AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Bare nysgjerrig Anonymkode: 38e54...fa2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Ikke mange, må kanskje legge til søkeord i annonsen eller noe. Mange idioter som tar kontakt, vil kjøpe varen, og så plutselig litt senere så har noen de kjenner tilfeldighvis en lignende vare de kan få. Anonymkode: 4dafb...a2e 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Har solgt to produkter denne uken. Den ene annonsen har 7 klikk. Den andre har ligget ute i noen måneder og har 28 klikk. Anonymkode: f0ade...2f3 1
ThereGoesBob Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 Det interessante her er vel hvor mange som klikker flere ganger på samme annonsen. Det sier mer om sjansene for salg enn antall klikk, og kan bivånes under statistikken. Jeg hadde en sofa for salg. 5 hadde lagt til som favoritt og over 500 klikk. Like fullt havnet den på dynga til slutt. 1
Million Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Det vil jeg si avhenger helt av hva som selges. En stol med skittent sete som jeg GA BORT, fikk så mange klikk at det er helt sykt. Bare fordi den var gratis sikkert. En vanlig grå ikea-kontorstol som jeg skrev at måtte renses pga skittent sete (sølt brus og sjokolade på det). Den ble revet bort, og selv om jeg markerte den som gitt bort i annonsen, fortsatte henvendelsene å komme i flere måneder etterpå! (sikkert folk som hadde lagret annonsen) Jeg har ute en annonse nå, og den har bare fått 22 klikk siden i går. Husker dessverre ikke antall klikk på andre annonser jeg har hatt. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 Jeg selger for det meste klær og utstyr til barn. Jeg får få visninger og likes, men får stort sett solgt allikevel. Dette er nok fordi markedet for utstyr og klær til barn er relativt godt på Finn. Jeg har fått flest visninger når jeg gir bort ting, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg blir lettere kvitt dem. Folk leser annonsen kun fordi produktene er gratis. Anonymkode: ad687...589 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå