AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Skal på en lengre bilferie til EU. På vei hjem har jeg tenkt å stikke innom Disneyland Paris. tenkte kjøpe med noen suvenirer (klær, evt leker) til barnebarna. Er det litt rart å være der alene? Elsker stemningen, tenker bo på et av Disneyland hotellene. Er ikke i høysesongen så håper på ikke altfor mye folk. Har vært der flere ganger, men aldri alene. Anonymkode: 408ec...38e
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #2 Skrevet 28. august 2023 Uansett når på året man går er Disneyland litt sånn køsimulator. Gubben tok med ungene i november et år. Var visst mer kø enn karuseller iflg minsten 😂 Anonymkode: 156f3...ee2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uansett når på året man går er Disneyland litt sånn køsimulator. Gubben tok med ungene i november et år. Var visst mer kø enn karuseller iflg minsten 😂 Anonymkode: 156f3...ee2 Regner med at minsten hater kø samme hvor kort eller lang den er. Har vært i Disneyland både sommer høst jul vinter og vår så vet hva jeg kan forvente. Drar selvfølgelig ikke i en helg, men en tirsdag i vinter. Ja vet at det er folk uansett, men ikke så aller verst. Anonymkode: 408ec...38e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal på en lengre bilferie til EU. På vei hjem har jeg tenkt å stikke innom Disneyland Paris. tenkte kjøpe med noen suvenirer (klær, evt leker) til barnebarna. Er det litt rart å være der alene? Elsker stemningen, tenker bo på et av Disneyland hotellene. Er ikke i høysesongen så håper på ikke altfor mye folk. Har vært der flere ganger, men aldri alene. Anonymkode: 408ec...38e Hvorfor er det rart å dra dit på egehånd? Usikkerheten din slår deg helt ut....skjerp deg. Du er ikke alene. Anonymkode: 6a710...884 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 Tipper du kommer til å kose deg, men vær obs på at vaktene kan reagere, spesielt om du er mann som kommer alene. Vi var der i fjor sommer hele familien, og min mann ble stoppet flere ganger dersom han gikk litt bort fra oss, hvor de lurte på om han var alene i parken. Gjetter det er for å utelukke menn som er der med helt andre hensikter enn å kjøre karuseller. Anonymkode: c40fa...c42 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 Hvorfor skulle det være rart??? Om du har lyst til å reise dit, SÅ REIS. Herregud. Anonymkode: c57d6...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor er det rart å dra dit på egehånd? Usikkerheten din slår deg helt ut....skjerp deg. Du er ikke alene. Anonymkode: 6a710...884 Jeg syns det er rart å dra til Disneyland uten barn / ungdommer ja. Men det stopper meg ikke fra å dra. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor skulle det være rart??? Om du har lyst til å reise dit, SÅ REIS. Herregud. Anonymkode: c57d6...fe5 Som nevnt over. Jeg syns det er rart å dra dit uten barn / ungdommer. Men jeg har allerede bestemt meg for å dra. Ville bare høre om andre også syns det er rart. Anonymkode: 408ec...38e 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tipper du kommer til å kose deg, men vær obs på at vaktene kan reagere, spesielt om du er mann som kommer alene. Vi var der i fjor sommer hele familien, og min mann ble stoppet flere ganger dersom han gikk litt bort fra oss, hvor de lurte på om han var alene i parken. Gjetter det er for å utelukke menn som er der med helt andre hensikter enn å kjøre karuseller. Anonymkode: c40fa...c42 Jeg VET jeg kommer til å kose meg. Det handler ikke om det. Føles bare rart når barna / barnebarn alltid har vært med før. Kanskje ene ungdommen som jobber skift kan flys inn da. Skal høre med han om han har fri da og lyst å bli med. 😉 Er egentlig bra det der at de er obs på menn med andre hensikter. Jeg er dame da, så det går sannsynligvis bra 🤪 Anonymkode: 408ec...38e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 Hvorfor ikke? Jeg har reist alene til Disney-park, jeg. 😃 Anonymkode: 79100...fdc 1
Tjoheiii Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 Jeg ville absolutt dratt alene til disneyland, om jeg hadde muligheten! Ikke rart i det hele tatt🥰 om ikke annet kan jeg fly nedover og bli med deg da, vettu😄
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #11 Skrevet 29. august 2023 Tjoheiii skrev (3 timer siden): Jeg ville absolutt dratt alene til disneyland, om jeg hadde muligheten! Ikke rart i det hele tatt🥰 om ikke annet kan jeg fly nedover og bli med deg da, vettu😄 Hehe 😘 Anonymkode: 408ec...38e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #12 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg syns det er rart å dra til Disneyland uten barn / ungdommer ja. Men det stopper meg ikke fra å dra. Som nevnt over. Jeg syns det er rart å dra dit uten barn / ungdommer. Men jeg har allerede bestemt meg for å dra. Ville bare høre om andre også syns det er rart. Anonymkode: 408ec...38e Hvorfor er du opptatt av hva andre synes om det du skal gjøre i livet? Fokuser heller på hva du har lyst til i livet ditt! Drit 100% i hva andre synes om dette! Anonymkode: 6a710...884 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #13 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er du opptatt av hva andre synes om det du skal gjøre i livet? Fokuser heller på hva du har lyst til i livet ditt! Drit 100% i hva andre synes om dette! Anonymkode: 6a710...884 Som sagt, det føles rart å dra dit uten barna / familien. Jeg ville bare vite om andre også syns det er rart. Jeg tar ikke mine valg utfra hva andre måtte mene. Valget mitt er tatt. Anonymkode: 408ec...38e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #14 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Som sagt, det føles rart å dra dit uten barna / familien. Jeg ville bare vite om andre også syns det er rart. Jeg tar ikke mine valg utfra hva andre måtte mene. Valget mitt er tatt. Anonymkode: 408ec...38e Hvorfor skulle du vite hva andre synest når det ikke påvirker dine valg? Anonymkode: 6a710...884 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #15 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvorfor skulle du vite hva andre synest når det ikke påvirker dine valg? Anonymkode: 6a710...884 Er vel endel av det å leve. Er det andre som tenker som meg, har liknende følelser osv. Jeg tror jeg kommer til å savne og tenke mye på alle de turene jeg har hatt med egne barn og barnebarn dit. Savne dem, ønske de var der sammen med meg osv. Er det ikke derfor man har KG, for å høre andres meninger og hva de selv ville gjort? Anonymkode: 408ec...38e 1
Duff Skrevet 29. august 2023 #16 Skrevet 29. august 2023 Disneyland alene høres helt gull ut, jeg har gått i Dyreparken alene og det var herlig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #17 Skrevet 29. august 2023 Duff skrev (2 minutter siden): Disneyland alene høres helt gull ut, jeg har gått i Dyreparken alene og det var herlig. Hehe, ingen som maser på man skal hit og dit hvertfall, man kan bestemme alt selv 🩷👍 Anonymkode: 408ec...38e 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #18 Skrevet 29. august 2023 Jeg hadde elsket å være der alene. Så reis og kos deg. Anonymkode: 73aa1...0ce
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #19 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde elsket å være der alene. Så reis og kos deg. Anonymkode: 73aa1...0ce Takk 🩷 Anonymkode: 408ec...38e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #20 Skrevet 29. august 2023 Duff skrev (2 timer siden): Disneyland alene høres helt gull ut, jeg har gått i Dyreparken alene og det var herlig. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde elsket å være der alene. Så reis og kos deg. Anonymkode: 73aa1...0ce Enig! Disneyland alene høres ut som en drøm ☺️🥰 Anonymkode: 42b3e...e31 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå