AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Om han ikke er kåt legger han seg bare. Når han er kåt skal han ha nattakyss. Når han da har fått det så må han alltid tafse og begynne å ta på meg. Synes det er så synd at han ikke kan skjønne jeg må ha mer i hverdag, og ikke kun når det skal føre til noe. Flere som sliter med dette? Anonymkode: 248da...83e 4 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Er dette du i fremtiden? Anonymkode: ab12c...20f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Om han ikke er kåt legger han seg bare. Når han er kåt skal han ha nattakyss. Når han da har fått det så må han alltid tafse og begynne å ta på meg. Synes det er så synd at han ikke kan skjønne jeg må ha mer i hverdag, og ikke kun når det skal føre til noe. Flere som sliter med dette? Anonymkode: 248da...83e Nei, fordi jeg prater med mannen min. Vi har forskjellige behov, men opptatt av å møte hverandre halvveis. Anonymkode: 40f8f...f29 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 Si til han "Det er trasig å kun få kjærlighet og nærhet når vi skal ha sex, jeg trenger det mer i hverdagen også, ellers blir livet for kjedelig". Anonymkode: 87952...071 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: ...synd at han ikke kan skjønne jeg må ha mer i hverdag... Anonymkode: 248da...83e Jasså, så det er skal være slik at du skal ha? Dette skjer fordi du aldri byr på noe selv, du skal bare ha. Tenk litt på det, du. Det er ikke noe synd på deg, fordi det er du som ikke gir nok. Anonymkode: 9b6e3...207 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jasså, så det er skal være slik at du skal ha? Dette skjer fordi du aldri byr på noe selv, du skal bare ha. Tenk litt på det, du. Det er ikke noe synd på deg, fordi det er du som ikke gir nok. Anonymkode: 9b6e3...207 Men ærlig talt. Anonymkode: 0ee9e...62e 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 Hadde det akkurat likt med min kjæreste, og vi snakket om det. "Jeg synes det er leit at du kun vil ha nærhet når du er kåt" "Jeg trenger mer intimitet i hverdagen, uten at det behøver å lede til sex hver gang" "Jeg føler du kun er glad i meg når du har lyst på sex" "Jeg er redd for å være kjærlig med deg, fordi det alltid er nødt til å ende med sex" "Kan vi øve på å kysse/kose uten å ha sex? Jeg trenger også å kjenne på å få lyst" Anonymkode: 0ee9e...62e 3 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 Hadde det likt. Fortalte til kjæresten min at jeg følte meg som ei sexdukke som ble oversett med mindre han var kåt. Han ble utrolig lei seg, og hadde en helt annen forståelse av situasjonen. I hans øyne betydde dette at han viste at han var glad i meg, men for meg var det som å leve under et konstant sexpress. Vi øvde på å kose/kysse uten at det gikk noe videre. Sexlysten min økte masse, og følelsen av sexpress forduftet. Nå er det kun klåing dersom begge er i humør. Vet at det for mange kvinner føles ekstremt invaderende å bli tatt på brystet, i skrittet eller på rompa ut av det blå. Anonymkode: 0ee9e...62e 5 4
Gjest Putimir Vladin Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 Her lukter det adopsjon av minst 3 katter.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 Når man kaller det "tafsing" i forhold så er alt håp ute. Anonymkode: 2e604...132 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 Så han tenker isåfall kun på å dekke sine egne behov. For en tosk. Anonymkode: 74abc...4a2 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #12 Skrevet 29. august 2023 Hva med å finne på ting sammen på steder hvor kos er naturlig mens sex ikke er det? Anonymkode: d616a...c19
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #13 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hadde det likt. Fortalte til kjæresten min at jeg følte meg som ei sexdukke som ble oversett med mindre han var kåt. Han ble utrolig lei seg, og hadde en helt annen forståelse av situasjonen. I hans øyne betydde dette at han viste at han var glad i meg, men for meg var det som å leve under et konstant sexpress. Vi øvde på å kose/kysse uten at det gikk noe videre. Sexlysten min økte masse, og følelsen av sexpress forduftet. Nå er det kun klåing dersom begge er i humør. Vet at det for mange kvinner føles ekstremt invaderende å bli tatt på brystet, i skrittet eller på rompa ut av det blå. Anonymkode: 0ee9e...62e Det er en hårfin balanse. Hvis dama ikke tenner på meg så mister jeg lysten på å kysse henne og da tenner hun fremdeles ikke på meg og da er forholdet over. Anonymkode: d616a...c19 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #14 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en hårfin balanse. Hvis dama ikke tenner på meg så mister jeg lysten på å kysse henne og da tenner hun fremdeles ikke på meg og da er forholdet over. Anonymkode: d616a...c19 Men det hadde jo overhodet ikke noe med det å gjøre? Han er verden kjekkeste og fineste mann. Syntes det var ubehagelig å få ei hånd på rompa eller på brystet i tide og utide. De fleste kvinner har ikke samme tenningsmønstre som menn. Anonymkode: 0ee9e...62e 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #15 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en hårfin balanse. Hvis dama ikke tenner på meg så mister jeg lysten på å kysse henne og da tenner hun fremdeles ikke på meg og da er forholdet over. Anonymkode: d616a...c19 Så dama di må være konstant tent rundt deg? Eller så tenker du at hun ikke tenner på deg? Ville lest meg litt mer opp på kvinnelig seksualitet om jeg var deg. Lykke til! Anonymkode: 0ee9e...62e 5 2
Druid Skrevet 29. august 2023 #16 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med å finne på ting sammen på steder hvor kos er naturlig mens sex ikke er det? Anonymkode: d616a...c19 ehhh en advarsel... snakk sammen om problemet først. .. Min Kone løper rundt og tror at det finnes slike steder: for meg er dette " Kinky!!!" 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #17 Skrevet 29. august 2023 Druid skrev (1 minutt siden): ehhh en advarsel... snakk sammen om problemet først. .. Min Kone løper rundt og tror at det finnes slike steder: for meg er dette " Kinky!!!" Dette skjønte jeg ingenting av. Anonymkode: 0ee9e...62e 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #18 Skrevet 29. august 2023 Druid skrev (1 minutt siden): ehhh en advarsel... snakk sammen om problemet først. .. Min Kone løper rundt og tror at det finnes slike steder: for meg er dette " Kinky!!!" Huh? Anonymkode: 0ee9e...62e 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #19 Skrevet 29. august 2023 Menn og kvinner har ulikt tenningsmønster. Menn er mer visuelle, direkte og forutsigbare i sitt tenningsmønster, altså kan de bli raskt tent hvis de ser noe eller noen de liker eller visualiserer noe som tenner dem. Kvinner, derimot, har et mer flyktig tenningsmønster, og er gjerne avhengig av en stemning som gir følelse av nærhet og trygghet for å få lyst på sex. Hvis man tilnærmer seg en med et flyktig tenningsmønster for raskt og direkte, kan man få et nei. Et eksempel er at mannen ser på kjæresten sin og synes hun er fin, og sier fra om at han vil ha sex ved å putte hånda under skjorta hennes. For kvinnen, som kanskje er stressa og midt i et gjøremål, kommer tilnærmingen for brått på, slik at hun avviser kjæresten sin. - Hvis han i stedet sørget for å lage en god stemning først, for eksempel ved å fortelle henne hvor nydelig hun er, få henne til å føle seg elsket, så vil stemningen som åpner henne til sex komme på plass. Dette kan ta litt tid. Kvinner med typiske feminine tenningsmønster tenner sjelden på brå tilnærminger hvis stemningen ikke er på plass, sier Schimdt. https://www.nettavisen.no/livsstil/sexolog-kvinner-kan-penetreres-uavhengig-av-sexlyst-men-det-betyr-ikke-at-det-er-en-god-id/s/12-95-3423540680 Anonymkode: 46900...035 2 4
Druid Skrevet 29. august 2023 #20 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette skjønte jeg ingenting av. Anonymkode: 0ee9e...62e Premisset var : Den jeg svarte tror det er steder der det er naturlig å kose, men ikke drive med seksuelle aktiviteter. For andre personer, for eksempel meg, finnes ikke dette; alle steder der vi kan kose , kan vi også gå videre, det er bare en økt risiko for at noen skal forstå det eller se noe. Og det gjør alt bedre. Da er det litt kritisk at man har avklart på forhånd at grunnen til at man ønsker å kline på en offentlig benk er fordi man føler sexpress når man er alene, og at det ikke er en invitasjon til å bli fingret på en benk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå