Gå til innhold

Så vanskelig å vite, er vi bare venner som har sex eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk opp kontakten litt igjen med en gammel kjenning, vi har kjent hverandre siden tenårene og vi er nå i 30-årene. 

Han var veldig gira på å treffe meg og samme var jeg. Men det ender som regel opp med sex når vi treffes (2år siden sist).. Sist blandet jeg inn litt følelser, noe som ble litt feil for han tror jeg. 

Denne gangen hadde jeg mensen så det ble ikke sex men det ble noe annet (runk og sug)... Etter besøket merker jeg han er litt stille, men jeg er jo enig vi ikke trenger å hagle med mld etter vi har pratet mye. Han sa vi skulle treffes igjen og alt dette, håper jo han mener det. Men vanskelig når det har blitt en seksuell greie mellom oss. Jeg gjorde ting på han idag så han kom. Mld han sendte var at han gjerne ville jeg skulle vært lengre. Hva tenker dere vår relasjon er og blir fremover? 

Anonymkode: 28e47...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vært verre om du gjorde ting uten at han kom. Han vil jo ha mer av dette, så du får ta det opp om dere skal gå videre eller kutte.

Anonymkode: 2899b...904

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det hadde vært verre om du gjorde ting uten at han kom. Han vil jo ha mer av dette, så du får ta det opp om dere skal gå videre eller kutte.

Anonymkode: 2899b...904

Han så jo helt altoppslukende ut i meg. Men rart med det, er man kåt så er man kåt og kan se betatt ut. Nå har ikke jeg følelser for han, så det går fint. Når han sa igår at han ville møtes igjen og at jeg gikk så altfor tidlig, mener han dette da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fikk opp kontakten litt igjen med en gammel kjenning, vi har kjent hverandre siden tenårene og vi er nå i 30-årene. 

Han var veldig gira på å treffe meg og samme var jeg. Men det ender som regel opp med sex når vi treffes (2år siden sist).. Sist blandet jeg inn litt følelser, noe som ble litt feil for han tror jeg. 

Denne gangen hadde jeg mensen så det ble ikke sex men det ble noe annet (runk og sug)... Etter besøket merker jeg han er litt stille, men jeg er jo enig vi ikke trenger å hagle med mld etter vi har pratet mye. Han sa vi skulle treffes igjen og alt dette, håper jo han mener det. Men vanskelig når det har blitt en seksuell greie mellom oss. Jeg gjorde ting på han idag så han kom. Mld han sendte var at han gjerne ville jeg skulle vært lengre. Hva tenker dere vår relasjon er og blir fremover? 

Er det bare jeg som tenker at «runk og sug» absolutt er sex? 

Anonymkode: 01a0c...c92

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

På en måte føler jeg jo det. Som menn flest blir de trøtte og litt mindre på etter utløsning. Det gikk rimelig kjapt... Godt jeg fikk tilfredsstillt han da😏🙉😄 

Skrevet

Er litt merkelig når de blir stille etter den dagen vi koste. Jeg dater han ikke og vi holder ikke på; men å bli stille etter en slik setting er litt sånn.... "Hvorfor..,?" Vi har jo rotet tidligere også. Det så også ut som han nøt meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er sex. Han har sikkert en deilig tykk pikk😍

Anonymkode: ed498...3c6

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Når han sa igår at han ville møtes igjen og at jeg gikk så altfor tidlig, mener han dette da? 

Han vil ha mer sex.. 

Og du vil ha kjæreste. Dette går ikke bra 

Anonymkode: 464bc...389

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg tenker at du selv har lagt opp til at dette bare handler om sex.

Anonymkode: 33356...6fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er sex. Han har sikkert en deilig tykk pikk😍

Anonymkode: ed498...3c6

En nokså deilig en ja. 

Merker ingen følelser for han bare ekstremt lystenhet, det pleier jeg aldri å ha til andre. Da blir det ofte følelser . Mulig han ser sånn på meg også? Han sa igår at vi skulle møtes igjen, men hvorfor så stille da?😬🤪

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at du selv har lagt opp til at dette bare handler om sex.

Anonymkode: 33356...6fb

Ja han har ikke tid til kjæreste nå. Det er helt greit. Men vil han ha meg igjen etter at det har gått litt tid? 

Skrevet

For å være brutalt ærlig med deg, så virker det som han er kåt, og vet at du stiller opp om han trenger sex. Hadde han vært veldig interessert, ville han tatt mer kontakt. Hvis du fortsetter denne relasjonen, og får følelser, vil du nok bli såret 

• Nyttig 4
Skrevet
_Malene skrev (På 29.8.2023 den 17.55):

For å være brutalt ærlig med deg, så virker det som han er kåt, og vet at du stiller opp om han trenger sex. Hadde han vært veldig interessert, ville han tatt mer kontakt. Hvis du fortsetter denne relasjonen, og får følelser, vil du nok bli såret 

Ja jeg tror fra første stund at det var det. Jeg hadde mensen, så gjorde bare tung på han. 🙈 Men tror du han vil møtes igjen? Når han sa vi måtte ta det igjen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja jeg tror fra første stund at det var det. Jeg hadde mensen, så gjorde bare tung på han. 🙈 Men tror du han vil møtes igjen? Når han sa vi måtte ta det igjen? 

Det er det kun han som vet :) hvorfor sender ikke du bare en melding selv? Må han ta kontakt først?😅 

Anonymkode: 38d06...62e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 6.07):

Han så jo helt altoppslukende ut i meg. Men rart med det, er man kåt så er man kåt og kan se betatt ut. Nå har ikke jeg følelser for han, så det går fint. Når han sa igår at han ville møtes igjen og at jeg gikk så altfor tidlig, mener han dette da? 

Jeg tror du har følelser for ham, ellers hadde det ikke vært så viktig for deg. Du må selv tenke på hva DU har lyst til, ikke hva han vil.

AnonymBruker skrev (På 29.8.2023 den 13.35):

Ja han har ikke tid til kjæreste nå. Det er helt greit. Men vil han ha meg igjen etter at det har gått litt tid? 

Der ser du. Du vil ha mer. Dette er oppskrift å såre deg selv å fortsette og håpe og møte opp. Menn og kvinner har tid til kjæreste, hvis de er forelsket. Han er dessverre ikke interessert i annet enn sex.

Anonymkode: 23b9e...1d1

• Liker 2
Skrevet

Kvinner….. om jeg hadde fått en krone hver gang en kvinne stilte dette spm som alltid har samme svar så hadde jeg vært Onkel Skrue. 

Om du i det hele tatt må lure på om en mann er intr i deg så er han ikke intr. Har dere sex og du er usikker på om han vil mer så vil han ikke mer. Er han mer attraktiv enn deg og har høyere status? Ja, da vil han ikke noe mer. Sex er det du får. 

Når en mann er intr i deg er det helt utvetydig. Problemet er at da er jo ikke kvinnene interessert lengre. Menn som er innenfor rekkevidde og som faktisk vil ha dere. De anser dere jo som ikke bra nok. Også bruker dere all tiden på menn dere ikke kan få. Så kommer dere til venninner, forum osv å gnåler om at dere ikke finner menn.

Anonymkode: 3be12...39a

• Liker 1
Skrevet

Ts her igjen! 

Det som er greia er jo at man venter litt respons etter man har ligget naken med en fyr, vist alle intime sider osv. Jeg har nok ikke følelser for han, men er tiltrukket av han. Er så kjipt han er så stille nå etter dette. Vi har kjent hverandre lenge og fikk opp kontakten igjen de spes 3 siste ukene. Vi fikk gul hjerte på snap og det forsvant da vi hadde den intime greia. 

Hvorfor ? Er han mettet nå og blir på når han er kåt igjen? Han viste enorm stor interesse sexmessig da jeg var hos han. Hadde virkelig lyst på meg... 

Vanskelig dette... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her igjen! 

Det som er greia er jo at man venter litt respons etter man har ligget naken med en fyr, vist alle intime sider osv. Jeg har nok ikke følelser for han, men er tiltrukket av han. Er så kjipt han er så stille nå etter dette. Vi har kjent hverandre lenge og fikk opp kontakten igjen de spes 3 siste ukene. Vi fikk gul hjerte på snap og det forsvant da vi hadde den intime greia. 

Hvorfor ? Er han mettet nå og blir på når han er kåt igjen? Han viste enorm stor interesse sexmessig da jeg var hos han. Hadde virkelig lyst på meg... 

Vanskelig dette... 

heng sammen uten å ha sex da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 23.28):

Uffamei...

Samme gamle leksa, man har sex før man kobler inn hodet og følelser, og så ødelegges alt.

Mitt soleklare råd er å prøve å styre seg. Hold deg litt i skinnet og vent med sex. Bli kjent først. Gjennomfør noen sexløse dates og finn ut litt om hverandre. Om den eneste følelsen du får er kribling i kjønnsorganet ditt, så gå videre. Sex er viktig i et samliv, men et samliv hvor sex er det eneste "limet", kommer snart til å havarere. Begynner du med sex og baserer alt på det, starter du i helt feil ende, og sjansen for å utvikle et varig forhold, som holder "til døden skiller dere ad", er mikroskopisk. Finn en bestevenn og en sjelevenn. Når det er i boks, kan du vurdere sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...