Gå til innhold

Hvilken Dyson skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil kjøpe meg en Dyson men ser virkelig ikke forskjell på de. Noen som har, og kan anbefale en? 

Anonymkode: f37e8...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Kanskje det hjelper om du sier noe om hva du ser etter? Jeg er fornøyd med en Dyson Cool Tower, og Dyson supersonic hårføner, men det hjelper ikke om det er støvsuger du ser etter. 

Anonymkode: 529e8...02a

Skrevet

Ja mener støvsuger.

Skrevet

Jeg henger meg på denne. 150 kvm hus i tre etg, så trapper. Har hund og to voksne tenåringer med langt hår. Har robot støvsuger til hverdagsbruk i hovedetasjen. Flere stoffbelagte møbler som må støvsuges. Mye støv i lufta. Må være lett å bruke, da jeg har litt fysiske helseutfordringer og helst ikke for dyr pengemessig.

Anonymkode: 767d0...3c0

Skrevet

Jeg har V7, den kostet rett over 2000 da jeg kjøpte den. Den suger angivelig kun fremover og har lite ekstrautstyr. 

Måtte bytte batteri i den etter et par år, Dyson hadde ikke til den lengre, kjøpte et på Wish som holder koken. Min er nok 5-6 år gammel snart! 

Anonymkode: 56727...281

• Liker 1
Skrevet

Brukt Dyson  V7 daglig i 5 år. Lett å ta fra hverandre for å rengjøre. Usikker på om de selger så gamle modeller. De nyere er helt sikkert mer fancy. Vet flere irriterer seg over de nyeste med lys foran. Ser visst alt av støv, så det føles aldri rent😅

Anonymkode: e5ff4...524

• Liker 1
Skrevet

Ville gått for en absolute modell. Der har du det du trenger av munnstykker. Kommer en ny en nå med mopp, denne fremstår for meg som overpriset. V12 detect og V15 detect justerer styrken etter hvor mye smuss den "ser", dette vil spare batteritiden (jeg gidder aldri justere ned igjen styrken på min når jeg først har satt den på boost og da har jeg kun mellom 10-15 minutter før den må lade i 4,5t). 

Ville ikke med de modellene som er nå, kjøpt under V10.

Anonymkode: 0e007...dbe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...