AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Noen som har byttet tilbake? Hadde flere venner på den hen byttet til, men kom i en annen klasse. Plaget fra første dag. Går ok i klassen, men ingenting til felles med noen og føler seg utenfor. Lurer på å bytte tilbake, noen som har gjort det? Trivsel har så mye å si for det faglige også. Anonymkode: c6a5c...a18
Ny Bruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Det har jo bare gått 10 skoledager, om ikke færre. Gi det tid. Inviter noen fra klassen hjem for å bli bedre kjent. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Ny Bruker skrev (25 minutter siden): Det har jo bare gått 10 skoledager, om ikke færre. Gi det tid. Inviter noen fra klassen hjem for å bli bedre kjent. De har ingen felles punkter. Har allerede opplevd mye negativt på denne skolen. Anonymkode: c6a5c...a18
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som har byttet tilbake? Hadde flere venner på den hen byttet til, men kom i en annen klasse. Plaget fra første dag. Går ok i klassen, men ingenting til felles med noen og føler seg utenfor. Lurer på å bytte tilbake, noen som har gjort det? Trivsel har så mye å si for det faglige også. Anonymkode: c6a5c...a18 Men de hen kjenner har jo friminutter samtidig? I timene skal de vel først og fremst følge med og lære? Anonymkode: b5278...269
fru Alving Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 Hvorfor bytte skole da? Hvis alt var bedre der dere var før 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 Jeg ble ekstremt mobbet i min klasse. Jeg hadde vennegjengen i parallellklassen hele ungdomsskolen. Ble ikke invitert på klassefest, og slet med lite til felles og generelt det var pyton. Klassen jeg hadde venner i var likevel ikke veldig god, og mye der også. Dette kan gå seg til. For meg var det ganske greit å ha det sånn. Kunne være med venner i friminutter og fritiden. Det var ikke lett i alle fag, og særlig ved gruppearbeid og annet samarbeid, men det kan gå på et vis likevel. Hadde vurdert klassen ungdommen vil bytte til nøye, for det er ikke alltid gresset er grønnere annet sted. Anonymkode: 9c6e5...770
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 Nissen med på lasset? 🤔 Anonymkode: 1cb0c...102
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 fru Alving skrev (37 minutter siden): Hvorfor bytte skole da? Hvis alt var bedre der dere var før Han har mange venner der han er nå, men i en annen klasse. Dette er også nær skolen. Anonymkode: c6a5c...a18
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 Er det mulig å bytte klasse? Og hvis han blir plaget, opprett sak på det umiddelbart. Anonymkode: 183bf...cb0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det mulig å bytte klasse? Og hvis han blir plaget, opprett sak på det umiddelbart. Anonymkode: 183bf...cb0 Det med å bytte klasse er så og si umulig fra skolens side selv om klassen er liten og jevnt fordelt på jenter og gutter. Anonymkode: c6a5c...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå