Gå til innhold

Gerimax Extreme Energy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg leverte oppgaven (egentlig også før det) har jeg slitt med at jeg er ganske sliten og trøtt. Normalt sett spretter jeg opp av senga kl 7, og trenger maks sju timer søvn. Nå, derimot, kan jeg sove halve døgnet og fortsatt være sliten. Jeg klarer knapt å slepe meg avgårde til trening. Dette er slitsomt, så i et febrilsk forsøk har jeg kjøpt Gerimax Extreme Energy, med ginseng, rosenrot og schisandra. Jeg forventer vel egentlig ikke at det funker, men det hadde vært en fin bonus.

Har noen erfaring med dette kosttilskuddet? Funket det (ikke)?

Skrevet

Veit ikke så mye om produktet, men har hørt at kvinner ikke skal begi seg ut på ren ginseng. (Vi skal visst ha en avart, eller noe sånt.)

Hør på helsekosten eller apoteket! Eller enda bedre: legen din!:)

Skrevet

Ginseng virker som bare det. Ginseng er ikke noe kosttilskudd, men en stimulant på linje med koffein. Måten det virker på er litt anderledes enn med koffein, men virkninga kan sammenlignes.

Jeg har spist ginseng i noen perioder, og da ikke kraftigere enn en blå gerimax om dagen.

Ginseng er bra hvis man trenger mer energi en kort periode, for eksempel over noen uker.

Når man går på Ginseng oppakkumulerer kroppen et hvilebehov. Hvis du er sliten og trøtt fordi du trenger hvile, synes jeg det virker som en dårlig idé å begynne med Ginseng.

Skrevet

Jeg har prøvd vanlig blå Gerimax tidligere, uten effekt. Men tenkte at den nye som i tillegg har andre urter kanskje er mer effektiv?

Jeg vil anslå at jeg har fått nok hvile; først to uker ferie i november/desember, så lang juleferie. Men det er nok en mental utladning av dimensjoner å ha levert et arbeid i den klassen jeg har gjort nå, så litt må jeg vel bare regne med. Får prøve å ta det litt mer med ro framover, og faktisk ta opp igjen noen hobbyer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...