Jeand Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Jeg skulle hatt mensen for 8 dager siden, men ingen tegn annet enn murring. Jeg har tatt 6-7 tester, aller er like negative. Noen som har opplevd det før?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Tipper du har forsinket eggløsning Anonymkode: 784f6...150
Jeand Skrevet 29. august 2023 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tipper du har forsinket eggløsning Anonymkode: 784f6...150 Takk for svar, vi er i en prøveperiode - burde jeg ta følge opp med eggløsningstester?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 Jeand skrev (4 minutter siden): Takk for svar, vi er i en prøveperiode - burde jeg ta følge opp med eggløsningstester? Ja du burde absolutt begynne å følge med med EL tester 👍 Da kan du lettere følge med på syklusen din og du slipper sitte å vente på en mens som er sein pga sein eggløsning 😊 Veldig greit å kunne ha kontroll på om syklusene er regelmessig og at EL kommer hver mnd Anonymkode: e6a4b...9c4
Jeand Skrevet 29. august 2023 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja du burde absolutt begynne å følge med med EL tester 👍 Da kan du lettere følge med på syklusen din og du slipper sitte å vente på en mens som er sein pga sein eggløsning 😊 Veldig greit å kunne ha kontroll på om syklusene er regelmessig og at EL kommer hver mnd Anonymkode: e6a4b...9c4 Tusen takk for utfyllende svar!😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå