AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Jeg har blitt mindre følsom med åra. Og nå hender det relativt ofte at kona får både en og to orgasmer uten at jeg klarer å min ene. Etter hennes utløsning må hun gjerne ha pause før hun kan fortsette. Tidligere klarte jeg fint å time min til hennes siste. Så det blir gjerne til at jeg (eller hun) forsøker med hånd, evt munn til slutt. Men heller ikke da er det alltid at jeg kommer i mål. Så nå vurderer jeg å kjøpe et hjelpemiddel for slike tilfeller. Har sett på «Tenga masturbator vibrerende Flip Zero». Men er usikker på om den vil bli alt for trang for meg. Har dårlig erfaring med vanlige kondomer fra bensinstasjon den gang det var aktuelt. Følte meg kaldkvælt med en slik på, om jeg fikk den på uten at den sprakk da. Har etter hvert forstått at ikke alle menn har omkrets på 14,5 selv om det neppe er så uvanlig heller. Men disse Tengaene tror jeg er utviklet i Japan..... Lang forklaring på det som egentlig er spørsmålet: Er det noen med tilsvarende størrelse som har erfaringer å dele? Anonymkode: a873e...676
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Forverrer du ikke bare problemet med å øke intensiteten på stimuli? Har du forsøkt å kun stimulere med «soft touch» en periode? At penis rett og slett er "herdet" av for intens stimuli? Mannen her strevde litt med dette som følge av at han runket ofte og hardt. Etter at han kun begynte å runke med minimalt trykk økte følsomheten og han trenger nå minimalt med stimuli. Ereksjonen er også hardere og han kan få flere orgasmer. Anonymkode: d9f5e...133 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Dette dreier seg om å "komme over kneika" i etterkant av samleie. Altså ikke bruk av denne saken på egen hånd. Dessuten har jeg alltid vært meget utholdende. Det var bra som ung. Nå er det et problem. Kanskje er noe av årsaken at jeg ble omskåret i 4-5-årsalderen pga svært trang forhud. Det sies at glans blir mindre følsom for sånne som meg. Jeg har altså etter hvert kommet i samme situasjon som mange kvinner har vært hele tiden. Din manns problem kaller fagfolk "dødsgrepet". Alt for voldsomme stimuli under onanering over tid. Dette er noe annet. Dessuten var spørsmålet om det nevnte hjelpemiddel er for trangt for min størrelse når jeg/vi først går til et slikt skritt. Men det kan hende den gir kraftigere stimulering enn nødvendig. Så om noen med mindre omkrets kan si noe om det, vil det også være interessant. Anonymkode: a873e...676
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 Det er denne jeg lurer på. Håper det er lov å poste linker her. Tenga masturbator vibrerende Flip Zero | Tenga | Kondomeriet Anonymkode: a873e...676
blaffen Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Jeg har en eldre utgave av den der, den har ikke vibrator men er ellers ganske lik. Og jo, tykkelsen *er* et problem. Løsningen for meg var å ikke bruke den 'bøylen' som holder halvdelene sammen og heller justere trykket rundt penis med hendene. Den splittes ut fra hullet og kan dermed ta mye tykkere peniser enn den egentlig er laget for. Ut fra bildene ser det ut som åpningen er plassert på motsatt side av min. Da vil kanskje ikke du kunne bruke samme trikset som jeg bruker. Dette er den jeg har: https://www.sinful.no/tenga-flip-hole-svart-masturbator Dama har for øvrig en womanizer-greie. Den funker bra for henne og faktisk for meg og. Jeg må bare ha på ørlite glidemiddel og plassere womanizeren mot undersiden av penishodet, rett innenfor der strengen begynner. Kanskje det er noe å prøve for deg?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 Takk for at du deler dine erfaringer, Blaffen! Jeg får nok prøve å finne noe annet med nøytralt utseende i stedet. Kanskje den du har. Går det an å spørre hva din omkrets er? Anonymkode: a873e...676
blaffen Skrevet 30. august 2023 #7 Skrevet 30. august 2023 Et par mm mindre i omkrets. Målt med målebånd. NEsten en cm mer om jeg måler med hyssing. Måler helst med hyssing. 😛
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #8 Skrevet 30. august 2023 blaffen skrev (8 minutter siden): Et par mm mindre i omkrets. Målt med målebånd. NEsten en cm mer om jeg måler med hyssing. Måler helst med hyssing. 😛 😄 Da har vi samme handikap, målt med målebånd selvsagt. Men kona har ikke klagd i alle fall..... (Ikke noen andre heller for så vidt.) Anonymkode: a873e...676
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå