AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Del Skrevet 29. august 2023 Når jeg ser en serie (nå gossip girl om det har noe å si), så stopper episoden de siste 10 sekunder av den, og blir til et lite bilde oppe i venstre hjørne. Så kommer neste episode nede i høgre hjørne, med nedtelling eller "se neste episode". Jeg går alltid glipp av de siste sekundene av en episode, og for å få sett de må jeg spole forbi det punktet hvor den endte. Flere? Jeg har tatt av automatisk avspilling, som Netflix ba meg gjøre. Men da står den bare på vent til jeg trykker. Anonymkode: 675fb...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Del Skrevet 29. august 2023 Det er helt vanlig, ja Anonymkode: 4b8b5...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt vanlig, ja Anonymkode: 4b8b5...2bb Og det er ingenting å gjøre med? Forferdelig irriterende.. 😅 Ts Anonymkode: 675fb...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og det er ingenting å gjøre med? Forferdelig irriterende.. 😅 Ts Anonymkode: 675fb...98b Jeg trykker på det lille bildet i hjørnet om jeg ønsker å se de siste sekundene ☺️ Anonymkode: 4b8b5...2bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg trykker på det lille bildet i hjørnet om jeg ønsker å se de siste sekundene ☺️ Anonymkode: 4b8b5...2bb Jeg prøver å gjøre det, men da begynner bare episoden på nytt. Det er da jeg spoler forbi punktet hvor episoden slutta forrige gang. Daa får jeg sett slutten 😅 Ts Anonymkode: 675fb...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 29. august 2023 #6 Del Skrevet 29. august 2023 Åhh, det irriterte meg grenseløst da vi så på The 100. 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg prøver å gjøre det, men da begynner bare episoden på nytt. Det er da jeg spoler forbi punktet hvor episoden slutta forrige gang. Daa får jeg sett slutten 😅 Ts Anonymkode: 675fb...98b Prøv flere ganger 😀 Det er vanlig både på Netflix og Viaplay, dessverre Anonymkode: 4b8b5...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg ser på Apple tv da holder det å trykke meny når det jeg ser blir en liten boks oppe i hjørnet. Da går den tilbake og lar meg se resten. Anonymkode: 44fb6...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #9 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Prøv flere ganger 😀 Det er vanlig både på Netflix og Viaplay, dessverre Anonymkode: 4b8b5...2bb Funker ikke her. På viaplay funker det, men her begynner episoden bare på nytt 🙄 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg ser på Apple tv da holder det å trykke meny når det jeg ser blir en liten boks oppe i hjørnet. Da går den tilbake og lar meg se resten. Anonymkode: 44fb6...d14 Jeg har også apple tv, så prøvde nå uten hell. Da gikk den bare tilbake på hovedsiden for serien. Må spole forbi punktet hvor de kutter episoden.. Må vel bare leve med å ikke få sett siste del av episodene da 🙄😂 Ts Anonymkode: 675fb...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 29. august 2023 #10 Del Skrevet 29. august 2023 MariaIsabel skrev (34 minutter siden): Åhh, det irriterte meg grenseløst da vi så på The 100. 😫 Meg og, meldte det derfor inn til Netflix, og da gjorde se om på det etter en stund. TS: meld fra til Netflix. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Del Skrevet 29. august 2023 La Luna skrev (1 minutt siden): Meg og, meldte det derfor inn til Netflix, og da gjorde se om på det etter en stund. TS: meld fra til Netflix. Gjorde det, men fikk da ril svar om å ta av "automatisk avspilling". Men får prøve å gjøre det igjen! 👍 Anonymkode: 675fb...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #12 Del Skrevet 29. august 2023 Oppdatering: kontaktet Netflix og det fins ingen løsning da dette skjer fordi de har skippa rulletekst, annet enn å gi beskjeden videre til dem som styrer med dette.. Fikk så beskjed om å bruke mobil-appen til å gå innpå innstilling og igjen skru av/på automatisk avspilling, og at problemet nå skulle være fiksa (trodde de da gjorde noe manuelt på min profil e.l), men fortsatt det samme.. Så... lol, irriterendes!! Anonymkode: 675fb...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #13 Del Skrevet 1. september 2023 Trykk opp og ok. Anonymkode: d0aac...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #14 Del Skrevet 1. september 2023 Jeg har PC-en koblet til TV-en, og ser på Netflix gjennom den. Da kan jeg laste ned tredjeparts programvare som lar med konfigurere alt mulig på auto-playen. Autoskip intro, outro, spill hele før den går videre, etc, etc. Anonymkode: 21dce...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå