AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Jeg og eksen har snakket mye i dag og det er samme energi osv som før vi slo opp. Men om vi blir sammen igjen er vanskelig å si. Jeg vil det, men samtidig ikke. Jeg foreslo at for at bruddet skulle bli enklere kanskje vi kunne være fuckfriends etterhvert. Det er så klart utrolig vanskelig å skulle gi slipp på ham etter det ble slutt, fordi vi er glad i hverandre og vil hverandres beste. Men et forhold mellom oss funker bare ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg vil. Jeg tror det blir rart om vi skal snakke på samme måte og oppføre oss likt nå vil by på mye problemer, sjalusi og misforståelser så lenge vi ikke er kjærester. Hva om vi begynner å date andre også? Hvordan blir det for oss? Og ikke minst for dem vi dater? Synes det er umulig å se for meg et liv uten ham. I forrige uke etter bruddet gråt jeg hver dag og ville bare bort fra alt. Nå når vi snakker får jeg en slags håp om at vi kan bli sammen igjen, men ingen av oss tør å si det virker det som? Vil bli sammen, men samtidig ikke. Vil på en måte videre, men samtidig ikke…. Komplisert Anonymkode: c1c6c...976
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Har vært igjennom flere like situasjoner. Eneste som fungerer for meg er å enten være kjæresten deres eller ingenting. Vennskap osv fungerer ikke for meg med exer, uansett hvor vondt det gjør å aldri se de igjen Anonymkode: 5e8be...4b5
Gjest Putimir Vladin Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Alt virker etter dine beskrivelser som om dette er er klassisk tilfelle. Alle som går ut av et forhold og forblir singel er opphengt i det som var. Det du trenger, som vil sende deg videre, er oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har vært igjennom flere like situasjoner. Eneste som fungerer for meg er å enten være kjæresten deres eller ingenting. Vennskap osv fungerer ikke for meg med exer, uansett hvor vondt det gjør å aldri se de igjen Anonymkode: 5e8be...4b5 Anonymkode: c1c6c...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå