Gå til innhold

Han kaller meg kjære etter andre møte…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann to ganger… På første møte snakket han om at jeg skulle flytte inn hos han. På andre møte kalte han meg kjære.. Ville dere tatt dette som et redfleg?

Anonymkode: 2993d...905

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Han kjenner deg jo ikke i det hele tatt. Når han sier han vil du skal flytte inn og leker kjæreste på andre date er han så desp. at han kunne vært sammen med hvem som helst kvinne. Det der er ikke kjærlighet. Det er en mann som er livredd for å være alene.

Anonymkode: 4a4bb...089

• Liker 8
Skrevet

Han liker deg og ser en fremtid sammen med deg. Er det virkelig nødvendig å spørre ut veninner/kg om du liker han gjensidig? Om du ikke liker han, la han gi kjærlighet til noen andre som ikke overanlyser alt.

Anonymkode: 8609c...617

• Liker 4
Skrevet

Kan jo hende han falt fullstendig pladask for deg. Men for meg hadde det blitt alt for intenst, så jeg hadde nok blitt skremt bort av han der.

Anonymkode: 0aa07...9bd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Har møtt en mann to ganger… På første møte snakket han om at jeg skulle flytte inn hos han. På andre møte kalte han meg kjære.. Ville dere tatt dette som et redfleg?

Av den erfaringen jeg har med menn som sier slike ting som dette for tidlig, så har det vist seg at dette er noe de gjør med alle kvinnene de dager/har datet.

Jeg fikk feks et søtt kallenavn på andre date. Det varte ikke. Noen år senere fikk jeg greie på at ei kollega hadde datet samme fyren. Og fikk samme kallenavn etter 2-3 date😅

Anonymkode: 3e883...60b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

JA! Han kjenner deg jo ikke i det hele tatt. Når han sier han vil du skal flytte inn og leker kjæreste på andre date er han så desp. at han kunne vært sammen med hvem som helst kvinne. Det der er ikke kjærlighet. Det er en mann som er livredd for å være alene.

Anonymkode: 4a4bb...089

Det vet du ikke. Det er ingenting i første innlegget som tilsier at du har rett. 

Men ja, dette er veldig spesielt. Det er all grunn til å bli skeptisk. Mange som overdriver kraftig og så *poff*, plutselig borte.

Skrevet

Les deg opp på love boming. 

jeg syns ikke dette lover godt. Du har jo fått en dårlig magefølelse siden du skriver om han her inne. Liker du han? Hva føler du for han?

om han bare virkelig liker deg så vil han tåle at du ber han roe ned

Anonymkode: a52dc...af4

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Anonymkode: a8cf6...704

Skrevet

Anonymkode: a8cf6...704

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Han gjør dette for at du kjapt skal bli trygg på han, så han får den sexen han vil ha. Så oppdager du fort at alle lovnader var en bløff. 

Eller han er kontrollerende. Vil ha et forhold til deg og ha full kontroll på deg. 

Anonymkode: d6982...23d

• Liker 2
Skrevet

Creepy! 
Du skal inn til han? På første date? Og nå kaller han deg kjære… Det er jo giga store røde flagg han vifter rett foran nesen din!

Anonymkode: be240...af3

Skrevet

Han jeg er sammen med nå spurte om at vi skulle bli kjærester andre gang vi møtte hverandre. Vi hadde jo snakket mye på melding og telefon, og første møtet var med ei overnatting på grunn av avstanden. Jeg syns likevel det var litt sykt der og da, men han har i ettertid forklart at han bare var så hekta på meg og hadde falt for meg. Hadde han derimot begynt å snakke om å flytte sammen på første møte så hadde jeg forsvunnet kjapt 😛

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Å kalle deg kjære, synes jeg var fint. Å snakke om å flytte sammen, da hadde jeg sett spørrende og rart på ham. Kanskje han bare tullet? Tror jeg bare hadde ledd. Hadde jeg likemannen, hadde jeg blittkjentv med ham mer.

Skrevet

Jeg ville vel spurt om dette var noe han mente, eller om det er en klossete måte å si han liker meg. Så tatt det derfra.  En slik intensitet er ikke noe jeg ville trivdes med.

Anonymkode: d3d85...c28

Skrevet

Har han glemt navnet ditt?

Eller er det vanskelig å uttale?

Anonymkode: 4c063...243

Skrevet

Har opplevd dette noen ganger på datingsider. Menn som er så desperate etter dame at de vil flytte fra Finnmark til Vestfold etter noen dager med chatting. Eller snakker om å flytte sammen på 2 date. Planlegger langt frem før det har gått en uke. Vet at flere opplevde det samme med disse. Det var ikke meg de nødvendigvis ville være sammen med, men en hvem som helst dame. Kryr av de på datingsider og singelgrupper på Facebook. Ble overrasket og i tidvis skremt. Ble aldri smigret av dette. Var bare turn off og creepy 

Skrevet

Aiaiaiai, kg ass.

Anonymkode: 5e997...5d9

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde blitt skremt, har opplevd dette flere ganger på date. Det er menn som ikke får dates og er skikkelige redde for å miste deg, når de først har fått en date. De kan være veldig snille og ordentlige, trenger ikke å være at de er et creep.Men de legger all sin sats i samme kurv og feiler litt på dette, da det blir for intens. 

Får nesten vondt av de, mange vil slette tinder med en gang og fortsette som kjærester, de vil flytte sammen, de er ekstrem på i et forsøk på å få seg dame. Det er litt trist å se på ❤️ Får hjertevondt av mange av dem, ikke alle er playere!

Skrevet
Mysticgirl skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde blitt skremt, har opplevd dette flere ganger på date. Det er menn som ikke får dates og er skikkelige redde for å miste deg, når de først har fått en date. De kan være veldig snille og ordentlige, trenger ikke å være at de er et creep.Men de legger all sin sats i samme kurv og feiler litt på dette, da det blir for intens. 

Får nesten vondt av de, mange vil slette tinder med en gang og fortsette som kjærester, de vil flytte sammen, de er ekstrem på i et forsøk på å få seg dame. Det er litt trist å se på ❤️ Får hjertevondt av mange av dem, ikke alle er playere!

Du skriver jo hvorfor man ikke burde bli skremt, gi dem en sjanse til å bevise at det er ekte i hvertfall.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skriver jo hvorfor man ikke burde bli skremt, gi dem en sjanse til å bevise at det er ekte i hvertfall.

Ja litt dobbelmoralsk der, bare mente at jeg selv blir litt skremt når det er lovebombing på gang, jeg har likevel forståelse for deres fremgangsmåte for har snakket mange gode samtaler med slike menn ❤️ Det er hardt for menn på datingmarkedet ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...