Gjest Gjest_Lala_* Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Hei Er det noen her som vet hvor man kan få tak i "bryllupskniven" (kakespade m/ brudeparets inngraverte navn) og hva en slik koster? Takk for alle innspill
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Siden du snakker om gravering går jeg ut fra at det er sølv du snakker om?? Jeg har en brosjyre for Dragesølv. Paikniven Dragesølv koster 799. Paispaden koster 675. Kakespaden koster 999. Personlig syns jeg paikniven er mye mer elegant enn kakespaden. Det kan være litt variasjon prisen i andre mønster, men det pleier ikke være mye. Kostnad til gravering kommer i tillegg. Er litt usikker på hva det koster, men hvis du kjøper sølvet i samme butikk som du graverer, koster det kanskje ikke så mye? Jeg har forresten selv tenkt på å gravere noe sølv jeg har, men ikke kommet så langt. Gi beskjed dersom du finner ut hva graveringen koster.
Gjest Gjest_Lala_* Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 ja, det er sølv jeg mente. Takk for godt tips. Jeg mener å ha lest at det finnes en sølvknit som heter "bryllupskniven".. Hmmm...
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #4 Skrevet 20. januar 2006 Hvis du går inn på www.panoramagruppen.no og skriver bryllupskniven i søkerruten så finner du den
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Hvis du går inn på www.panoramagruppen.no og skriver bryllupskniven i søkerruten så finner du den ← Denne var fra 68.mod.glemte visst å logge meg inn
April Skrevet 20. januar 2006 #6 Skrevet 20. januar 2006 Regner med det er denne du mener? Vi fikk den til bryllupet vårt, er kjempe fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå