AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Del Skrevet 29. august 2023 Ser de er veldig billige sammenlignet med andre laptoper, så noen begrensninger har de kanskje? Anonymkode: 71978...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Del Skrevet 29. august 2023 En chromebook fungerer egentlig kun på Internett. Det er som en android telefon, du får kun lastet ned apper fra play store. Så du kan ikke game (med mindre du mener mobilspill er gaming). Anonymkode: 2022c...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg har det som jobb pc. Siden alt jobb jeg gjør gjøres over nettet. Jeg spiller ikke noe jeg da. Jeg er fornøyd hvert fall. Anonymkode: abf63...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Del Skrevet 29. august 2023 Takk for innspill. Den skal bare brukes til jobb. Surfe, sende mailer, tekstbehandling, regneark. Kan man laste ned epost-program? Eller må man sjekke mailen sin på en nettside? Ts Anonymkode: 71978...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Del Skrevet 29. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Takk for innspill. Den skal bare brukes til jobb. Surfe, sende mailer, tekstbehandling, regneark. Kan man laste ned epost-program? Eller må man sjekke mailen sin på en nettside? Ts Anonymkode: 71978...865 Som sagt, det er som en android telefon. Alle apper du kan laste ned fra play store, kan lastes ned på chromebook. Outlook er en app du kan laste ned. Har den alle funksjonene til outlook? Nope. Men den funker. Anonymkode: 2022c...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Del Skrevet 29. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Som sagt, det er som en android telefon. Alle apper du kan laste ned fra play store, kan lastes ned på chromebook. Outlook er en app du kan laste ned. Har den alle funksjonene til outlook? Nope. Men den funker. Anonymkode: 2022c...e6b Har den alle funksjonene til outlook desktop*** Anonymkode: 2022c...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som sagt, det er som en android telefon. Alle apper du kan laste ned fra play store, kan lastes ned på chromebook. Outlook er en app du kan laste ned. Har den alle funksjonene til outlook? Nope. Men den funker. Anonymkode: 2022c...e6b OK, jeg er ikke kjent med android telefoner eller apper. Har forholdt meg til Apple-produkter de siste 15 årene. Men så lenge man kan laste ned en app for e-post tror jeg egentlig jeg er good! Må man ha en slags konto for å bruke Outlook? Jeg bruker vanligvis mailprogrammet som følger med Mac/iPad/iPhone. Ts Anonymkode: 71978...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg bruker nettleseren på Mail. Fungerer fint for meg hvert fall. Laga bokmerke på det Anonymkode: abf63...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #9 Del Skrevet 29. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: OK, jeg er ikke kjent med android telefoner eller apper. Har forholdt meg til Apple-produkter de siste 15 årene. Men så lenge man kan laste ned en app for e-post tror jeg egentlig jeg er good! Må man ha en slags konto for å bruke Outlook? Jeg bruker vanligvis mailprogrammet som følger med Mac/iPad/iPhone. Ts Anonymkode: 71978...865 Outlook er Microsoft sin epostklient. Du kan bruke andre tilbydere i samme klienten, men det er ikke like enkelt å sette opp. Det er mange epostklienter der ute. Du må finne den du foretrekker. Anonymkode: 2022c...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #10 Del Skrevet 29. august 2023 Du får forresten ikke brukt chromebook uten å ha google-konto. Anonymkode: 2022c...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Del Skrevet 29. august 2023 Takk for hjelpen! 🌺 Anonymkode: 71978...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #12 Del Skrevet 30. august 2023 Generelt sett kan en Chromebook gjøre alt du kan gjøre i Chrome. Det ligger liksom litt i navnet. Er det noe du skal gjøre som du ikke kan gjøre i nettleseren? Anonymkode: b964c...3e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #13 Del Skrevet 30. august 2023 Eneste er vel at Chromebook ikke fungerer under mange eksamener. Anonymkode: 7fccd...8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #14 Del Skrevet 30. august 2023 Funker dårlig til programmering, grafisk design, modellering, CAD, simulering, etc. Alt som ikke er surfing, enkel dokumentbehandling og eposter Anonymkode: 7ceeb...2d5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #15 Del Skrevet 30. august 2023 Om du skal studere kan du ikke bruke den på eksamen til wiseflow. Jeg kjøpte en, men den var egentlig helt ubrukelig til mitt bruk, endte med å kjøpe macbook istede. Jeg bruker mye word, excel, outlook mail osv. Anonymkode: 9e5a3...aba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #16 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): OK, jeg er ikke kjent med android telefoner eller apper. Har forholdt meg til Apple-produkter de siste 15 årene. Men så lenge man kan laste ned en app for e-post tror jeg egentlig jeg er good! Må man ha en slags konto for å bruke Outlook? Jeg bruker vanligvis mailprogrammet som følger med Mac/iPad/iPhone. Ts Anonymkode: 71978...865 Google sine apper fungerer veldig greit og alle kan bruke de med en google-konto. Bruker CB på jobb og bruker Google sine apper også privat. Anonymkode: c9a27...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kims2000 Skrevet 30. august 2023 #17 Del Skrevet 30. august 2023 Fikk ikke brukt excel ordentlig, så ble Windows pc her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #18 Del Skrevet 30. august 2023 Tviler på at man kan lage musikk med fl studio på den. Og det er ihvertfall det viktigste man kan bruke en PC til for min del. Anonymkode: 3f5b1...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #19 Del Skrevet 30. august 2023 Sitat Hva kan man IKKE bruke en Chromebook til Det man definitivt ikke kan bruke en Chromebook til, er privatliv. Absolutt alt som gjøres på en Chromebook, blir overvåket og lagret av Google, som er veldig glade i å samle inn opplysninger for å selge dette videre. Anonymkode: da4b4...7f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #20 Del Skrevet 31. august 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: som er veldig glade i å samle inn opplysninger for å selge dette videre. kilder på dette? Anonymkode: 2022c...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå