AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Jeg holder på med en fyr, men han er overhodet ikke aktiv på sosiale medier/sms. Han har sagt at han liker best å snakke når vi treffes og han er heller aldri på telefonen når vi har møttes og ser han sjeldent er aktiv på Facebook og disse tingene. Er fra tidligere vant til å prate sammen i løpet av dagen på messenger/sms og det. Hva ville dere gjort hvis dere fikk 1 melding per dag mens dere holdt på? Anonymkode: dd389...f2c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Nå har jo han du holder på med, forklart deg hvorfor det bare er 1 melding per dag da.... Så jeg hadde akseptert det, hvis dette virkelig var ett menneske jeg likte. Også hadde jeg spurt om han var villig til å kanskje sende meg både god morgen melding, og god natt melding, for min skyld. Anonymkode: 005ba...bec
Bovina sancta Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Sånn var/er min mann. Det kunne gå to dager før jeg hørte fra ham når jeg hadde sendt en melding, selv om vi nettopp hadde begynt å date. Jeg aksepterte at han er sånn. Folk har jo forskjellig måte å kommunisere på, og min er ikke nødvendigvis riktig for ham. Vi har vært sammen i 12 år og gift i fem, så det handlet ikke om at han ikke var interessert 😊 1
exictence Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg holder på med en fyr, men han er overhodet ikke aktiv på sosiale medier/sms. Han har sagt at han liker best å snakke når vi treffes og han er heller aldri på telefonen når vi har møttes og ser han sjeldent er aktiv på Facebook og disse tingene. Er fra tidligere vant til å prate sammen i løpet av dagen på messenger/sms og det. Hva ville dere gjort hvis dere fikk 1 melding per dag mens dere holdt på? Anonymkode: dd389...f2c Jeg forventer at han jeg dater ikke sender meg meldinger når han er på jobb. Selvfølgelig er det fint om han har tid til å sende en liten hilsen eller om det er viktige ting, men forventer det over hode ikke. Synes det høres fint ut at han foretrekker å snakkes når dere møtes. Jeg tror jeg bare hadde sendt ham meldinger selv, og prøvd å ikke være opptatt av at han skal sende meg så mye. Se om han ellers tok kontakt og om vi hadde det godt sammen.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva ville dere gjort hvis dere fikk 1 melding per dag mens dere holdt på? Anonymkode: dd389...f2c Akkurat som jeg foretrekker det 😊 Mannen min liker å sende meldinger eller ringe midt på dagen, jeg blir forstyrret av det. Så lenge det ikke er noe veldig viktig kan det meste venter til kvelden, eller til vi møtes igjen. Anonymkode: fd1be...e81
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 Sånn er min som jeg nettopp er blitt kjæreste med. Anonymkode: ce43c...49d
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 Jeg hater masse meldinger. Er ikke flink til å svare verken mine venner eller familie. Jeg er kort og fattet i meldingene mine. Så hvis jeg hadde hatt en partner som ønsker mye kommunikasjon på meldinger så hadde jeg måttet kuttet det ut. Anonymkode: d3505...f69 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 Vil mye heller ha en mann som skriver lite meldinger og er 100% tilstede når vi er sammen. Har ei venninne som er slitsomt å ha samtale med, mobilen plinger i ett, og da MÅ hun innpå å sjekke og svare, både på besøk, kino og restaurant. Anonymkode: 0d61a...7b0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 Jeg tenker det er helt greit. Vi er jo alle opptatt på jobb og med andre ting også, har ikke tid til å skrive meldinger i tide og utide uansett. Anonymkode: 96ae1...828 1
Hensatt Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 Alle går ikke med nesen i telefonen hele tiden og det må man respektere. Jeg hater å føre samtaler på meldinger, for det stjeler så mye tid og fokus fra det jeg driver med.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 Ikke noe negativt med det. Anonymkode: 89f1c...7fd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #12 Skrevet 29. august 2023 For en lettelse med en fyr som ikke er på some og ei heller avhengig av telefonen. Det er faktisk en bra ting. Og ja, kommunikasjon ansikt til ansikt er langt bedre enn meldinger. Jeg ser på det som en bra ting! Anonymkode: 9a94c...85d 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #13 Skrevet 29. august 2023 Han har vel et arbeid å passe Anonymkode: 06631...9cd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #14 Skrevet 29. august 2023 Så bra at mannen er lite på facebook og sosiale mediaer, hadde jo vært en drømmemann om jeg hadde vært dame.. Mindre sjanse for utroskap, mere tid for kjærlighet. Anonymkode: 07288...97b 1
Hannah80 Skrevet 29. august 2023 #15 Skrevet 29. august 2023 Han høres ut som drømmemannen💜 Flott med folk som virkelig er tilstede, istedenfor å sitte med nesa i mobilen. 1
Ymse meninger Skrevet 29. august 2023 #16 Skrevet 29. august 2023 Jeg er litt der at jeg tenker mest på hva jeg ønsker meg og hva mine behov er for at jeg skal beholde interessen og føle at forholdet går fremover. En fyr som ikke har behov for kontakte meg i hverdagen og dele tanker og øyeblikk med meg utenom akkurat når jeg står foran han, det blir for lite interessant for meg. Jeg har mer behov enn det, så da hadde jeg nok ikke giddet mer. Hadde følt meg avspist med smuler.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #17 Skrevet 29. august 2023 Høres deilig ut spør du meg! Nå er jeg gift, har to små barn og en mann som har hele Norge som arbeidsplass da. Han har ikke tid til å snakkes før på kvelden. Da har jeg akkurat lagt barna og vil ha fred. Så jeg orker ikke å snakke med han daglig. Et par meldinger er greit. I starten av et forhold, eller når man bare flørter og sånt så er det hyggelig med litt mer kontakt da. Men å sende masse mld er vel ikke nødvendig Anonymkode: 2a704...9c2
umAxa Skrevet 29. august 2023 #18 Skrevet 29. august 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg holder på med en fyr, men han er overhodet ikke aktiv på sosiale medier/sms. Han har sagt at han liker best å snakke når vi treffes og han er heller aldri på telefonen når vi har møttes og ser han sjeldent er aktiv på Facebook og disse tingene. Er fra tidligere vant til å prate sammen i løpet av dagen på messenger/sms og det. Hva ville dere gjort hvis dere fikk 1 melding per dag mens dere holdt på? Anonymkode: dd389...f2c En som prioriterer produktivitet og tilstedeværelse fremfor å være på sosiale medier, høres ut som en fornuftig mann spør du meg. Han er ikke samme person som mannen i ditt forrige forhold, så en forandring i hva du er vant med er noe som bare kommer territoriet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå