AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Renselen ga seg etter ca. 3 uker (trodde jeg). Men i dag har jeg begynt å blø ferskt blod igjen. Er dette vanlig? Det er kanskje litt mildere enn en menstruasjon og har ikke menssmerter som jeg pleier å ha. Fullammer og ammer 2 ganger på natten (mellom 00:00 og 06:00). Trodde det skulle ha litt og si? Må legge til at jeg fikk mensen igjen etter 6 uker sist, men da delammet jeg bare + baby sov gjennom natten uten amming. Da ble jeg fortalt at man kunne få mensen tidlig😅 Bør jeg kontakte noen for dette eller skal jeg bare se det ann?😊 Anonymkode: abbed...698
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #2 Skrevet 29. august 2023 Det kan være morkakerester. Ta kontakt med føden å hør med de. Det er dumt hvis blødningen plutselig skulle øke drastisk. Bedre å være føre var. Anonymkode: 93f58...6b0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Jeg hadde også et øyeblikk hvor jeg trodde renselsen var over, men kroppen ga meg langefingeren og ropte "KØDDA!" etter en ukes tid 😅 Var ikke noe uvanlig. Anonymkode: 2ecf5...fbf
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 Jeg fikk tilbake mensen så tidlig etter begge mine fødsler selv om jeg fullammet. Anonymkode: 3d70a...56b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Renselen ga seg etter ca. 3 uker (trodde jeg). Men i dag har jeg begynt å blø ferskt blod igjen. Er dette vanlig? Det er kanskje litt mildere enn en menstruasjon og har ikke menssmerter som jeg pleier å ha. Fullammer og ammer 2 ganger på natten (mellom 00:00 og 06:00). Trodde det skulle ha litt og si? Må legge til at jeg fikk mensen igjen etter 6 uker sist, men da delammet jeg bare + baby sov gjennom natten uten amming. Da ble jeg fortalt at man kunne få mensen tidlig😅 Bør jeg kontakte noen for dette eller skal jeg bare se det ann?😊 Anonymkode: abbed...698 Du kan følge med om du får feber feks. Anonymkode: 0749e...4d8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Renselen ga seg etter ca. 3 uker (trodde jeg). Men i dag har jeg begynt å blø ferskt blod igjen. Er dette vanlig? Det er kanskje litt mildere enn en menstruasjon og har ikke menssmerter som jeg pleier å ha. Fullammer og ammer 2 ganger på natten (mellom 00:00 og 06:00). Trodde det skulle ha litt og si? Må legge til at jeg fikk mensen igjen etter 6 uker sist, men da delammet jeg bare + baby sov gjennom natten uten amming. Da ble jeg fortalt at man kunne få mensen tidlig😅 Bør jeg kontakte noen for dette eller skal jeg bare se det ann?😊 Anonymkode: abbed...698 Kan det være mensen? Fullammer du? Da kan mensen ofte forsvinne! Ville hørt med føden, så det ikke er morkakerester eller andre grunner. Bedre å være sikker Anonymkode: c7f22...0d8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 Dette er ikke uvanlig, ofte så er det en skorpe som har løsnet fra livmorslimhinnen under tilhelingen og derfor har du begynt å blø. Det kan jo også være en en tidlig mens. Følg med hvordan det arter seg. Blør det i flere uker eller du får feber/sykdomsfølelse så kan du ta kontakt med Føden. Anonymkode: 4b9cd...245
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 Jeg tenker også det kan være den siste skorpa, men følg med om du blør mye eller får feber. Anonymkode: c66d9...f95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå