AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Hva er røde flagg for dere på date (både kvinner og menn)? Nevner noen: - Snakker dritt om eksen (denne er øverst på lista!) - Snakker bare om seg selv og spør lite tilbake - Skitne klær og utslitte sko (typ hull i tuppen) - Prater (for) mye om moren sin Anonymkode: 2a281...fd7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #2 Skrevet 28. august 2023 - Skryter over egen økonomi. Han eier en feriebolig i utlandet og prater mye om det, eller han eier 3 leligheter og leier ut 2 av de, og skryter diskret av det. - Han har spilt i filmer og snikskryter av det. - Sex-prat på første date, spør om personlige saker som «onanére du?». - Sier ja takk når dama tilbyr å betale på café for å være høflig. Gir ikke så godt inntrykk på første date. - Spør mye privat om eksen din, hva han jobber med, kommer fra, alder osv. Jeg går ikke på date for å prate om eksen min. Og mye mer jeg ikke kommer på. Anonymkode: 7a5e8...922 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Skrevet 28. august 2023 Mansplaining🤮 Anonymkode: 2a281...fd7
Fjellmannover190 Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 Fra ein mann i 40-årene Begynner å planlegge framover Starter prat om å få barn Bare prater om sine barn Enig i eks-prat 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #5 Skrevet 28. august 2023 Hun snakker om eks. Hun har for mye sminke. Hun sier hun er for likestilling men takker ja hvis jeg byr på å betale for å være høflig. Hun klarer ikke å holde samtaler om annet enn jobben eller andre mennesker. Hun hører bare på andre sine lister på Spotify. Anonymkode: 7abf2...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #6 Skrevet 28. august 2023 - At mobilen ikke er på lydløs. - "Pyntet" seg med masse sminke. Hvordan skal jeg vite om jeg liker henne da? - Sen uten å gi beskjed. - Sen med dårlig unnskyldning. - Sen. - Dårlig klemmer. - Setter rammer for hvordan daten skal gå. - Gjør seg til. Slapp av. Alt jeg sier er ikke hysterisk morsomt. - "Vet ikke, tar det som det kommer, ser det an, kommer an på" som svar på spørsmål om hva hun ønsker for fremtiden. Mann Anonymkode: 3fa10...626 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå