AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Del Skrevet 29. august 2023 Har ofte dager der jeg vil trene men ikke orker tanken å å svette og alt det der. Hater å svette. Hva er galt med meg??? Anonymkode: f5a25...3c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #2 Del Skrevet 30. august 2023 Ta en dusj etterpå? Jeg elsker å svette, dvs på trening, ikke så mye ellers. Ikke la det bli en hindring fra å bevege deg Anonymkode: ba612...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Del Skrevet 30. august 2023 Svetter sjeldent mye av en styrkeøkter som går på kjerne- og benmuskler. MÅ du ta såpass i at du svetter da? Eller svetter du lett? Jeg kan svette av en rolig gåtur i oppoverbakke, men sjeldent svett om jeg tar en rolig spasertur i bykjernen. Anonymkode: 4c80c...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 10.19): Har ofte dager der jeg vil trene men ikke orker tanken å å svette og alt det der. Hater å svette. Hva er galt med meg??? Anonymkode: f5a25...3c3 Å svette er greit når man trener eller jobber. Det som er jævlig er å svette etter man har dusjet. Jeg svetter bare jeg går å handler. Hater det. Anonymkode: a93f8...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå