AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Del Skrevet 29. august 2023 Dette er noe man ser på Facebook (og andre nettsteder) av såkalte karismatiske evangeliske kristne, gjerne med tilknytning til pinsebevegelsen. Det flommer over av alle mulige sprø konspirasjonsteorier om covid, vaksiner og 5G-nettet. Biden og de bloddrikkende demoniske demokraftene står i leddtog med styggen sjøv, Trump lovprises som verdens frelser, nærmest den nye Jesus. Evangelist Kvamme og pastor Børresen hyller Putin på hans 70-års dag. Kvamme som tidlig i det blodige angrepet på Ukraina, til og med publiserte russiske soldatsanger, gjengir russisk krigspropaganda med største selvfølgelighet. Putins krig mot det nazistiske regimet i Kiev er fullt ut berettiget, rett og slett nødvendig. Putin angriper ikke hus, boligblokker og nødvendig infrastruktur. Det er det Deep State som gjør gjennom neo-nazistene for å legge skylden på Russland. Påstås det. Alt dette legges ut på nettet av såkalte forkynnere og pastorer, og liksene triller inn. Noen her som vanker i slike miljøer og kan si hvor utbredt dette er? Anonymkode: 623e6...526 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 29. august 2023 #2 Del Skrevet 29. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dette er noe man ser på Facebook (og andre nettsteder) av såkalte karismatiske evangeliske kristne, gjerne med tilknytning til pinsebevegelsen. Det flommer over av alle mulige sprø konspirasjonsteorier om covid, vaksiner og 5G-nettet. Biden og de bloddrikkende demoniske demokraftene står i leddtog med styggen sjøv, Trump lovprises som verdens frelser, nærmest den nye Jesus. Evangelist Kvamme og pastor Børresen hyller Putin på hans 70-års dag. Kvamme som tidlig i det blodige angrepet på Ukraina, til og med publiserte russiske soldatsanger, gjengir russisk krigspropaganda med største selvfølgelighet. Putins krig mot det nazistiske regimet i Kiev er fullt ut berettiget, rett og slett nødvendig. Putin angriper ikke hus, boligblokker og nødvendig infrastruktur. Det er det Deep State som gjør gjennom neo-nazistene for å legge skylden på Russland. Påstås det. Alt dette legges ut på nettet av såkalte forkynnere og pastorer, og liksene triller inn. Noen her som vanker i slike miljøer og kan si hvor utbredt dette er? Anonymkode: 623e6...526 Nei, jeg vanker ikke i miljøet, men selvsagt finnes ytterkanter på begge sider i politiske (og andre) spørsmål/debatter. Some og konvensjonell media har ført til en polarisering i mange saker, og det er desverre lite rom for diskusjon. Mener du personer som stilte spørsmål ved koronavaksinen eller av ulike grunner ikke kunne ta den er vaksinemotstander? Du vet at den var unødvendig for unge, friske personer, og flere var innlagt pga bivirkninger av vaksinen enn for sykdommen i denne gruppen? Mener du at de som ønsker fredsforhandlinger fremfor mer våpen, våpenstøtte og hat mot Russland aksepterer Russlands krig mot Ukraina? Det er naturlig at personer har ulike meninger, og det bør selvsagt respekteres, Det at folk så lett settes i bås som en ytterkant, dersom de stiller spørsmål ved noe, har tro på en annen løsning enn det som sees på som "den eneste rette" er et svakhetstegn på demokratiet og et tegn på lite nyansert media. Du spør om hvor vanlig helt ytterligående meninger er? De er selvsagt ikke vanlige, det er derfor de kalles ytterliggående. Finnes flere eksempler på ytterligående pastorer og forkynnere, og at de og en del av deres tilhengere har ytterligående meninger er vel ikke noen overraskelse. Håper bare ikke du plasserer alle oppegående mennesker med litt andre meninger enn deg i bås som vaksinemotstander eller Putinelsker. For da er det DU som er ekstrem, men i motsatt ende. Endret 29. august 2023 av anonym111111 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Del Skrevet 29. august 2023 Flere av dem her inne også, ikke spesielt intelligente mennesker. Anonymkode: 91618...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Del Skrevet 29. august 2023 9 minutter siden, anonym111111 said: Nei, jeg vanker ikke i miljøet, men selvsagt finnes ytterkanter på begge sider i politiske (og andre) spørsmål/debatter. Some og konvensjonell media har ført til en polarisering i mange saker, og det er desverre lite rom for diskusjon. Mener du personer som stilte spørsmål ved koronavaksinen eller av ulike grunner ikke kunne ta den er vaksinemotstander? Du vet at den var unødvendig for unge, friske personer, og flere var innlagt pga bivirkninger av vaksinen enn for sykdommen i denne gruppen? Selvfølgelig ikke. Det som påstås er at pandemien var planlagt, og at vaksinen er laget for å drepe folk, noen mener i kombinasjon med 5G nettet. 9 minutter siden, anonym111111 said: Mener du at de som ønsker fredsforhandlinger fremfor mer våpen, våpenstøtte og hat mot Russland aksepterer Russlands krig mot Ukraina? Nå må du lese hva jeg skriver. Dette er folk som hyller Putin og støtter Russlands invasjon for å fjerne det påståtte nazi-regimet i Ukraina. Anonymkode: 623e6...526 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Del Skrevet 29. august 2023 anonym111111 skrev (13 minutter siden): Nei, jeg vanker ikke i miljøet, men selvsagt finnes ytterkanter på begge sider i politiske (og andre) spørsmål/debatter. Some og konvensjonell media har ført til en polarisering i mange saker, og det er desverre lite rom for diskusjon. Mener du personer som stilte spørsmål ved koronavaksinen eller av ulike grunner ikke kunne ta den er vaksinemotstander? Du vet at den var unødvendig for unge, friske personer, og flere var innlagt pga bivirkninger av vaksinen enn for sykdommen i denne gruppen? Mener du at de som ønsker fredsforhandlinger fremfor mer våpen, våpenstøtte og hat mot Russland aksepterer Russlands krig mot Ukraina? Det er naturlig at personer har ulike meninger, og det bør selvsagt respekteres, Det at folk så lett settes i bås som en ytterkant, dersom de stiller spørsmål ved noe, har tro på en annen løsning enn det som sees på som "den eneste rette" er et svakhetstegn på demokratiet og et tegn på lite nyansert media. Du spør om hvor vanlig helt ytterligående meninger er? De er selvsagt ikke vanlige, det er derfor de kalles ytterliggående. Finnes flere eksempler på ytterligående pastorer og forkynnere, og at de og en del av deres tilhengere har ytterligående meninger er vel ikke noen overraskelse. Håper bare ikke du plasserer alle oppegående mennesker med litt andre meninger enn deg i bås som vaksinemotstander eller Putinelsker. For da er det DU som er ekstrem, men i motsatt ende. Hvor mange ganger skal man forhandle med Russland før nok er nok? Forstår du ikke at å komme med slike "forslag" viser en total brist i kunnskapsnivået til folk? Skal Russland få invadere naboland for så å få deler av andre land i forhandlinger, for så å gjenta det samme igjen og igjen? Tror du seriøst det er første gang Russland invaderer ett naboland på denne måten? Anonymkode: 91618...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 29. august 2023 #6 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Det som påstås er at pandemien var planlagt, og at vaksinen er laget for å drepe folk, noen mener i kombinasjon med 5G nettet. Nå må du lese hva jeg skriver. Dette er folk som hyller Putin og støtter Russlands invasjon for å fjerne det påståtte nazi-regimet i Ukraina. Anonymkode: 623e6...526 Nei, som jeg svarte deg, de med helt ytterligående og så spesielle meninger finnes det ikke mange av. Men at noen av de med slike meninger er ytterligående pastorer/ forkynnere og deres tilhengere er vel ikke rart? At mange stliller spørsmål ved koronavaksinen, og ønsker fredsforhandlinger i stedet for mer våpenstøtte og hat mot Russland derimot, er verken ytterliggående eller rart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Del Skrevet 29. august 2023 Litt som kg brukere med tvilsomme innlegg. Anonymkode: 97ce8...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Putimir Vladin Skrevet 29. august 2023 #8 Del Skrevet 29. august 2023 Velkommen til internett. Den minst troverdige kilden til informasjon. Verden er ikke galere enn den noengang har vært, selv om enhver idiot nå har en plattform til å predikere skit. For sin egen gode mentale hygiene, anbefales det å holde seg nøytral til hva man leser på dette vevet av forvirring. Er du noensinne i tvil om hvordan verden er? Ta deg en tur ut. Engasjer deg i dine lokale miljøer og samtaler med ekte mennesker med et ansikt. Den stille fornuftige majoriteten råder fortsatt. Fatt mot 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 30. august 2023 #9 Del Skrevet 30. august 2023 Tråden er ryddet for gjengivelse av innhold fra ekstern kilde, innhold KG ikke ønsker å assosieres med og avsporinger. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 30. august 2023 #10 Del Skrevet 30. august 2023 Det er vel folk i min omgangskrets som er skeptisk til Biden, som jeg også er, men jeg støtter ikke Trump, og noe vaksinemotstand. Men ellers ikke noe sånt nei, er pinsevenn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #11 Del Skrevet 3. september 2023 On 8/30/2023 at 6:45 PM, Topsi said: Det er vel folk i min omgangskrets som er skeptisk til Biden, som jeg også er, men jeg støtter ikke Trump, og noe vaksinemotstand. Men ellers ikke noe sånt nei, er pinsevenn Et par eksempler på hva disse folkene lirer av seg: Anonymkode: 623e6...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 3. september 2023 #12 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et par eksempler på hva disse folkene lirer av seg: Anonymkode: 623e6...526 Ingen i min omgangskrets eller menighet har gitt uttrykk for noe sånt, overhodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 3. september 2023 #13 Del Skrevet 3. september 2023 Det er nok ikke så utbredt her i Norge, men i USA er det jo mange millioner slike folk uansett kjenner jeg ingen slike miljøer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 3. september 2023 #14 Del Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et par eksempler på hva disse folkene lirer av seg: Anonymkode: 623e6...526 Med tanke på det som sto om jøder tenker jeg det er de samme folka som leser denne nettsiden. https://www.riksavisen.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #15 Del Skrevet 3. september 2023 Flere sprø uttalelser fra de frikirkelige. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Anonymkode: 623e6...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå