Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før du flyttet sammen med din kjæreste? 

Anonymkode: 6ce4d...706

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 år - men jeg var ferdig med bachelorgraden akkurat da, så jeg måtte flytte fra studenthybelen uansett. Da ble det naturlig at vi tok det skrittet fremfor at jeg skulle inne meg noe eget og så kanskje flytte ut igjen ganske kort tid senere. 

Skrevet

Første gangen tok det vel 1 år . Ei annen samboer jeg hadde så tok det...1 dag/date? Plutselig bodde hun bare der. 😅

Skrevet

Vi flyttet sammen 1 mnd FØR vi ble sammen (1 mnd etter at vi møttes), kjøpte hus sammen et år etter at vi flyttet sammen, og giftet oss 1,5 år etter at vi flyttet sammen.

Jeg havnet i en situasjon hvor det ikke var trygt å være hjemme, og han fikk vite det, og kom og hentet meg. Jeg følte på at det var tidlig, og sa flere ganger at jeg kunne finne et annet sted, men han sa han likte å ha meg der, og at han var mer komfortabel når han kunne beskytte meg, så da ble det slik. 😊

• Hjerte 2
Skrevet

Etter bryllupet😅 3 år

Anonymkode: 217cf...b82

Skrevet

Halvannet år. Flyttet sammen et år etter forlovelse, og et par uker før bryllupet. Det er snart 25 år siden, og vi bor fortsatt sammen, på samme adresse. 🙂 

Skrevet

Etter 10 mnd. Vi skulle flytte for å studere begge to, så da var det naturlig 😊 Kjøpte leilighet sammen etter litt under tre år sammen.

Anonymkode: 60550...d03

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvor lang tid tok det før du flyttet sammen med din kjæreste? 

Anonymkode: 6ce4d...706

Det tok 2 år! Blir giftemål også. Det er to år med tillit og relasjonsbygging.  Alt ligger til rette for et forhold som vil vare over tid, men noen garanti har man ikke. Det har livet lært meg. Fin personlighet, felles verdier, og noen felles interesser. Det gir håp og trygghet. Jeg elsker henne.

Anonymkode: c23da...e05

• Hjerte 2
Skrevet

Rundt 1 måned. Da hadde vi truffet hverandre 4 ganger. Det var helt spesielle omstendigheter som gjorde at det ble sånn. 

Anonymkode: c50f1...666

Skrevet

9mnd, da kjøpte vi sammen.

Jeg måtte ut av der jeg bodde (kontrakt gått ut), og i stedenfor at jeg skulle finne nytt alene slo vi oss sammen. Den gang var det billigere med lån en leie, og så lenge vi la inn like mye og hadde kontrakt så kunne vi selge om det ble slutt.

Vi var nesten 30, og viste hva vi ville/ikke ville ha i en partner. Fortsatt sammen 15år og flere barn senere.

Anonymkode: abdee...08c

Skrevet

2,5 år. Barn på hver vår kant, så vi tok det rolig. 

Anonymkode: 2c230...113

Skrevet

Rundt 10 måneder. :)  Da hadde vi bare kjent hverandre i 13 måneder, så relativt raskt, men det var omstendigheter i begges livssituasjon som gjorde at vi hadde lite å tape på å flytte sammen. Nå er det snart 9 år siden og vi har to barn sammen 😀

Anonymkode: 440d7...dd0

Skrevet

Jeg flyttet inn før vi ble sammen. Dvs, jeg lå over på tredje date, og etter det flyttet jeg i grunn aldri ut. :ler:

Vi ble sammen en måned senere. ;)

Skrevet

2 uker etter jeg møtte han første gang 😄 

Anonymkode: da2bb...9de

Skrevet

Etter 1 år. Jeg var 17, han 18. 

Skrevet

6 mnd. Da forlovet vi oss og kjøpte hus. Gift i 15 år. Sammen i 20.

Anonymkode: 7ddf3...d4c

Skrevet

2 år. Vi ble sammen på vgs siste året, så dro han i militæret. Så flyttet vi sammen på studiestedet mitt. 

Dette var i 1999 😀 Holder fortsatt koken. 

Anonymkode: 5f5c6...fdf

Skrevet

2 år, avstandsforhold så gikk ikke før. Ville uansett ventet til minst 1,5 år, jeg trengte å bo alene først.

Anonymkode: dde45...b45

Skrevet

Flyttet sammen etter to år. Vi er i 40-årene. Ble slutt bare noen mnd etter det.

Anonymkode: 19cb1...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...