Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skulle vi ha sex. Det var en stund siden sist. Mens vi holder på sier han at han skal gjøre meg gravid.  Vi tar en kjapp, koselig prat om det og jeg sier kjør på (vi har snakket en del om dette tidligere og er enige om at vi har lyst på flere barn). Så holder vi på litt i mørket, men plutselig tar han på kondom?? Jeg blir forvirra, men sier ikke noe der og da fordi det egentlig var så god stemning.
I ettertid har jeg irritert meg skikkelig over at han gjorde det. Det virket litt som om han bare sa dette for at jeg skulle ligge med han. Jeg har blitt tydelig sint på han, men får ingen forklaring eller unnskyldning. Samtidig virket det som om han trodde at jeg ikke skulle merke at han brukte kondom. Jeg blir så forbanna, og jo mer jeg reagerer, jo mindre virker det som om han bryr seg. Er ikke dette veldig sært eller overreagerer jeg? 

Anonymkode: 48adf...27b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol. Det er kjempesært XD

Anonymkode: 2fdcc...7c9

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jo,dette er jo sært,men jeg syntes også at du overreagerer? Det må da være mulig å få ett ordentlig svar ut av fyren vel? Prøv å snakk litt mer med han?

• Liker 2
Skrevet

Merkelig kommunikasjon fra hans side. Hadde reagert på samme måte som deg, og følt meg lurt.

Anonymkode: 73155...406

• Liker 5
Skrevet

Veldig sært. Jeg ville sagt at du forventer at han behandler deg med respekt, og det gjør han ikke når han sier han skal gjøre deg gravid (og dere har vært enige om å få barn)... og så forsøker å skjule at han tar på kondom.

Jeg ville bedt om en forklaring på hvorfor han plutselig ombestemmer seg underveis.

Du overreagerer ikke, men tror du vil oppnå mest om du greier å holde deg saklig og rolig, fortelle ham hvordan hans valg av oppførsel føles og oppfattes av deg, og at det skaper utrygghet hos deg, og at du fortjener at han er ærlig med deg om hva han tenker rundt det å få barn.

Anonymkode: e8284...b11

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis dere har lite sex, og han vet at du kun vil ligge med han hvis det er for å bli gravid…?  Så sier han dette for at du skal bli med i sengehalmen.  😆

Så mulig du bør ligge med mannen din litt oftere, uten at han føler at du kun gjør det når du vil bli gravid?  😳😳

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (14 timer siden):

Jo,dette er jo sært,men jeg syntes også at du overreagerer? Det må da være mulig å få ett ordentlig svar ut av fyren vel? Prøv å snakk litt mer med han?

TS: Det eneste han har sagt fram til nå er at det er skummelt å få barn når vi ikke har så god råd. Vi har grei nok råd, men det er utenfor poenget.

Synes fortsatt at det er rart at han var den som først tok opp temaet om barn, for så å ombestemme seg og prøve å skjule det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

I går skulle vi ha sex. Det var en stund siden sist. Mens vi holder på sier han at han skal gjøre meg gravid.  Vi tar en kjapp, koselig prat om det og jeg sier kjør på (vi har snakket en del om dette tidligere og er enige om at vi har lyst på flere barn). Så holder vi på litt i mørket, men plutselig tar han på kondom?? Jeg blir forvirra, men sier ikke noe der og da fordi det egentlig var så god stemning.
I ettertid har jeg irritert meg skikkelig over at han gjorde det. Det virket litt som om han bare sa dette for at jeg skulle ligge med han. Jeg har blitt tydelig sint på han, men får ingen forklaring eller unnskyldning. Samtidig virket det som om han trodde at jeg ikke skulle merke at han brukte kondom. Jeg blir så forbanna, og jo mer jeg reagerer, jo mindre virker det som om han bryr seg. Er ikke dette veldig sært eller overreagerer jeg? 

🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 2f3bc...256

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS: Det eneste han har sagt fram til nå er at det er skummelt å få barn når vi ikke har så god råd. Vi har grei nok råd, men det er utenfor poenget.

Synes fortsatt at det er rart at han var den som først tok opp temaet om barn, for så å ombestemme seg og prøve å skjule det. 

Han gjorde det for å få deg i seng

Anonymkode: 723d7...015

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å la være å bryte inn med:" De vet vel at det er tilnærmet umulig for deg å gjøre meg gravid hvis du drar på kondom.."

Om det hadde ødelagt hele stemningen kunne det bare vært sånn.

Anonymkode: a57cc...529

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Høres ut som at han lurte deg til sex. Ufint og dårlig gjort. Dersom dere har diskutert det, og er enige, bør han virkelig komme i deg uten kondom. Usympatisk av han. Du må spørre litt mer, hva som var grunnen.

Anonymkode: 71816...259

• Nyttig 1
Skrevet

Han lyver og manipulerer, og nekter å kommunisere når du tar ham i det. 
Gå et par ekstra runder med deg selv før du bestemmer deg for å la denne fyren bli far til dine barn. Det er vondt å vokse opp med foreldre man ikke kan få til å kommunisere med. Eller som kan prate godt seg imellom. 

Anonymkode: 4f564...711

• Liker 4
Skrevet

😅 prøvde han å skjule at han tok på seg kondom? Den knitringa som særpreger den prosessen er jo ikke til å ta feil av.

Anonymkode: 0e3dd...3ef

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde sagt han var velkommen tilbake i senga når han klarte å kommunisere ordentlig rundt sex, forsøk og prevensjon. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Har du spurt hva som foregår i hodet hans? Det ville jeg gjort.

Anonymkode: e1ba6...98b

• Liker 1
Skrevet

Du må jo også selv ha klar kommunikasjon med ham og si hva du vil og stå for det. 

Skrevet

Har dere ekstremt sjelden sex, siden han bruker så voldsomme virkemidler for å lure til seg sex?

Anonymkode: d50ab...c7f

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke ut som et forhold man burde få barn inn i.

Anonymkode: 1ecc0...06c

• Liker 1
Skrevet

Men dere var jo i gang med å ha sex FØR han sa han skulle gjøre deg gravid? Da var det jo ikke ett argument for å få deg til sengs...? 

Men jeg synes det er veldig sært både å kun ville ha sex for å bli gravid, og føle seg lurt ellers. Og jeg synes det er veldig sært å bli så sint over det i ettertid, samtidig som man ikke bryr seg der og da... 

Anonymkode: 0b2c6...d2a

Skrevet
Sitat

Så holder vi på litt i mørket, men plutselig tar han på kondom?? Jeg blir forvirra, men sier ikke noe der og da fordi det egentlig var så god stemning.

Sikker på at dere er en god match og bør få barn sammen? 

Anonymkode: c5488...ceb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...