AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #1 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg ønsker å gjøre noe med huden min da hudpleie ikke gir effekt. Leste litt om sonext (eller noe sånt) ultralyd hos smart clinic i Oslo. Hvis noen har prøvd dette setter jeg pris på innspill. Evt andre tips om behandlinger som ikke innbærer kirurgi eller injeksjoner. Er 49 år, tørr hud, fine linjer rundt munn og øyne, og kraftig linjer mellom nese og munn(nasbiole?). Prøvde hydrafacial hos oslo hudpleieklinikk, men merket ikke noe forbedring. Har lenge lurt på å kjøpe maske med ledlys, prisen på 5000kr blir billig ift behandlinger…Men har mye problemer og smerter i øyner, så litt skeptisk til sterkt lys i øynene. Anonymkode: 018b9...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Del Skrevet 29. august 2023 Jeg har ikke prøvd sonext, eller hørt om det.. har du lenke? Ikke kast bort masse penger på tull. Maske med ledlys vil ikke fjerne de nasolabiale linjene. Jeg har brukt det mer for å berolige huden. Jeg tror det er veldig begrenset hvor mye rynker den tar. Hydrafacial er en av mine favoritt-behandlinger, men den er ikke for å løfte og fjerne linjer, det er mer en god dyprens med peel. Jeg elsker den fordi den fjerner alle de sorte prikkene og gir ansiktet glød og gjør at det bare ser og føles helt rent ut, det er mest det som er poenget med den. Jeg kan gi deg tips til noe som har funket for meg på de nasolabiale linjene og særlig på fukt i huden, og det er profhilo. Det er injeksjoner, men ikke botox, og de "fyller" ikke ut huden som en vanlig filler som man sprøyter inn for å øke volum. Den bare fukter huden innenfra liksom, og huden begynner å jobbe selv, og på meg har den løftet så de nasolabiale linjene forsvant. Koster vel 4000kr gangen (du kan finne letsdeal-kuponger på 2000 om du bor i Oslo) og du skal helst ta det 2 ganger med 4 ukers mellomrom. Så det er en dyr fornøyelse for noe som på en måte er så subtilt at jeg leste en annen her på forumet som mente det var bortkastede penger for lite effekt, du må bare bli advart der. Men for meg er det den hellige gral, jeg får akkurat effekten jeg vil ha. Jeg blir fem år yngre i ansiktet og ser bare freshere ut. Ellers vil jeg anbefale å begynne med retinol for rynker, og så bør du ha noen gode serumer og kremer for fukt. Som min hudpleier sa, fin hud er et marathon, ikke en spurt. Og den fås hjemme. Anonymkode: 157f2...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Del Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har ikke prøvd sonext, eller hørt om det.. har du lenke? Ikke kast bort masse penger på tull. Maske med ledlys vil ikke fjerne de nasolabiale linjene. Jeg har brukt det mer for å berolige huden. Jeg tror det er veldig begrenset hvor mye rynker den tar. Hydrafacial er en av mine favoritt-behandlinger, men den er ikke for å løfte og fjerne linjer, det er mer en god dyprens med peel. Jeg elsker den fordi den fjerner alle de sorte prikkene og gir ansiktet glød og gjør at det bare ser og føles helt rent ut, det er mest det som er poenget med den. Jeg kan gi deg tips til noe som har funket for meg på de nasolabiale linjene og særlig på fukt i huden, og det er profhilo. Det er injeksjoner, men ikke botox, og de "fyller" ikke ut huden som en vanlig filler som man sprøyter inn for å øke volum. Den bare fukter huden innenfra liksom, og huden begynner å jobbe selv, og på meg har den løftet så de nasolabiale linjene forsvant. Koster vel 4000kr gangen (du kan finne letsdeal-kuponger på 2000 om du bor i Oslo) og du skal helst ta det 2 ganger med 4 ukers mellomrom. Så det er en dyr fornøyelse for noe som på en måte er så subtilt at jeg leste en annen her på forumet som mente det var bortkastede penger for lite effekt, du må bare bli advart der. Men for meg er det den hellige gral, jeg får akkurat effekten jeg vil ha. Jeg blir fem år yngre i ansiktet og ser bare freshere ut. Ellers vil jeg anbefale å begynne med retinol for rynker, og så bør du ha noen gode serumer og kremer for fukt. Som min hudpleier sa, fin hud er et marathon, ikke en spurt. Og den fås hjemme. Anonymkode: 157f2...e40 Takk for tips! Skal lese litt om den behandlingen. Er det noen sjanse for at det kan bli klumper? Retinol har jeg brukt i 15 år, c-vit serum etc etc. Har brukt alt fra zo til paulas choice. Anonymkode: 018b9...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå