Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når går sjokket over? Er 5+0, visst om graviditeten i 11 dager. Og jeg er så i ekstase! Jeg gleder meg så insane mye, til fødsel og ultralyd og barseltiden og alt som er! Jeg klarer ikke tenke på noe annet… hadde en SA tidligere i sommer og jeg synes det er skummelt at jeg er så optimistisk og gleder meg så mye. Men jeg kan ikke noe for det. Noen som har opplevd å være så glad og lykkelig, og roer det seg?

Anonymkode: 4acc1...ea4

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, gratulerer så mye🤩 Kan ikke huske helt når sjokket gikk over, men tror det var før uke ti en eller annen gang. Kanskje da jeg begynte å bli kvalm? Men gledet meg sykt mye hele graviditeten! Til tross for kvalme, trøtthet, halsbrann og bekkenvondt er det en tid i livet jeg aldri ville vært foruten og som jeg håper inderlig at jeg er heldig nok til å få oppleve igjen☺️

Anonymkode: 6cdbf...e2a

Skrevet

Gratulerer!! 😀 Med første roet entusiasmen seg da kvalmen kom. Etter det handlet resten av svangerskapet bare om å overleve i egen kropp. Hadde null energi til å planlegge til ungen kom… 

Med andre gikk det i bølgendaler. Første tanke da jeg så positiv test var sånn: «åh nei, ny runde med kvalme, amming, nattevåk osv.», selv om vi hadde prøvd og barnet var ønsket så ble jeg nesten litt… sur? 😂 Veldig merkelig følelse. Men ble litt gira underveis. Formen kom seg i 2. trimester og det var gøy å kunne si det til folk i uke 12-18 (de nærmeste fikk vite det først). Så ble jeg drittlei i 3. trimester, men underveis i fødselen ble jeg plutselig sjukt gira igjen. Typ så gira at det fjernet alle smerter, helt sjuk følelse. 

Anonymkode: da49a...748

Skrevet

Ja, når man er midt i den mest hektiske barseltida så pleier det å roe seg 😅 Men altså, å få barn er både 100% kjærlighet og 100% altoppslukende ansvar, så det er normalt å føle seg overveldet. 

Ingenting blir jo som før 🤗

Anonymkode: c7639...e6d

Skrevet

Gratulerer så masse! 🥳 Kjenner meg veldig igjen, jeg sov ikke de første ukene etter positiv test - var så gira 😂 Men så kom kvalmen og utmattelsen i uke 8 og da var det bare ren survival mode i noen måneder, før det letta igjen og gleden kom tilbake. 🥰 Du har en spennende tid i vente! 

Anonymkode: 1d894...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...