Gå til innhold

Mensen 5 dager etter innsett av blastocyst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk litt lyserosa på papiret i dag tidlig. Er 10-11 dpo, satte inn blastocyst på onsdagen. Har ikke testdag før fredag.. skal jeg allikevel ta medisiner fram til da? Føles ekstremt unødvendig 

Anonymkode: 56a70...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du skal fortsette med medisinene likevel. En blødning er ikke ensbetydende at det er mensen eller noe galt. 

Blødning mens man bruker progresteronstøtte kan skyldes medisinen blandt annet, eller være en annen ufarlig blødning. 

Anonymkode: bff8c...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være festeblødning? Ville ventet et par dager og tatt en test før å eventuelt slutte på medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne87Rogaland skrev (59 minutter siden):

Det kan jo være festeblødning? Ville ventet et par dager og tatt en test før å eventuelt slutte på medisiner.

Håper du har rett. Har ikke kommet mer enn det lille på papiret i dag tidlig. Men er det ikke sent med festeblødning 11 dpo? Hadde blendahvit test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Håper du har rett. Har ikke kommet mer enn det lille på papiret i dag tidlig. Men er det ikke sent med festeblødning 11 dpo? Hadde blendahvit test

Selv med innsett av 5 dagers blasto  kan det ta ett par dager før egget fester seg. Så ville avventet test dag med å dra konklusjon. Det meste er mulig, vi er alle ulike 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 9.15):

Fikk litt lyserosa på papiret i dag tidlig. Er 10-11 dpo, satte inn blastocyst på onsdagen. Har ikke testdag før fredag.. skal jeg allikevel ta medisiner fram til da? Føles ekstremt unødvendig 

Bare si at jeg hadde lyserosa slim på papiret 11 og 12 dpo etter fryseforsøk med blastocyst. Jeg testet positivt på testdag 14 dpo og er så vidt jeg vegmt fortsatt gravid (7+3 nå). UL i overimorgen, da håper (og regner) jeg med en bekreftelse der. Så ikke stopp med støttemedisinene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vilde78 skrev (1 time siden):

Bare si at jeg hadde lyserosa slim på papiret 11 og 12 dpo etter fryseforsøk med blastocyst. Jeg testet positivt på testdag 14 dpo og er så vidt jeg vegmt fortsatt gravid (7+3 nå). UL i overimorgen, da håper (og regner) jeg med en bekreftelse der. Så ikke stopp med støttemedisinene!

Åå håper det er mitt tilfelle også!! Gratulerer så masse til deg!! Håper alt ser bra ut på ultralyd ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Åå håper det er mitt tilfelle også!! Gratulerer så masse til deg!! Håper alt ser bra ut på ultralyd ❤️

Takk for det! Vært en lang veg for å komme hit.

Jeg fikk litt lyserosa slim på papiret morgenen 11 dpo, ingenting resten av dagen, og deretter det samme om morgenen 12 dpo. Var jo sikker på at det hadde gått galt, men sånn var det ikke. Hcg-prøver uken etter positiv test var veldig bra. 

Krysser alt jeg har for at du også tester positivt på fredag 🤞❤️

Endret av Vilde78
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde78 skrev (1 time siden):

Takk for det! Vært en lang veg for å komme hit.

Jeg fikk litt lyserosa slim på papiret morgenen 11 dpo, ingenting resten av dagen, og deretter det samme om morgenen 12 dpo. Var jo sikker på at det hadde gått galt, men sånn var det ikke. Hcg-prøver uken etter positiv test var veldig bra. 

Krysser alt jeg har for at du også tester positivt på fredag 🤞❤️

Testet du før 14 dpo? 
tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkerbellee skrev (21 minutter siden):

Testet du før 14 dpo? 
tusen takk ❤️

Nei, sambo ville ikke det, så vi testet ikke før testdagen og det var 14 dpo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 20.41):

Mange mener at det ikke er festeblødning men hormonell blødning. Jeg hadde festesmerter 7/8 dpo, og positiv test 12 dpo. 13/14 dpo hadde jeg "festeblødning" (litt rosa på papiret bare) men jeg vet jo at egget hadde festet seg for lengst.

Han er 7 måneder nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svak positiv test i dag, 13 dpo. Spent på blodprøve imorgen. Har endel murringer og stikkinger i magen, hatt siste døgnet. Er det slik at fryst blastocyst kan gå i dvale før det fester seg ordentlig? Har hatt blenda tester fram til i dag tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 9.15):

Har du hatt sex? Da kan du være gravid 

Anonymkode: ba9bc...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du hatt sex? Da kan du være gravid 

Hva er vitsen med denne kommentaren? Og nei, jeg kan faktisk ikke bli gravid av sex.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er vitsen med denne kommentaren? Og nei, jeg kan faktisk ikke bli gravid av sex.

Neivel!

Hva er det du gjør da, skjønner ikke halvparten av det som står her engang. Det vanlige er jo at to ektefeller har sex? 

Vi utenforstående skjønner ikke mer enn det.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neivel!

Hva er det du gjør da, skjønner ikke halvparten av det som står her engang. Det vanlige er jo at to ektefeller har sex? 

Lykke til

Du skjønner vel hva denne tråden dreier seg om når du sjekker hva slags underforum du sitter og skriver på nå? "Ufrivllig barnløse"....? 

Anonymkode: faec5...c73

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neivel!

Lykke til

Hvorfor svarer du om du ikke skjønner halvparten? Da har du ingenting i denne tråden å gjøre. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Neivel!

Lykke til

Hvorfor i alle dager svarer du i denne tråden da? Og hva gjør du på forumet for prøvere og ufrivillig barnløse? Går du bare inn i random tråder med temaer du ikke kan noe om og skriver svada sånn for gøy?

Anonymkode: a3ab6...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor i alle dager svarer du i denne tråden da? Og hva gjør du på forumet for prøvere og ufrivillig barnløse? Går du bare inn i random tråder med temaer du ikke kan noe om og skriver svada sånn for gøy?

Anonymkode: a3ab6...066

Beklager så meget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Neivel!

Lykke til

Hvorfor svarer du på en tråd om et tema du ikke forstår da?🙈 Trådstarter har skrevet innlegg rett sted.. Så hun trenger ikke si noe mer for at vi som er her skal forstå.. Kansje sjekke hva forum du svarer i før du slenger inn en kommentar.. 😉

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...