AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Skrevet 29. august 2023 Vannet vårt lukter mugg. Flere som opplever dette? Lurer på om det er etter flommen... eller om det er noe galt med våre egne rør. Noen som vet hva det kan være? Bør jeg ringe kommunen eller vannverket? Anonymkode: e3c9a...65f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vannet vårt lukter mugg. Flere som opplever dette? Lurer på om det er etter flommen... eller om det er noe galt med våre egne rør. Noen som vet hva det kan være? Bør jeg ringe kommunen eller vannverket? Anonymkode: e3c9a...65f Hvis det har skjedd etter flommen vil jeg tro det er «overflatevann» som mange opplever på våren, der vannet kan smake «uggent». Har du kommunalt vann skal du få kokepåbud om vannet ikke er rent. Har du privat brønn vil jeg tro problemet er det samme, da må du etterlyse vannprøver av ansvarlig. Anonymkode: 75b6c...b6e 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #3 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis det har skjedd etter flommen vil jeg tro det er «overflatevann» som mange opplever på våren, der vannet kan smake «uggent». Har du kommunalt vann skal du få kokepåbud om vannet ikke er rent. Har du privat brønn vil jeg tro problemet er det samme, da må du etterlyse vannprøver av ansvarlig. Anonymkode: 75b6c...b6e Takk for svar! Har kommunalt vann. Jeg ringte vannverket, de sa det ikke var noe galt med prøvene av vannet og at ingen andre hadde ringt. Overflatevann gir kanskje bare rar smak, men ikke grunn til å sende ut kokevarsel? Kanskje det bare er vi her hjemme som er litt vare for forandring i smaken. Selv om vannet har forandret smak her mange ganger, men da har det ikke vart i flere dager slik som det har nå. Og før har det bare smakt rart, det har ikke LUKTET rart eller mugg som det gjør nå... Anonymkode: e3c9a...65f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #4 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Har kommunalt vann. Jeg ringte vannverket, de sa det ikke var noe galt med prøvene av vannet og at ingen andre hadde ringt. Overflatevann gir kanskje bare rar smak, men ikke grunn til å sende ut kokevarsel? Kanskje det bare er vi her hjemme som er litt vare for forandring i smaken. Selv om vannet har forandret smak her mange ganger, men da har det ikke vart i flere dager slik som det har nå. Og før har det bare smakt rart, det har ikke LUKTET rart eller mugg som det gjør nå... Anonymkode: e3c9a...65f Virker som de er arbeidsskye. Anonymkode: 21db2...1fe
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #5 Skrevet 30. august 2023 Dra opp til teknisk etat med vannprøver og by de en smak. Anonymkode: 21db2...1fe
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #6 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker som de er arbeidsskye. Anonymkode: 21db2...1fe Neida, han skulle sjekke om det var luftboble i røret, men dette skulle tydeligvis ikke endre smaken, bare fargen. Så jeg vil jo tro det er noe med våre egne rør🤔 Anonymkode: e3c9a...65f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #7 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dra opp til teknisk etat med vannprøver og by de en smak. Anonymkode: 21db2...1fe Et glass friskt vann med muggeim er herlig det🙈 Anonymkode: e3c9a...65f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå