Gå til innhold

Samboeren min dro på sexibishion i Oslo. Er det utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk inn på nettet for å se hva det dreide seg om og der ser jeg en stor erigert penis. Det bidrar bare til kroppspress for menn. Ikke nok med det, men hun så den sikkert. Jeg har ikke spurt henne, men jeg vet hun hadde blitt sint om jeg tok med meg en modell inn på et hotellrom for å se henne mastubere. Samboer er gravid, men nå føler jeg for å gå

Anonymkode: d330c...2c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexhibition er bare ei messe for strippeshow og sexleketøy ol. Hvis du tror man får seksuelle privattjenester der blir du nok skuffet. 

Anonymkode: 0eb60...a78

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er opp til deg. Høres upassende ut, men ikke utroskap. Jeg hadde vært mer flau om kjæresten deltok på noe sånt. 

Anonymkode: 05c16...a22

Skrevet

Hvordan sammenligner du å gå på en stor messe med å ta noen med på ett hotellrom?

Anonymkode: eb368...f68

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det utroskap å gå på Kondomeriet?

Anonymkode: 5fade...3cf

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

I så fall er det utroskap å lese Dagbladet.

Anonymkode: a1e5b...d2a

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

men jeg vet hun hadde blitt sint om jeg tok med meg en modell inn på et hotellrom for å se henne mastubere

Runket hun en mann på hotellrommet sitt?

Anonymkode: e0933...ed2

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på det en gang for mange år siden. Det var litt harry, men min daværende kjæreste dumpet meg ikke av den grunn. Noe stripping var det vel, men jeg så ingen erigerte peniser. Eller peniser i det hele tatt.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I så fall er det utroskap å lese Dagbladet.

Anonymkode: a1e5b...d2a

Og se på TV. Tenk, i serien Lucifer er den hotte, kjekke skuespilleren ofte naken og i sexscener med modellpene skuespillerinner. 50 shades-bøkene er også utroskap, for man kan jo drømme seg bort i dem :D :D Mannen vurderer altså å dumpe sin GRAVIDE samboer fordi hun er interessert i sexleketøy og stripping. Makan.

Skrevet

Slapp helt av. Sexhibition var ikke engang innenfor kategorien "sexy". Kan ikke huske sist jeg opplevde å være så tørr nedentil.

Anonymkode: cf6bc...a1d

Skrevet

Jeg har både jobbet på og besøkt sexhibition (riktignok noen år siden nå), slapp heeelt av. Det er omtrent som å gå på Kondomeriet (en slags morsom messe for div leketøy og klær), med noe (snille) show.

Hadde ikke vært bekymret om mannen min dro dit uten meg, og ville syntes det er en bra ting om din gravide samboer dro dit -viser jo at hun er glad i den delen av forholdet deres fortsatt.

Anonymkode: 70877...591

• Nyttig 1
Skrevet

Ja

Anonymkode: 70290...046

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...