AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg har lagt min elsk på en parfyme som ikke selges her i Norge og som jeg til nå ikke har funnet noen i utlandet som sender hit. Parfymen er fra Pacifica og det er alle som heter Moon (new moon, silver moon, cherry moon). Noen som har noen som helst peiling på hvordan jeg kan få tak i denne parfymen? Finnes ikke på Amazon, ebay sender ikke til Norge. Kjøpte den på cultbeauty når jeg bodde i utlandet, men de sender såklart ikke til Norge 🥲 Anonymkode: 88e5a...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Del Skrevet 29. august 2023 De selges i landet der jeg bor. Jeg skal til Norge senere i høst. Kan evt. kjøpe for deg? Er du interessert, post med brukernavn slik at jeg kan sende deg PM Anonymkode: 53cb0...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De selges i landet der jeg bor. Jeg skal til Norge senere i høst. Kan evt. kjøpe for deg? Er du interessert, post med brukernavn slik at jeg kan sende deg PM Anonymkode: 53cb0...8aa Jeg har ikke brukernavn men kan evt opprette. Hvilket land bor du i, og hva er prisen på parfymen der? 😊 Anonymkode: 88e5a...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har ikke brukernavn men kan evt opprette. Hvilket land bor du i, og hva er prisen på parfymen der? 😊 Anonymkode: 88e5a...e7c Jeg bor i Sør-Europa. Den koster rundt 27 euro. Anonymkode: 53cb0...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå