Gjest gjest Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 et lite spørsmål. Har fått vite av legen min at jeg kanskje har PCO, skulle ta ny blodprøve for å være helt sikkre. Det jeg da lurer på er om dette er noe jeg alltid har hatt, eller om dette er noe som kan utvikle seg? Takknemlig for svar.
Holly Hobbie Skrevet 20. januar 2006 #3 Skrevet 20. januar 2006 Jeg har "mild" pcos, og tror jeg alltid har hatt det - altsaa etter at puberteten startet. Jeg har nemlig alltid hatt uregelmessige menstruasjoner.
shy Skrevet 23. januar 2006 #4 Skrevet 23. januar 2006 Hei, jeg har også alltid hatt det, og det sies at det da kan være vanskeligere å bli gravid; vi ble gravide på 5 pp, og har nå en skjønn tulle som vi elsker over alt på denne jord. Hadde syket meg helt ned, og regnet med at vi måtte prøve et år, for så å få hjelp, men slik ble det altså ikke.... kanskje dette kan være til inspirasjon..? Ville i allefall dele det med deg! shy
Holly Hobbie Skrevet 24. januar 2006 #6 Skrevet 24. januar 2006 70 % av de som har pcos faar det til paa egenhaand. Har forresten ikke pcos likevel..
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #7 Skrevet 24. januar 2006 Har forresten ikke pcos likevel.. ← Har du funnet ut hva som er årsaken til dine uregelmessige sykler?
Holly Hobbie Skrevet 24. januar 2006 #8 Skrevet 24. januar 2006 Sykkelen min er i orden! Men nei, aner ikke hva som gjoer at syklusene mine er rare. Skal ta progesterontest igjen to ganger denne mnd. for aa sjekke om jeg har el.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #9 Skrevet 24. januar 2006 Sykkelen min er i orden! Men nei, aner ikke hva som gjoer at syklusene mine er rare. Skal ta progesterontest igjen to ganger denne mnd. for aa sjekke om jeg har el. ← Jeg spurte ikke om sykkelen din. syklus, pl. sykler
Holly Hobbie Skrevet 24. januar 2006 #10 Skrevet 24. januar 2006 Hvorfor lurer du? Er du medisinstudent eller lege?
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #11 Skrevet 27. januar 2006 Hvorfor lurer du? Er du medisinstudent eller lege? ← Endokrinolog
Holly Hobbie Skrevet 27. januar 2006 #12 Skrevet 27. januar 2006 Endokrinolog ← Ok, var bare nysgjerrig. Fint at medisinere er her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå