Slik har norske, helst jenter i 20 årene vært i mange år. Overfladiske og selvopptatte. Men så har man noen i 30 og 40 årene som ikke har blitt voksne enda som er like ille. Det er som du sier, de tror de er noe. 

Anonymkode: ddb33...9c2

Skrevet

Ok, Incel.

Anonymkode: 6eb31...9f4

• Liker 16
Skrevet

😂😂😂😂

• Liker 5
Skrevet

Incel stempelet blir dratt fort opp. Typisk. Det er faktisk svært mange kvinner som er slik han beskriver. Problemet er når man først bruker tid på disse damene. Ingen vits å bruke energi på disse typene. Det finnes damer som virkelig har gode kvaliteter, men de er sjeldne. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tør å svare? På dette her tullet?

• Liker 6
Skrevet

Kvinner lukter menn som egentlig hater oss og kaller oss horer fordi vi slenger på håret vårt 

Anonymkode: ee342...f20

• Liker 31
  • Nyttig 8
Skrevet

Hvorfor sjekker du opp en type damer du forakter 🙄 

• Liker 22
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner lukter menn som egentlig hater oss og kaller oss horer fordi vi slenger på håret vårt 

Anonymkode: ee342...f20

Nettopp. Jeg trodde at man i det minste må ha masse sex med forskjellige menn for å bli definert som hore. Men det var dette håret, da 🤣🤣🤣

• Liker 20
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...