Gå til innhold

Har du oppgitt yngre alder enn det du er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan ligger det an her? Er det noen der ute som faktisk lyver på alderen når de møter nye mennesker/framtidige partnere? Vil tro enkelte der ute er uærlige og anser en liten hvit løgn her og der for å være innafor.

Noen erfaringer?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Drar yngre menn uansett, om det er yngre kvinner du vil ha? Vil tro det er vanskeligere for menn da, siden trenden nå er at yngre menn vil ha eldre damer :)  Har vært på Tinder og datet bare yngre menn som var seriøse og alle sa at det var stas og populært å være med ei som var eldre. Det er det yngre menn ser etter nå og det fikk jeg virkelig erfare i min liten tid som single før jeg ble tatt av en mye yngre mann 😁

Det er bare her på KG at menn sier at kvinner over 30 er dødsdømt til å bli alene for da e vi for gamle. In real life er det helt motsatt .

Skrevet (endret)

Nei, det kunne ikke falt meg inn å gjøre det. Jeg fyller 39 om ikke mange måneder. Det føles sprøtt og jeg skjønner ikke hvor 30-årene ble av. Jeg var småbarnsmor halvparten av 30-årene, og gift til jeg var 36. Kunne aldri løyet på alderen, nei. Ikke noe problem å bli invitert ut på dater via Tinder. Men det å gå inn i et forhold, kan ta litt tid for meg. Jeg har to skolebarn 50% som jeg må sette først. Da tar jeg ikke lett på det å gå raskt inn i et forhold med en ny mann. Men dersom jeg møter den rette, så faller nok ting på plass naturlig, og det å få kjæreste føles nok ikke «skummelt» lenger. 

Endret av AnonymkvinneViken
Tekst
  • Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, Mysticgirl said:

Selvfølgelig ikke. Drar yngre menn uansett, om det er yngre kvinner du vil ha? Vil tro det er vanskeligere for menn da, siden trenden nå er at yngre menn vil ha eldre damer :)  Har vært på Tinder og datet bare yngre menn som var seriøse og alle sa at det var stas og populært å være med ei som var eldre. Det er det yngre menn ser etter nå og det fikk jeg virkelig erfare i min liten tid som single før jeg ble tatt av en mye yngre mann 😁

Det er bare her på KG at menn sier at kvinner over 30 er dødsdømt til å bli alene for da e vi for gamle. In real life er det helt motsatt .

Dette var litt godt å høre. Jeg har draget på menn i alle aldre og spesielt yngre, men siden jeg er reservert og sjenert er jeg generelt litt unnvikende med menn. Har avslått MANGE yngre som har prøvd seg. Så gikk jeg på en smell med en yngre mann etter noen glass, følte meg litt utnyttet siden jeg var full og han edru, og han kalte meg gammel flere ganger etterpå, til tross for at jeg var den som sa jeg angret dypt og at jeg ikke ville treffe han mer. Jeg (31) får høre at jeg er pen svært ofte, han (22) var ikke spesielt kjekk og laaangt mindre attraktiv enn de jeg vanligvis treffer. Kanskje han bare sa det for å dra meg ned da.

Til ts: nei, aldri løyet om alder hele mitt liv. Dog lagt på et par år da jeg var i slutten av tenårene 

Anonymkode: 31089...13d

Skrevet

Nye folk ja seff. Alle trur jeg er 29 for jeg stoppa der. Dem vet jo at jeg ikke er det. Men det er det jeg sier når noen spør. Ungene glemmer hvor gammel jeg er siden jeg sier 29 hele tiden. Men når man har unger på 21 så sier det seg selv at jeg ikke er det😂 men no skal ikke jeg møte en ny partner da. Så hadde vel ikke jugd for dem vil jeg tru. Men alle andre lyver jeg til ja😂

Anonymkode: e2209...ea8

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var litt godt å høre. Jeg har draget på menn i alle aldre og spesielt yngre, men siden jeg er reservert og sjenert er jeg generelt litt unnvikende med menn. Har avslått MANGE yngre som har prøvd seg. Så gikk jeg på en smell med en yngre mann etter noen glass, følte meg litt utnyttet siden jeg var full og han edru, og han kalte meg gammel flere ganger etterpå, til tross for at jeg var den som sa jeg angret dypt og at jeg ikke ville treffe han mer. Jeg (31) får høre at jeg er pen svært ofte, han (22) var ikke spesielt kjekk og laaangt mindre attraktiv enn de jeg vanligvis treffer. Kanskje han bare sa det for å dra meg ned da.

Til ts: nei, aldri løyet om alder hele mitt liv. Dog lagt på et par år da jeg var i slutten av tenårene 

Da er det fordi han er umoden og har dårlig selvtillit. En ung mann med god selvtillit gir deg komplimenter og liker deg for den du er ❤️ Finnes alltid råtne epler, både blant eldre og yngre. De skal vi bare heve oss over :) Du er god nok som d u er og bare hev deg over det, gå og date de du vil, ikke vits å ignorere de yngre, nei ❤️ Nei lev livet, vær deg selv . YOLO :D 

Gjest Putimir Vladin
Skrevet

Jeg juger alltid på alderen. Det funker som filler'n. Får alltid høre at jeg ser usedvanlig ung ut til å være 74 😁

Skrevet
8 minutter siden, Mysticgirl said:

Da er det fordi han er umoden og har dårlig selvtillit. En ung mann med god selvtillit gir deg komplimenter og liker deg for den du er ❤️ Finnes alltid råtne epler, både blant eldre og yngre. De skal vi bare heve oss over :) Du er god nok som d u er og bare hev deg over det, gå og date de du vil, ikke vits å ignorere de yngre, nei ❤️ Nei lev livet, vær deg selv . YOLO :D 

🩷😊

Skrevet

Hvorfor skal vi lyve på alderen. Jeg blir jo nedtrent av mye yngre menn som vil ha eldre damer og jag kan velge og vrake 🙂

Anonymkode: 11b28...274

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er 57. Ser ingen grunn til å lyve om alderen. Det vil uansett komme for en dag om man etterhvert møter noen, og da blir det neppe flere treff... 

• Liker 1
Skrevet

Aldri løyet på alderen. Men blir tatt for å være 8-10 år yngre enn jeg egentlig er. 
Da jeg var tenåring trodde mange jeg var 5-6 år eldre enn jeg faktisk var. 

Dro masse yngre menn da jeg var singel, så sier som @Mysticgirl over her: det er bare på kg at kvinner over 30 er gamle. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (7 timer siden):

Det er min erfaring også. Vært sammen med min 12 år yngre mann i 8 år nå🥰 Han før det var 5 år yngre

Anonymkode: 83c61...6d4

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har aldri løyet om alderen min .. men chattet med en som oppga at han var 56 år ergo lik i alder som meg ca. Jeg er 55.

Vi snakket lenge på chat syns han virka ok men hadde ikke sett bilde. Bare han som hadde sett bilde av meg.

Han dreit på draget ved å si for mye selv. Bla kom det fram ved en tilfeldighet  at han hadde samboer.

Senere kom det frem i en bisetning at han var over 70.

Ble jeg sint? Ja og spurte hvorfor han løy om alt sånt?

Nei var for moro skyld. Jævla teit hvis noen møter deg og ser du er 20 år eldre. Jeg sa at sånne mannfolk har jeg null interesse av og opptatt i tillegg… spurte hva han hadde tenkt å oppnå med det tullet der?

ja nei beklager og hele den regla der og så kom det ja jeg liker ikke deg uansett så spilte ingen rolle om han løy litt 

jeg blir forbanna når menn holder på sånnn. Kan vel trygt si vi ikke er på talefot. Glad jeg aldri traff han og glad han avslørte seg selv.

Tenk på det når dere lyver jo vanskeligere blir det å prate for senere kan en ha glemt hva en løy om😂

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke jeg. Men en jeg snakket med som 20 åring sa han var 25, viste seg at han var 36....og i tillegg hadde han samboer.  

Droppet ham så fort jeg fant ut av det. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 80+, men sier jeg er 29 . . . For da får jeg draget på damer i min egen alder . . 🙂

• Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som damer bør legge på noen år, siden menn tydeligvis elsker gamle damer 😅 Jo eldre jo bedre

Anonymkode: 38e5b...1f9

Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg gjøre det?

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel noe menn driver med, som kvinne har man god mulighet til å plukke både eldre og yngre menn uansett. Har gått på date med menn som har slått av både ti og tjue år, og det er jo litt stakkarslig. Og når jeg konfronterer dem med det sier de alltid at de må være greit, de ser jo yngre ut enn alderen sin, og de får flere matcher da. Og da er det litt kleint å måtte fortelle dem at de faktisk ser ut som alderen sin, eller i verste fall eldre. 

Anonymkode: 21d17...5b2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg ser menn på Tinder som oppgir alder rundt min egen (ca midt i 40-årene), mens de ser ut som de har vært pensjonister i minst 10 år allerede. Enten lyver de på alderen, eller så har de vært ekstremt uheldige i aldringsprosessen 😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror det er vanlig for menn å juge om alderen, men det kommer for en dag uansett. 

Jeg er 37 og får fint dater med menn som er 15 år yngre og 15+ år eldre, så ser ikke helt behovet for å juge. Har opplevd selv at en løy på alderen og sa han var 2 år eldre enn meg. Jeg stussa litt, fordi han hadde litt andre referanser enn meg blant annet, men han holdt seg godt, og mange menn på min alder gjør ikke.. Men det viste seg at han var 50 år og gift.. Stakkarslig fyr. Fortsatt på tinder med feil alder da, og damene biter på. Får vondt av dama hans, han lå jo å snappa med meg fra senga, tenk om hun lå ved siden av.. 

Anonymkode: 6aadc...f53

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...