AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Jeg spør fordi det varierer veldig her... Jeg hadde en venn/kosevenn på besøk og jeg kunne ikke ha sex med han pga tidspunktet. Det endte med å begynne med munnen så enkel runk. Han likte det veldig godt og kom vel på 2-3 min. Betyr det at han kommer lett eller teknikken min bra? 💁♀️ Kanskje lært meg dette på mine 34år. Har opplevd andre som ikke kommer like lett. Anonymkode: 8d5b3...5b4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Det er ofte enklere for en mann å holde igjen når han blir sugd enn ved samleie. Men dersom hun suger og runker samtidig, og tydelig viser at hun ønsker at jeg kommer i munnen hennes, tar det ikke lang tid før jeg mister kontrollen. Anonymkode: 2fd4d...a1f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ofte enklere for en mann å holde igjen når han blir sugd enn ved samleie. Men dersom hun suger og runker samtidig, og tydelig viser at hun ønsker at jeg kommer i munnen hennes, tar det ikke lang tid før jeg mister kontrollen. Anonymkode: 2fd4d...a1f Er det fordi det er så godt? Siden han kom så kjapt, så virket det som han likte det. Han var veldig på før dette, men siden vi ikke hadde sex, vil han merke lysten like godt enda? Eller kan han vente noen dager nå før han vil ha "meg" igjen? Anonymkode: 8d5b3...5b4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er det fordi det er så godt? Siden han kom så kjapt, så virket det som han likte det. Han var veldig på før dette, men siden vi ikke hadde sex, vil han merke lysten like godt enda? Eller kan han vente noen dager nå før han vil ha "meg" igjen? Anonymkode: 8d5b3...5b4 Hvor stor er en potet? Du stiller spørsmål som bare vedkommende kan svare på. Anonymkode: 813d6...d51 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 Min erfaring er at jeg nesten alltid kommer fort av å bli sugd, dersom jeg forstår på kvinnen at hun har tenkt å holde på til utløsning og at det er meningen at jeg skal komme. Da blir det ekstrd opphissende, siden jeg ikke skal kontrollere meg fordi vi skal ligge sammen etterpå. Nå kan jeg bare nyte og glemme kontrollen. Det er i seg selv så opphissende at jeg kommer på kort tid. Anonymkode: 1fa9f...497
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det fordi det er så godt? Siden han kom så kjapt, så virket det som han likte det. Han var veldig på før dette, men siden vi ikke hadde sex, vil han merke lysten like godt enda? Eller kan han vente noen dager nå før han vil ha "meg" igjen? Anonymkode: 8d5b3...5b4 Det er veldig godt ja, å bli stimulert av både hånd og munn samtidig. Vanskelig å holde igjen særlig lenge da. Når han vil ha deg igjen, og om han kan vente kan ikke jeg svare på. Han lengter nok raskt etter deg igjen, er mitt tips. Anonymkode: 2fd4d...a1f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 Ja det får jeg til. Men jeg har sluttet å bruke munnen, da jeg ikke liker det. Kan godt bruke hånden når han ønsker det. Ekstremt sjeldent han ønsker at jeg bruker hånden og/eller munn egentlig. Han tenner mest på at jeg er passiv, og at han «tar seg til rette».. Noe som passer meg utmerket 💃🏼 Anonymkode: edf8b...515 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det fordi det er så godt? Siden han kom så kjapt, så virket det som han likte det. Han var veldig på før dette, men siden vi ikke hadde sex, vil han merke lysten like godt enda? Eller kan han vente noen dager nå før han vil ha "meg" igjen? Anonymkode: 8d5b3...5b4 Personavhengig og hvor vant man er med aktiviteten tenker jeg 🤷♀️ Anonymkode: 2b76d...071
sicario Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Personavhengig og hvor vant man er med aktiviteten tenker jeg 🤷♀️ Anonymkode: 2b76d...071 Veldig personavhengig 😊. Gir meg svært lite å bli sugd. Aldri vært min «greie». 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 Kommer helt an på mannen, ikke på meg.. Noen kommer ved BJ, andre ikke. Ene eksen min eeeelska teknikken min, nåværende samboer klarer jeg ikke få til å komme ved oralsex. Så, ja og nei? Anonymkode: 6e8a5...911
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #12 Skrevet 29. august 2023 Mannen min klager iallefall ikke, og både nyter og kommer når jeg gjør det. Skulle ærlig talt ønsket at han "klaget" mer. Hvert eneste spørsmål fra meg gis svaret "Alt er godt!", når jeg prøver å finne ut hvordan han nyter mest. Det er forferdelig frustrerende egentlig, for jeg kan ikke lære og utvikle meg på den måten. Fått ham til å runke seg selv et par ganger, så jeg kan se og observere hva han selv gjør, så jeg kan lære av det, men når jeg forsøker og spør om det er riktig får jeg samme intetsigende svar. Anonymkode: 26158...ceb 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #13 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fått ham til å runke seg selv et par ganger, så jeg kan se og observere hva han selv gjør, så jeg kan lære av det, men når jeg forsøker og spør om det er riktig får jeg samme intetsigende svar. Anonymkode: 26158...ceb Det er fordi det er komplett umulig å imitere hvordan han onanerer. Du kan etterligne, men ikke imitere. Det er så mange ørsmå nyanser involvert som du ikke kan lære deg 100% Dette er årsaken til at en orgasme man «fikser selv» alltid vil kunne være sterkere en hva en partner kan få til. Ikke misforstå, orgasme og sex med partner vil de aller fleste foretrekke, men selve orgasmen isolert sett er umulig for et annet menneske å få til likt som når man onanerer. Anonymkode: edf8b...515 1
Rosa Gnom Skrevet 29. august 2023 #14 Skrevet 29. august 2023 Det finnes ikke noe svar på dette da alle er forskjellig. Jeg er mann og jeg har aldri likt å bli sugd. Det er helt greit,men det er liksom bare det. Jeg må ofte "fake" godlyder og lignende. Det gir meg ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #15 Skrevet 29. august 2023 Hvis jeg er ferdig med orgasme, har mensen osv suger og runker jeg samtidig, fordi de da kommer veldig fort. Bare suging eller bare runking kan ta litt lengre tid. Antar du gjør det bra om han kom på 2 min 👍🏻 Anonymkode: a2614...e34
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #16 Skrevet 29. august 2023 Jeg har nylig hatt to partnere med ca samme teknikk. Den ene fikk jeg til å komme lett, den andre er er veldig "tungpult" og trenger mye stimulering. Da må jeg runke mye, hardt og lenge med munn bare på tuppen for at han skal komme. Den nye partneren min var på den måten en selvtillits boost for jeg har jo følt meg dårlig når jeg ikke får min gamle partner til å komme med suging alene. Så, det kommer altså mye ann på mannen også. Anonymkode: 53ac7...3c5 2
Rosa Gnom Skrevet 29. august 2023 #17 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har nylig hatt to partnere med ca samme teknikk. Den ene fikk jeg til å komme lett, den andre er er veldig "tungpult" og trenger mye stimulering. Da må jeg runke mye, hardt og lenge med munn bare på tuppen for at han skal komme. Den nye partneren min var på den måten en selvtillits boost for jeg har jo følt meg dårlig når jeg ikke får min gamle partner til å komme med suging alene. Så, det kommer altså mye ann på mannen også. Anonymkode: 53ac7...3c5 Det kan minne litt om meg selv.. Tungpult ja... Vet ikke hvorfor det er sånn heller.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #18 Skrevet 29. august 2023 Rosa Gnom skrev (25 minutter siden): Det kan minne litt om meg selv.. Tungpult ja... Vet ikke hvorfor det er sånn heller. Trenger ikke å være noen grunn. Folk er forskjellige. Jeg har kommet av oralsex 1 gang siden jeg debuterte seksuelt for akkurat 30 år siden. Anonymkode: edf8b...515
Rosa Gnom Skrevet 29. august 2023 #19 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trenger ikke å være noen grunn. Folk er forskjellige. Jeg har kommet av oralsex 1 gang siden jeg debuterte seksuelt for akkurat 30 år siden. Anonymkode: edf8b...515 Joda. Det vet jeg. Problemet er litt når man skal fortelle dette IRL. Noe jeg har gjort flere ganger. Beskjeden jeg får tilbake da er alltid den samme :Jeg har aldri opplevd en god blowjob. Noe jeg er ganske sikker på at jeg har. Jeg bare liker det ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #20 Skrevet 29. august 2023 Rosa Gnom skrev (42 minutter siden): Joda. Det vet jeg. Problemet er litt når man skal fortelle dette IRL. Noe jeg har gjort flere ganger. Beskjeden jeg får tilbake da er alltid den samme :Jeg har aldri opplevd en god blowjob. Noe jeg er ganske sikker på at jeg har. Jeg bare liker det ikke. Haha kjenner meg igjen. Akkurat det samme her. Det er ikke sånn at jeg misliker en BJ. Det er helt ok. Men det er ikke tennende nok for meg til at jeg får orgasme av det. Anonymkode: edf8b...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå