Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest her for en liten stund tilbake, og hadde en litt pinlig situasjon. Vi var en stor vennegjeng på fest og det var både bobler og annet drikke så stemningen var høy. Det ble jo dans og prat og god fest. Ut på kvelden satte en venninne av kona seg på fanget for å prate og det var jo hyggelig og ikke noe unaturlig i det - bortsett fra at jeg greide ikke å unngå å få skikkelig ereksjon. Prøvde å vri meg unna så det ikke skulle merkes, men det gjorde hun virkelig... tulla det bort og sa er du så glad for å ha meg på fanget.... tenkte ikke mer på det da - men etterpå så tenker jeg mye på det for hva om hun sier det til dama osv.. var jo ikke noe vonde hensikter - men den bare kom som f... er det noe å bry seg om ?

Anonymkode: 46581...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ingenting å bry seg om. 

Anonymkode: c486e...b2e

• Liker 1
Skrevet

Ikke tenk mer på det! Dette er faktisk ikke din feil. 

Anonymkode: 9150e...315

• Liker 1
Skrevet

Ingenting å tenke på, livet er for kort. Nyt 😉

Anonymkode: e491c...b1c

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende hvis mannen min satt med andre damer på fanget på fest, uansett hvem de var. Min mann hadde heldigvis aldri gjort noe sånt, han ville bedt henne sette seg et annet sted. 

Anonymkode: b43e3...d8b

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Ikke noe å bry seg om, og hun sier ikke noe til kona di med mindre hun er helt blåst. 

Virker som hun tok det greit, kanskje bare som et komliment til og med. 

Vi damer kjenner til ereksjon og hvordan det fungerer og at det slettes ikke alltid er frivillig, så det går fint. Hun satte seg tross alt på fanget ditt, så er vel kanskje heller hun som burde følt litt på at hun gikk veldig inn i din intimsone.

Anonymkode: a7365...69d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Var på fest her for en liten stund tilbake, og hadde en litt pinlig situasjon. Vi var en stor vennegjeng på fest og det var både bobler og annet drikke så stemningen var høy. Det ble jo dans og prat og god fest. Ut på kvelden satte en venninne av kona seg på fanget for å prate og det var jo hyggelig og ikke noe unaturlig i det - bortsett fra at jeg greide ikke å unngå å få skikkelig ereksjon. Prøvde å vri meg unna så det ikke skulle merkes, men det gjorde hun virkelig... tulla det bort og sa er du så glad for å ha meg på fanget.... tenkte ikke mer på det da - men etterpå så tenker jeg mye på det for hva om hun sier det til dama osv.. var jo ikke noe vonde hensikter - men den bare kom som f... er det noe å bry seg om ?

Hvorfor i all verden lot du hun sitte der?

Anonymkode: dc9a1...efe

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde blitt rasende hvis mannen min satt med andre damer på fanget på fest, uansett hvem de var. Min mann hadde heldigvis aldri gjort noe sånt, han ville bedt henne sette seg et annet sted. 

Huff, dramaqueen! 

Anonymkode: 9150e...315

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

😂😂 Litt pinlig? Ja.. Krise? Langt ifra! Dette er sånt som skjer, og tviler på hverken venninne eller kona di tenker noe over dette. Vi damer er klar over at lille-Jens lever sitt eget liv til tider 😉 

Anonymkode: 43009...591

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Enig, respektløst i utgangspunktet av de begge!

Anonymkode: bb706...200

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig, respektløst i utgangspunktet av de begge!

Anonymkode: bb706...200

Er det sant? Har sittet på fanget og skravlet med utallige kompiser og menn av venninner oppigjennom årene, og de har «sittet på» min mann 😅 Dette er jo helt normalt på fester? 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er det sant? Har sittet på fanget og skravlet med utallige kompiser og menn av venninner oppigjennom årene, og de har «sittet på» min mann 😅 Dette er jo helt normalt på fester? 

Syntes faktisk det var mange surmaga her... det er jo akkurat slik det er - man prater og skravler med venner og venninner og det skjer ofte at man setter seg på låret /fanget for å ta en prat.  Har vell kjent  både en og annen som har blitt litt harde og det vet jo vi damer skjer både med og uten mening. Tenker ikke så mye mer over det når det skjer. Blir kanskje noen ganger litt inbilsk og tenker at det var jo hyggelig reaksjon :) God fest - glem dette blir ikke snakket om...   hvem vet kanskje kona di også har opplevd dette  -ikke sikkert hun drar rett hjem og forteller at vet du kompisen din i - i kveld så fikk han....  glem det

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Syntes faktisk det var mange surmaga her... det er jo akkurat slik det er - man prater og skravler med venner og venninner og det skjer ofte at man setter seg på låret /fanget for å ta en prat.  Har vell kjent  både en og annen som har blitt litt harde og det vet jo vi damer skjer både med og uten mening. Tenker ikke så mye mer over det når det skjer. Blir kanskje noen ganger litt inbilsk og tenker at det var jo hyggelig reaksjon :) God fest - glem dette blir ikke snakket om...   hvem vet kanskje kona di også har opplevd dette  -ikke sikkert hun drar rett hjem og forteller at vet du kompisen din i - i kveld så fikk han....  glem det

Enig 👍 Dette har nok de fleste opplevd, stort sett prøver man bare late som man ikke merker det - eller fleiper det bort dersom det ikke er til å unngå.. Vi vet det er mest pinlig for deg 😉

• Liker 2
Skrevet

Er det virkelig vanlig å sitte rundt på fanget til folk på fest? Voksne mennesker? Høres utrolig harry ut, spør du meg. Og sitte og gnikke på en (opptatt) mann til han får ereksjon i tillegg ... 

Anonymkode: 8ab72...ab1

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg har aldri vært på en fest hvor voksne folk som ikke er et par sitter på fanget til hverandre. Men klart, nå går jeg ikke på countryfestivaler eller bygderølpefester. Det kunne ikke falle meg inn å sette meg på fanget til en annen mann enn han jeg er gift med, det høres veldig spesielt ut. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det virkelig vanlig å sitte rundt på fanget til folk på fest? Voksne mennesker? Høres utrolig harry ut, spør du meg. Og sitte og gnikke på en (opptatt) mann til han får ereksjon i tillegg ... 

Anonymkode: 8ab72...ab1

Enig. Trashy oppførsel.

Anonymkode: 5dc99...c9f

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Utrolig rart å sette seg på fanget til en gift mann! Ville nok mistenkt at hun ønsket din reaksjon. 

Til neste gang kan du tenke over om fangsitting er ok. Ville det vært ok hvis kona di satt på fanget til en annen? 

Anonymkode: 3ef97...83a

• Liker 6
Skrevet

Jeg har vært på mange privatfester og utesteder, men jeg har aldri sittet på noen manns fang for å snakke. Oppsøker en slike situasjoner, så går en over intimsonen og med mindre man er invitert, så gjør en bare ikke det. Voksne, oppegående folk sitter på sin egen bak, på en stol og prater sammen. 

Samtidig ts, går ut ifra at du ikke var helt paralysert og kunne ha skjøvet henne bort og sagt neitakk. Du har også et ansvar her. 

Anonymkode: a4d19...f5a

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Samtidig ts, går ut ifra at du ikke var helt paralysert og kunne ha skjøvet henne bort og sagt neitakk. Du har også et ansvar her. 

Jeg ville gitt han bittelitt slack her. I motsetning til kvinner tror jeg mange menn er uvant med uønsket kroppskontakt og ikke vet hvordan avvise på en ok måte. 

De fleste kvinner ville klart å avvise en mann som ville ha henne sittende på fanget (uten at hun vil), men i motsatt situasjon.. Tja 

Anonymkode: 3ef97...83a

Skrevet

Går ut fra at du reiste deg umiddelbart, ikke bare "prøvde å vri deg unna". Var hun sterkere enn deg?

Anonymkode: 79c79...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...