AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Er det veldig viktig og på en måte et krav at dama skal få orgasme helst ved hvert samleie? Anonymkode: 7e20f...8e1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Mannen min prioriterer meg først, og har alltid gjort det. Noe annet syns jeg personlig er kjipt og latskap. Man skal begge ha det fint. Kommer jo an på om dama kommer lett eller ikke, men syns likevel man skal prioritere det. Snakk sammen. Det er utrolig kjedelig når mannen kun prioriterer seg selv og er ferdig kjapt uten å gjøre dama fornøyd. Anonymkode: d8aae...b00 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Er oppmerksomheten kun på orgasme? Hvis ja, anmefaler jeg å forsøke å utvide horisonten litt. Anonymkode: 73fb9...c11 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 Vil selvfølgelig ha ei som kommer ja Anonymkode: 99d34...48a 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det veldig viktig og på en måte et krav at dama skal få orgasme helst ved hvert samleie? Anonymkode: 7e20f...8e1 Hæ? Om dama får orgasme av samleie er meg revnende likegyldig. Kvinner flest får ikke orgasme av samleie. Anonymkode: 8e556...44d 4 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 For meg er det en bonus å se henne få en orgasme. For henne virket det som et krav, men etter å ha blitt vant til at jeg ikke alltid kommer, så er hun ikke så opptatt av at det skal være "rettferdig". Anonymkode: 20df1...83f
Gjest Putimir Vladin Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 Når jeg mot all forventning befinner meg i en seksuell situasjon med en kvinne, så er suksess definert ut ifra om hun nyter det og når klimaks. Samme sak som når jeg leverer en kupong i Eurojackpot. Ække skikkelig moro før jeg vinner 100 mill
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 Noen ganger får hun ikke, noen ganger får hun flere. Sex er mer enn bare orgasme. Men jeg kunne aldri vært med ei som slet med å få orgasme, for da er det noe riv ruskende galt mentalt og det blir fort kjedelig. Anonymkode: f156d...bc5 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 Sex er mye mer enn orgasme. For min del kommer jeg stort sett kun ved oralsex, og er ikke alltid i humør til det. Som regel kommer jeg ikke, og er veldig fornøyd med det. Måtte ha vært veldig lange sexøkter om jeg skulle forventet å komme hver gang. Anonymkode: 4d7a4...a8a 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Noen ganger får hun ikke, noen ganger får hun flere. Sex er mer enn bare orgasme. Men jeg kunne aldri vært med ei som slet med å få orgasme, for da er det noe riv ruskende galt mentalt og det blir fort kjedelig. Anonymkode: f156d...bc5 Sympatisk holdning. Anonymkode: 73fb9...c11 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sex er mye mer enn orgasme. For min del kommer jeg stort sett kun ved oralsex, og er ikke alltid i humør til det. Som regel kommer jeg ikke, og er veldig fornøyd med det. Måtte ha vært veldig lange sexøkter om jeg skulle forventet å komme hver gang. Anonymkode: 4d7a4...a8a Det burde vært sånn at det var like lett for kvinner å komme ved samleie som det er for menn. Det hadde vært flott! Anonymkode: 7e20f...8e1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #12 Skrevet 29. august 2023 Det virket som det var veldig viktig for min nåværende kjæreste og han har i ettertid sagt at det er viktig for han. Greit for min del. Da vi traff hverandre så hadde jeg aldri fått orgasme ved penetrering og han ville jo gjerne at jeg skulle få det. I begynnelsen hadde jeg ikke troen siden jeg aldri har fått akkurat det med tidligere partnere og jeg er ganske voksen nå, men etter hvert fikk jeg visst det også. Så det var en ny opplevelse når jeg fikk det med han og ville ikke vært foruten for å si det sånn 😊 Så jeg er egentlig glad for at han er opptatt av det. Man kan jo gjerne si at sex er mer enn orgasme, men det er jo en stor del av det å ha sex. Tror jeg ville savnet det veldig dersom ingen av oss fikk det stort sett hver gang. Anonymkode: 21d97...31f 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #13 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det virket som det var veldig viktig for min nåværende kjæreste og han har i ettertid sagt at det er viktig for han. Greit for min del. Da vi traff hverandre så hadde jeg aldri fått orgasme ved penetrering og han ville jo gjerne at jeg skulle få det. I begynnelsen hadde jeg ikke troen siden jeg aldri har fått akkurat det med tidligere partnere og jeg er ganske voksen nå, men etter hvert fikk jeg visst det også. Så det var en ny opplevelse når jeg fikk det med han og ville ikke vært foruten for å si det sånn 😊 Så jeg er egentlig glad for at han er opptatt av det. Man kan jo gjerne si at sex er mer enn orgasme, men det er jo en stor del av det å ha sex. Tror jeg ville savnet det veldig dersom ingen av oss fikk det stort sett hver gang. Anonymkode: 21d97...31f Så herlig at du får det ved samleie nå! Det må være magisk 💗. Anonymkode: 7e20f...8e1
Majer Skrevet 29. august 2023 #14 Skrevet 29. august 2023 Bryr meg ikke så lenge hun nyter det. Hadde derimot vært kjipt om hun pleide å få organer med eksen, men ikke med meg. 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #15 Skrevet 29. august 2023 Det er mange kvinner som sjeldent får orgasme, så det trenger ikke du å bekymre deg iver. Det vet de fleste menn. Så det er ikke noe orgasmepress. Par utforsker det de liker, så tar en det som det kommer 🥁 Anonymkode: 28a2d...daf 1 1
Navnet Mitt Skrevet 30. august 2023 #16 Skrevet 30. august 2023 Av penetrering? Nei, det er det jo en stor del av kvinnene som ikke får. Det er jo fantastisk om hun kommer ellers i løpet av "økten". Men iblant greier heller ikke kvinner å komme. Det må man bare finne seg i. Ville imidlertid slitt med å være i et forhold der hun sjelden eller aldri kom. Det å kunne gi kvinnen denne nytelsen er jo noe av det beste i livet. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #17 Skrevet 30. august 2023 Det kan ta svært lang tid å få noen jenter til orgasme, om det i det hele tatt går, så da ser jeg litt an hvilken type økt det er... Er det god tid og lite annet vi må rekke så forsøker jeg gjerne, er det en kjappis på morningen så kan jeg ikke sette av en halvtime og hele verktøykassen for å få det til. Anonymkode: f143d...61a 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #18 Skrevet 30. august 2023 Dette er for meg et merkelig spørmål. Som kvinne ville jeg aldri i verden vært sammen med en mann som ikke bidro til at jeg får orgasme hver gang vi har sex. Dog er det vel ikke absolutt nødvendig at det er ved samleie/penetrering. Dog skal jeg si at jeg trenger ikke lang tid til å få orgasme, så lenge mannen vet hva han gjør. jeg tror egentlig de fleste kvinner kan komme ganske raskt når de og mannen har lært seg hva hun liker. Anonymkode: f4035...297 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #19 Skrevet 30. august 2023 Kona mi får alltid orgasme , selvfølgelig skal vi begge komme Anonymkode: 2b375...e45
AnonymkvinneViken Skrevet 30. august 2023 #20 Skrevet 30. august 2023 Jeg synes dette er kjempeviktig i et forhold. Tror ikke jeg hadde klart å leve så mange år i et forhold som jeg har gjort (13 år), dersom jeg ikke klarte å komme ved penetrering. Det gjør absolutt sexlivet mye bedre og rikere. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå