AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Jeg er i et forhold nå på 6.året. Vi bor ikke sammen, treffes en til to ganger i uka. For et halvt år siden hadde vi et brudd på 2 mnd, men bestemte oss for å satse videre. Han hadde vært med en annen en gang i løpet av de 2 mnd, en gang etter hva han sier. Før bruddet var han veldig opptatt av at vi hadde hverandre på snap kartet, jeg har normalt ikke dette på, men etter at vi ble sammen igjen har dette ikke vært et tema. Mobilen hans er også veldig aktiv, og han sjekker alltid og svarer innimellom, tidligere lot han mobilen være. Ser på snap score at han er veldig aktiv, han sender sjeldent mld som før, så magefølelsen min sier at han er involvert i noen andre. Er det nok å konfrontere pga magefølelse, eller er det å dramatisere? Anonymkode: 3e4ca...c16 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Kjør på! Magefølelsen har som regel alltid rett. Hvorfor gjorde dere det slutt i utgangspunktet? Anonymkode: cbfb8...090 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Vi var veldig uenige om flere ting, men valgte å satse på nytt siden vi ikke bor sammen, og kunne legge vekk de temaene vi var uenige om. Anonymkode: 3e4ca...c16
ThereGoesBob Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 Hva skal man egentlig med en utro tjener?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 Treffes én gang i uka? Da er dere pulevenner, ikke kjærester. Anonymkode: c616f...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå