AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Er så sabla lei av å se kvinnene på byen hver helg som bare er ute etter å utnytte stakkars snille menn som gir de drinker og flørt for kvelden. Når kvelden går mot slutten nekter de å gi meg kyss eller bli med meg hjem. Er akkurat som de setter seg ned i feministgjengen og rotter seg sammen for å utnytte menn for gratis drinker. Hvor kommer denne ukulturen i fra? Dere må få dere selvrespekt og slutte å oppføre dere som sexobjekter fordi det er DET DERE blir når dere er slik. Anonymkode: cd247...7c6 2
AprilLudgate Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Så du tenker du har betalt deg til sex? 22 8
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er så sabla lei av å se kvinnene på byen hver helg som bare er ute etter å utnytte stakkars snille menn som gir de drinker og flørt for kvelden. Når kvelden går mot slutten nekter de å gi meg kyss eller bli med meg hjem. Er akkurat som de setter seg ned i feministgjengen og rotter seg sammen for å utnytte menn for gratis drinker. Hvor kommer denne ukulturen i fra? Dere må få dere selvrespekt og slutte å oppføre dere som sexobjekter fordi det er DET DERE blir når dere er slik. Anonymkode: cd247...7c6 Så slutt å spandere drinker da? Nå vi venninner er på byen blir vi nærmest nedrent i drinker som blir plassert i hendene våre. Dere skaper jo denne situasjonen selv.
Heisann12345 Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 (endret) Slutt å gi drinker til kvinner da din tulling. Kvinner utnytter menn for gratis drikke? Ingen har vell dratt lommeboka opp av buksa di, er vell du som gledelig serverer. Betyr ikke at du har kjøpt henne resten av kvelden Endret 29. august 2023 av Heisann12345 7 3
Adrenalina1 Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 Så det er det du forventer når du spanderer en drink. At de skal være med deg hjem? Hvorfor kan ikke dere jævla mannfolk for en gangs skyld gjøre noe snilt for en dame?Uten baktanker. Men nei da. Det er dere menn som driver med ukultur. 15 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 Det er vel heller du som bør få deg selvrespekt - ikke spandere på random damer. Jeg tipper at de damene har gjennomskuet deg for lenge siden, at du forventer intimitet og sex som betaling for drinkene du kjøper til dem... og så gir de deg en lekse om at du ikke kan kjøpe sex og intimitet med å betale for drinker. Det er DU som behandler dem som sexobjekter - de velger bort intimitet og sex med deg, fordi de har forstått at du forsøker å kjøpe deg sex. Løsningen er enkel, ikke spander på damer du ikke kjenner godt og har skapt en relasjon med - dvs. du må ha kjent dem en stund. Anonymkode: e83a8...8a9 6 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel heller du som bør få deg selvrespekt - ikke spandere på random damer. Jeg tipper at de damene har gjennomskuet deg for lenge siden, at du forventer intimitet og sex som betaling for drinkene du kjøper til dem... og så gir de deg en lekse om at du ikke kan kjøpe sex og intimitet med å betale for drinker. Det er DU som behandler dem som sexobjekter - de velger bort intimitet og sex med deg, fordi de har forstått at du forsøker å kjøpe deg sex. Løsningen er enkel, ikke spander på damer du ikke kjenner godt og har skapt en relasjon med - dvs. du må ha kjent dem en stund. Anonymkode: e83a8...8a9 Er dessverre ikke mulig å få damer interessert på andre måter Men de har jo skjønt at de kan spare penger med å få påspandert drinker uten å gi oss menn noe tilbake. Råtten gjort er det!!! Anonymkode: cd247...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er så sabla lei av å se kvinnene på byen hver helg som bare er ute etter å utnytte stakkars snille menn som gir de drinker og flørt for kvelden. Når kvelden går mot slutten nekter de å gi meg kyss eller bli med meg hjem. Er akkurat som de setter seg ned i feministgjengen og rotter seg sammen for å utnytte menn for gratis drinker. Hvor kommer denne ukulturen i fra? Dere må få dere selvrespekt og slutte å oppføre dere som sexobjekter fordi det er DET DERE blir når dere er slik. Anonymkode: cd247...7c6 Tviler på dette er hardbarka feminister… Man kan si mye forskjellig om feministene, men i det minste betaler de for drikkevarene sine selv 😉 Anonymkode: dd297...b79 8 16
Nappetass1 Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 Jeg tar aldri i mot drinker fra menn på byen, jeg koster litt mer enn en hundrings skjønner du!😙 og har langt mer integritet enn å bli med et mannebarn som deg hjem. Nei æsj, forsøk å bli kjent med ei dame i dagslys! Mye bedre for alle parter. 7 2
Tøvftta Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 Jeg er lei av mannfolk på byen som ikke tar nei for ett nei og som tror at en drink automatisk kvalifiserer til sex. 20 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er dessverre ikke mulig å få damer interessert på andre måter Men de har jo skjønt at de kan spare penger med å få påspandert drinker uten å gi oss menn noe tilbake. Råtten gjort er det!!! Anonymkode: cd247...7c6 Omtrent like råttent gjort som å tro at du skal pule om du kjøper noen drinker. Anonymkode: 53d99...84c 3 3
I Grosny Skrevet 29. august 2023 #12 Skrevet 29. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er dessverre ikke mulig å få damer interessert på andre måter Men de har jo skjønt at de kan spare penger med å få påspandert drinker uten å gi oss menn noe tilbake. Råtten gjort er det!!! Anonymkode: cd247...7c6 Hvis du er på fisketur og fisken bare spiser marken av kroken, så må du finne på noe annet, eller fiske i en annen dam. Det finnes andre ting enn drinker som får damene til å bite, men det med drinken. Den gir deg 10 minutter med dama,og de minuttene, blir de interessante nok, så ønsker hun å bruke mer tid med deg. Når det er sagt. Vær tålmodig. Man må regne med å snakke med mange før man finner tonen med ei. Endret 29. august 2023 av I Grosny 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #13 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er dessverre ikke mulig å få damer interessert på andre måter Men de har jo skjønt at de kan spare penger med å få påspandert drinker uten å gi oss menn noe tilbake. Råtten gjort er det!!! Anonymkode: cd247...7c6 Da må du bare oppsøke andre arenaer for å treffe damer. Skap innhold i eget liv, skaff deg hobbyer, meld deg til frivillig arbeid, tren, spis sunt, skap positivitet i eget liv. Da vil du også få en energi/utstråling som viser at du trives med deg selv og eget liv. Og da blir du straks langt mer attraktiv for kvinner. Og så må du være oppriktig interessert i kvinner - hvem er de du møter egentlig, hvordan har de det, hva gjør de, hvilke interesser har de, hva er viktig for dem? Nå utstråler du på byen at du forsøker å kjøpe sex, og det gjør at ingen kvinner ønsker å ha mer med deg å gjøre, for de vet selv at de er langt mer enn et sexobjekt. Du behandler kvinner kun som et sexobjekt, og det er det ingen kvinne som ønsker å bare være. Du må endre deg, om du vil være interessant for kvinner! For nå er det du som behandler dem råttent når du ser og behandler dem kun som sexobjekt. Kom deg bort fra utelivet en lang periode, skap annet og viktigere innhold i livet ditt. Da vil du etterhvert treffe en kvinne som liker den du da er blitt. Anonymkode: e83a8...8a9 4 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #14 Skrevet 29. august 2023 Dette er skrevet av en dame Anonymkode: c5fce...dd7
Flintis Skrevet 29. august 2023 #15 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er så sabla lei av å se kvinnene på byen hver helg som bare er ute etter å utnytte stakkars snille menn som gir de drinker og flørt for kvelden. Når kvelden går mot slutten nekter de å gi meg kyss eller bli med meg hjem. Er akkurat som de setter seg ned i feministgjengen og rotter seg sammen for å utnytte menn for gratis drinker. Hvor kommer denne ukulturen i fra? Dere må få dere selvrespekt og slutte å oppføre dere som sexobjekter fordi det er DET DERE blir når dere er slik. Anonymkode: cd247...7c6 Jøss da har du da kjempedrag, kan ikke huske annet enn at de takket nei til å bli påspandert. 1 1
Example Skrevet 29. august 2023 #16 Skrevet 29. august 2023 Ikke kjøp drinker til damer på byen med mindre dere allerede har funnet tonen. 2 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #17 Skrevet 29. august 2023 Å prøve og dra damer ved å spandere drinker er rett og slett idiotisk, og du har deg selv å takke. Helt greit å spandere en drink, men det er ikke der du starter. Anonymkode: 31211...239 6 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #18 Skrevet 29. august 2023 34 minutter siden, AnonymBruker said: Er så sabla lei av å se kvinnene på byen hver helg som bare er ute etter å utnytte stakkars snille menn som gir de drinker og flørt for kvelden. Når kvelden går mot slutten nekter de å gi meg kyss eller bli med meg hjem. Er akkurat som de setter seg ned i feministgjengen og rotter seg sammen for å utnytte menn for gratis drinker. Hvor kommer denne ukulturen i fra? Dere må få dere selvrespekt og slutte å oppføre dere som sexobjekter fordi det er DET DERE blir når dere er slik. Anonymkode: cd247...7c6 Du bør nok endre strategi. For å si det sånn : antallet damer jeg har pult er langt høyere enn antallet damer jeg har spandert drinker på. Det er en tafatt og meningsløs måte å prøve å gå damer til sengs på. Få dem til å le i stede… 😉 Anonymkode: 26631...8e1 7
Spiren Skrevet 29. august 2023 #20 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er dessverre ikke mulig å få damer interessert på andre måter Men de har jo skjønt at de kan spare penger med å få påspandert drinker uten å gi oss menn noe tilbake. Råtten gjort er det!!! Anonymkode: cd247...7c6 Så du har ingenting annet å tilby enn den 100 lappen for drinken? Og er furten for at damene ikke driver med billigsalg 😅 og dette i et hav av andre menn som konkurrerer om de samme damene? 6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå