Ayesh Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 (endret) Jeg er plaget av mellomblødninger hver 14.dag. ellers er alt bra ingen smerter eller vondt noen steder. Jeg mistenkte livmorhals kreft. Tok celleprøve for 2 dager siden og fikk prøvesvar over tlf i dag. Alt var bra ingen kreft eller celleforandring😊 men ble fortalt at jeg har en type betennelse som ikke er farlig. Hun som ringte pratet dansk så jeg skjønte ikke helt hvordan hun uttalte denne betenneslen. Hun sa noe som : Leucocytt likmatrialen Finner ikke så mye ut av det. Noen som vet om det er noe alvorlig? Hvordan blir man kvitt dette? Endret 29. august 2023 av Ayesh
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Vurdert å ringe opp igjen og bedt om mer info? Anonymkode: c9a4d...713
Ayesh Skrevet 29. august 2023 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vurdert å ringe opp igjen og bedt om mer info? Anonymkode: c9a4d...713 Jeg spurte hun som ringte men hun sa bare at det ikke er farlig. Jeg prøvde å notere ned navnet på den betennelsen slik at jeg kan google. Men jeg skjønte ikke helt pga dansk aksent
Gogglebox Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 likmaterialen, kan det være klimakteriet? Som i overgangsalderen? Har du mulighet til å be om journalutskrift eller sjekke om den ligger på helsenorge?
Ayesh Skrevet 29. august 2023 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2023 (endret) Gogglebox skrev (5 timer siden): likmaterialen, kan det være klimakteriet? Som i overgangsalderen? Har du mulighet til å be om journalutskrift eller sjekke om den ligger på helsenorge? Jeg spurte henne om jeg vil få noe skriftlig i posten, men nei de sender ikke noe i posten. Ligger ingen ting på helsenorge heller😓 Kan hende det du tror er riktig. Jeg sliter med høy FSH. (Tidlig overgangsalder). Ts Endret 29. august 2023 av Ayesh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå