Gå til innhold

Byttet ungdomsskole og angrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har byttet tilbake? Hadde flere venner på den hen byttet til, men kom i en annen klasse. 

Plaget fra første dag.

Går ok i klassen, men ingenting til felles med noen og føler seg utenfor. 

Lurer på å bytte tilbake, noen som har gjort det? Trivsel har så mye å si for det faglige også.

Anonymkode: c6a5c...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jo bare gått 10 skoledager, om ikke færre. Gi det tid. Inviter noen fra klassen hjem for å bli bedre kjent.

• Liker 1
Skrevet
Ny Bruker skrev (25 minutter siden):

Det har jo bare gått 10 skoledager, om ikke færre. Gi det tid. Inviter noen fra klassen hjem for å bli bedre kjent.

De har ingen felles punkter. Har allerede opplevd mye negativt på denne skolen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen som har byttet tilbake? Hadde flere venner på den hen byttet til, men kom i en annen klasse. 

Plaget fra første dag.

Går ok i klassen, men ingenting til felles med noen og føler seg utenfor. 

Lurer på å bytte tilbake, noen som har gjort det? Trivsel har så mye å si for det faglige også.

Men de hen kjenner har jo friminutter samtidig? I timene skal de vel først og fremst følge med og lære? 

Anonymkode: b5278...269

Skrevet

Hvorfor bytte skole da? Hvis alt var bedre der dere var før 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ble ekstremt mobbet i min klasse. Jeg hadde vennegjengen i parallellklassen hele ungdomsskolen. Ble ikke invitert på klassefest, og slet med lite til felles og generelt det var pyton. Klassen jeg hadde venner i var likevel ikke veldig god, og mye der også. 

Dette kan gå seg til. For meg var det ganske greit å ha det sånn. Kunne være med venner i friminutter og fritiden. Det var ikke lett i alle fag, og særlig ved gruppearbeid og annet samarbeid, men det kan gå på et vis likevel. Hadde vurdert klassen ungdommen vil bytte til nøye, for det er ikke alltid gresset er grønnere annet sted. 

Anonymkode: 9c6e5...770

Skrevet

Nissen med på lasset? 🤔

Anonymkode: 1cb0c...102

Skrevet
fru Alving skrev (37 minutter siden):

Hvorfor bytte skole da? Hvis alt var bedre der dere var før 

Han har mange venner der han er nå, men i en annen klasse. Dette er også nær skolen.

Skrevet

Er det mulig å bytte klasse? Og hvis han blir plaget, opprett sak på det umiddelbart. 

Anonymkode: 183bf...cb0

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det mulig å bytte klasse? Og hvis han blir plaget, opprett sak på det umiddelbart. 

Anonymkode: 183bf...cb0

Det med å bytte klasse er så og si umulig fra skolens side selv om klassen er liten og jevnt fordelt på jenter og gutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...