Gjest MillA666 Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Jeg har som overskriften sier nå levd på chsle i 9 dager og ikke gått ned en eneste kilo. Det er proteinchake jeg bruker nå. Ca 89 kalorier per chake. Jeg tar 4-5 om dagen. Men jeg spiser midd hver dag. Sinn middag. Hjemmelaget indisk vegansk gryte med kokosmelk, hakka tomater, blnner og Kikerter. Ikke noe brød eller Baguette ved siden av. Jeg er på under 1000 kalorier om dagen. Begynner å lure på om jeg har mistet forbrenningen min og ødelagt den helt. Sist jeg brukte Chake raste jeg ned 3 kilo i uka. Men da spiste jeg ikke middag heller. Levde på det et par år og la på meg så fort jeg begynte å spise mat igjen til hverdags. Nå vil jeg ikke leve på bare Chake. Jeg vil bli sunn og skal begynne å trenge når jeg får neste lønning og melde meg inn på senter . Men dette er bare en start for å få av et par kilo eller tre Men jeg begynner å lure på om jeg må gå til legen å sjekke forbrenningen min om jeg må ha spesielle medisiner for å gå ned i vekt. Jeg har gått fleire mil på djsølbsnd i sommer og det har gitt null resultat liksom. Typ Lars Monsen rurer liksom hvor jeg har gått ca 6 timer om dagen tre dager i strekk med telt og sovepose osv i en svær sekk. Eneste resultat jeg fikk var en fin tur. Et par vonde utslitte knærne, øm og sliten rygg og nakke/skuldre . Hjelp 😛
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Om noe ikke funker, så prøver du noe annet. Shake shake shake Spør en ernæringsfysiolog om råd, så kan du heller spise noe sunt og fremdeles gå ned Anonymkode: 4b416...6ad 2
Gjest MillA666 Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 MillA666 skrev (6 minutter siden): Jeg har som overskriften sier nå levd på chsle i 9 dager og ikke gått ned en eneste kilo. Det er proteinchake jeg bruker nå. Ca 89 kalorier per chake. Jeg tar 4-5 om dagen. Men jeg spiser midd hver dag. Sinn middag. Hjemmelaget indisk vegansk gryte med kokosmelk, hakka tomater, blnner og Kikerter. Ikke noe brød eller Baguette ved siden av. Jeg er på under 1000 kalorier om dagen. Begynner å lure på om jeg har mistet forbrenningen min og ødelagt den helt. Sist jeg brukte Chake raste jeg ned 3 kilo i uka. Men da spiste jeg ikke middag heller. Levde på det et par år og la på meg så fort jeg begynte å spise mat igjen til hverdags. Nå vil jeg ikke leve på bare Chake. Jeg vil bli sunn og skal begynne å trenge når jeg får neste lønning og melde meg inn på senter . Men dette er bare en start for å få av et par kilo eller tre Men jeg begynner å lure på om jeg må gå til legen å sjekke forbrenningen min om jeg må ha spesielle medisiner for å gå ned i vekt. Jeg har gått fleire mil på djsølbsnd i sommer og det har gitt null resultat liksom. Typ Lars Monsen rurer liksom hvor jeg har gått ca 6 timer om dagen tre dager i strekk med telt og sovepose osv i en svær sekk. Eneste resultat jeg fikk var en fin tur. Et par vonde utslitte knærne, øm og sliten rygg og nakke/skuldre . Hjelp 😛 Jeg har som overskriften sier nå levd på Chake i 9 dager og ikke gått ned en eneste kilo. Det er proteinchake jeg bruker nå. Ca 89 kalorier per chake. Jeg tar 4-5 om dagen. Men jeg spiser midd hver dag. Sinn middag. Hjemmelaget indisk vegansk gryte med kokosmelk, hakka tomater, blnner og Kikerter. Ikke noe brød eller Baguette ved siden av. Jeg er på under 1000 kalorier om dagen. Begynner å lure på om jeg har mistet forbrenningen min og ødelagt den helt. Sist jeg brukte Chake raste jeg ned 3 kilo i uka. Men da spiste jeg ikke middag heller. Levde på det et par år og la på meg så fort jeg begynte å spise mat igjen til hverdags. Nå vil jeg ikke leve på bare Chake. Jeg vil bli sunn og skal begynne å trenge når jeg får neste lønning og melde meg inn på senter . Men dette er bare en start for å få av et par kilo eller tre Men jeg begynner å lure på om jeg må gå til legen å sjekke forbrenningen min om jeg må ha spesielle medisiner for å gå ned i vekt. Jeg har gått fleire mil på fjellet i sommer og det har gitt null resultat liksom. Typ Lars Monsen rurer liksom hvor jeg har gått ca 6 timer om dagen tre dager i strekk med telt og sovepose osv i en svær sekk. Eneste resultat jeg fikk var en fin tur. Et par vonde utslitte knærne, øm og sliten rygg og nakke/skuldre . Hjelp 😛
Gjest MillA666 Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om noe ikke funker, så prøver du noe annet. Shake shake shake Spør en ernæringsfysiolog om råd, så kan du heller spise noe sunt og fremdeles gå ned Anonymkode: 4b416...6ad Har prøvd det og. Knekkebrød og grønnsaker osv. Går ikke ned:( går ned et par kilo i ny og ne men går opp igien så fort jeg ser på en øl eller en softis 🤣
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 Har vært syk i 4 uker og nesten ikke klart å spise. Men jeg veide det samme fortsatt så jeg. Så da er vel vektnedgang bare å gi opp antar jeg. Når nesten ingen mat ikke hjelper heller Anonymkode: 9b971...166
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 MillA666 skrev (1 time siden): Jeg har som overskriften sier nå levd på chsle i 9 dager og ikke gått ned en eneste kilo. Det er proteinchake jeg bruker nå. Ca 89 kalorier per chake. Jeg tar 4-5 om dagen. Men jeg spiser midd hver dag. Sinn middag. Hjemmelaget indisk vegansk gryte med kokosmelk, hakka tomater, blnner og Kikerter. Ikke noe brød eller Baguette ved siden av. Jeg er på under 1000 kalorier om dagen. Begynner å lure på om jeg har mistet forbrenningen min og ødelagt den helt. Sist jeg brukte Chake raste jeg ned 3 kilo i uka. Men da spiste jeg ikke middag heller. Levde på det et par år og la på meg så fort jeg begynte å spise mat igjen til hverdags. Nå vil jeg ikke leve på bare Chake. Jeg vil bli sunn og skal begynne å trenge når jeg får neste lønning og melde meg inn på senter . Men dette er bare en start for å få av et par kilo eller tre Men jeg begynner å lure på om jeg må gå til legen å sjekke forbrenningen min om jeg må ha spesielle medisiner for å gå ned i vekt. Jeg har gått fleire mil på djsølbsnd i sommer og det har gitt null resultat liksom. Typ Lars Monsen rurer liksom hvor jeg har gått ca 6 timer om dagen tre dager i strekk med telt og sovepose osv i en svær sekk. Eneste resultat jeg fikk var en fin tur. Et par vonde utslitte knærne, øm og sliten rygg og nakke/skuldre . Hjelp 😛 Kor mykje skal du ned? Anonymkode: 77c4d...dba
Gjest MillA666 Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kor mykje skal du ned? Anonymkode: 77c4d...dba 35 kilo. Sukk
Gjest MillA666 Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært syk i 4 uker og nesten ikke klart å spise. Men jeg veide det samme fortsatt så jeg. Så da er vel vektnedgang bare å gi opp antar jeg. Når nesten ingen mat ikke hjelper heller Anonymkode: 9b971...166 Ja ikke sant jeg gikk ned når jeg var syk for noen år siden. Men det er vel mye vanskeligere etter man blir 35 nå vet ikke jeg hvor gammel du er men jeg føler at jeg har en forbrenning lik null etter jeg ble 35
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 Kroppen din får sannsynligvis ikke nok næring og tviholder på fettet for å ha noe å tære på. Prøv lavkarbo. Spis mat, men spis riktig. Drikk nok med vann. Jeg har kommet i overgangsalderen og kiloene er litt tregere å få av nå, men det går sakte nedover etter at jeg startet på lavkarbo. omhelse.no har mye gode oppskrifter, tips og råd. Anonymkode: 23079...99f 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 Dropp Shake, for noen kan det ikke gjøre noe for vektreduksjon. Enten så får du i deg for lite, ellers så er du en som ikke går ned i velt av Shake og erstatningsprodukter. Ta en tur til legen og sjekk at alt er i orden blant annet stoffskifte. Det er en eneste ting jeg anbefaler deg, livstilsendring. Du spiser sunn og skikkelig mat, kan sikkert føre opp litt hva du spiser hver dag. Prøv og legg deg på typ 1300-1500 kalorier daglig. Og så kan du unne deg noen ekstra på lørdag. Slankekurer er ikke for noen andre en dem som skal ned et par kilo rett før noe spesielt, ikke for noen som skal ned 35 kilo og bli der. Du må finne et kosthold du kan leve med, også når kiloene er borte ellers går du jo tilbake der du var. Det finnes ingen raskt og enkel måte og gå ned om man hat tenkt og holde seg der. Anonymkode: 484d3...32c 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 Tror ikke du har ødelagt forbrenningen din, er mere at du får i deg alt for lite eller er den som ikke går ned av typ erstatningprodukter. Det at du gikk ned sist, betyr at nå funker det mest sannsynelig. Slutt med slanking, det har du prøvd før med endte reslultatet at du gikk opp igjen og mulig mere også, fordi eneste som funker er livstilsendring og tenke at man må forsette og spise Sundt og bra etter kiloene er borte for ellers er det tilbake dit man var igjen. Dropp Shake er mitt råd Anonymkode: 484d3...32c 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #12 Skrevet 29. august 2023 MillA666 skrev (48 minutter siden): Ja ikke sant jeg gikk ned når jeg var syk for noen år siden. Men det er vel mye vanskeligere etter man blir 35 nå vet ikke jeg hvor gammel du er men jeg føler at jeg har en forbrenning lik null etter jeg ble 35 Kan eg spørre kvifor det er akkurat shakes du går for? Er ikkje det 100% ultraprosessert? Anonymkode: 77c4d...dba
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #13 Skrevet 29. august 2023 Hvilken type shake er det du bruker? Hvilken proteinkilde er det i den? Anonymkode: 78731...b49 1
Ny Bruker Skrevet 30. august 2023 #14 Skrevet 30. august 2023 Jeg tror du spiser mer enn du aner. 1 1
_popcorn_ Skrevet 30. august 2023 #15 Skrevet 30. august 2023 Kjære trådstarter, Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet. * Diskusjoner om daglig inntak under 1200 kcal tillates ikke. * Tråder hvor trådstarter ber om råd til å bli undervektig ifølge BMI-kalkulator vil bli stengt. BMI er ikke likt for alle og man kan gjerne diskutere hvorvidt det er et godt mål for absolutt alle, men vi anser det som en god nok grense for hvor langt man kan gå med å gi råd for å gå ned i vekt. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege eller annet helsepersonell for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. _popcorn_, adm Tråden er ryddet for avsporinger. 2
Anbefalte innlegg