AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg har lyst til å pynte litt i stua med noe «høstaktig». Har søkt på Pinterest, men synes jeg bare får forslag om gresskar og veldig «amerikaniserte» ting. Ønsker absolutt ikke Halloweenpynt. Vil ha noe naturlig, ekte. Forslag og idéer? Anonymkode: 45db1...a26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Del Skrevet 29. august 2023 Sennepsgule og/eller orange pledd/puter og gardiner. Høstløv i en gjennomsiktig skål eller krukke med lys oppi. De selger noen søte gresskar pynt i høstfarger på plantasjen. Anonymkode: 7b3d2...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 30. august 2023 #3 Del Skrevet 30. august 2023 (endret) Tja, jeg skjønner på en måte hva du mener amerikanerne har nesten ikke høst pynt men konsentrerer allt om halloween. Nå er jeg selv glad i litt gresskar pynt men høsten for oss nordmenn består jo ikke bare av dette... Jeg har funnet ut at en kommer utrolig langt med litt kongler og eikenøtter og en lyslenke og to, så om du har tilgang til naturen (eiketrær og kongler kan en jo finne midt i byen forsåvidt...) så har du unike muligheter... Jeg kjøpte meg noen sopp pynt i fjor noe alla dette https://www.nille.no/produkter/interior/sesonginterior/p-703288-sopp-h17cm-rod/ og har satt sammen i en dekorasjon sammen med ulike kongler, lyslenke, et lite pinsvin, nøtter, ja som du skjønner litt ymse.. Men ellers av inspirasjon (vet ikke om dette er noe for deg eller ei ts, men jeg bjudar nå på jeg, og der det er gresskar kan du jo putte inn hva som helst egentlig, kongler, ekkorn figurer, dådyr, hjort, sopp, nordisk pynt altså... Viss du ikke ønsker noe som har med gresskar å gjøre..) Jeg liker også å lage hjemmelaget potpurri, lukter godt og ser bra ut samtidig Smeller du til med noen puter og et pledd i høstfarger så er det lite som skal til... Når jeg googler høstdekor eller høst interiør/ høst pynt stue er det jo også mye forskjellig som dukker opp både av dekor og av inspirasjon som ikke nødvendigvis skriker halloween... Kanskje dette var helt teite forslag og ikke slik du så for deg, men det var nå verdt et forsøk på inspirasjon kanskje... Endret 30. august 2023 av skreppamedleppa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå