Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 :klø: Bestilte hos Peppes nå i sted. Ba om en medium pizza med bare ost, cola, rømmedressing og en salat uten reker, oliven og champignon med Thousand Island-dressing. Budet fant ikke døren, så jeg måtte gå ned i SHORTS... Det var visst vanskelig å finne venstre side av husets frontparti... Jeg fikk servert: Stor pizza med ost og tomatskiver Salat med oliven og rømmedressing Brusen var ihvertfall varm denne gangen da... Blæææææh...
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Betalte du full pris, da? Jeg bestiller sjelden mat fra sånne steder, men sist jeg var på kafè i Oslo bestilte jeg mat. De hadde sånn enkelt nummersystem hvor de slo inn meny-nr på kassa. Skulle jo være bankers. Men jeg bestilte nr 7, betalte for nr 8 og fikk nr 9. Økonomisk kom jeg godt ut av det, da, for jeg betalte for den billigste og fikk den dyreste, men man begynner jo å lure på hva de driver med.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Jeg stod jo med pizza og to poser, iført shorts i døren nede, så jeg sjekket ikke, jeg bare bakset opp trappen med alt... Den hjernedøde sjåføren hadde lagt salatboken SIDELENGS også, så jeg måtte helle salaten fra posen og over i boksen igjen... Så ja, jeg betalte full pris. Irriterer meg særlig det at jeg "alltid", ihvertfall altfor ofte, får stor og ikke medium pizza. Jeg spiser jo ikke en stor alene, betaler altså da for mat jeg må hive
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Hadde ringt Peppes å sagt fra jeg. Så får du sikkert gavekort på at du slipper å betale neste gang du bestiller noe derfra.
Jane How Skrevet 19. januar 2006 #5 Skrevet 19. januar 2006 Da sender du en mail der du klager. Det gjorde jeg en gang til peppes. Fikk 50% avslag på neste pizza jeg bestilte. Og når du skal betale, sjekk prisen, må du betale for en stor istedet for medium, sier du bare at du skal betale for medium for det er det du har bestilt.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #6 Skrevet 19. januar 2006 Da spytter de sikkert på den neste gang... Og jeg gidder aldri ta imot kvitteringen heller... Tar det alltid på kort, så da signerer jeg bare og kommer meg inn fortest mulig jeg
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #7 Skrevet 19. januar 2006 Uff,det der tenker jeg på og. Har sett litt for mange program med skjult kamera. Bestiller så og si aldri mat lenger.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #8 Skrevet 20. januar 2006 Ring og klag da! Peppes er veldig medgjørlige når det kommer til klager, du hadde fått 50% avslag på neste pizza uansett, men når det var sååå store fuck-up som det var hos deg kunne det hende du hadde fått alt gratis. Dessuten har de ihvertfall to stk kopier av ordren din, så at du ikke har din egen er ikke noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #9 Skrevet 20. januar 2006 Ring og klag da! Peppes er veldig medgjørlige når det kommer til klager, du hadde fått 50% avslag på neste pizza uansett, men når det var sååå store fuck-up som det var hos deg kunne det hende du hadde fått alt gratis. Dessuten har de ihvertfall to stk kopier av ordren din, så at du ikke har din egen er ikke noe problem. ← Kan jo ikke ringe i DAG da... Er lit i seneste laget synes jeg...
Shoegal Skrevet 20. januar 2006 #10 Skrevet 20. januar 2006 Kan jo ikke ringe i DAG da... Er lit i seneste laget synes jeg... ← Klart du kan ringe i dag Det må jo kunne gå an og ringe dagen derpå. Tenk hvis du hadde gjester, og ikke syntes at du kunne forlate selskapet for å ta en sånn kjipings telefon (eller noe i den duren.. ) Ring i vei du! Og husk at det er Peppes som ga deg en annen vare enn den du hadde bestilt....De er faktisk avhengige av deg som kunde - ikke motsatt
Gjest gjest 0 Skrevet 21. januar 2006 #11 Skrevet 21. januar 2006 Jeg hadde skrevet en klagemail jeg...
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #12 Skrevet 21. januar 2006 Jeg ringte dem en gan jeg hadde betalt med kort og klagde pga feil - og da endret de det kortet var belastet for...
Sarabi Skrevet 21. januar 2006 #13 Skrevet 21. januar 2006 Peppes pizza er noen kjipe jævler!! Hvis man får maten for sent får man et "gavekort" i posten.... En annen plass her i Tromsø får man pizzaen gratis hvis de kommer for sent. Hvis ikke, får man den til halv pris der og da!! Venting sucks!
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #14 Skrevet 21. januar 2006 Jeg kan jo gå inn og sjekke på nettbanken hva de har trukket meg for...
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #15 Skrevet 21. januar 2006 Nettbanekn omlegges og er åpen i morgen
Pasha Skrevet 21. januar 2006 #16 Skrevet 21. januar 2006 typisk det når man trenger den mest Får håpe at det ordner seg for deg og at du får noe "erstattning"
lil Skrevet 22. januar 2006 #17 Skrevet 22. januar 2006 Ville klaget jeg!! Absolutt! Helt idiotisk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå