Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Jeg vil dekorere døra til barnerommet vårt. Tenkte å male døren hvit, og så bruke noen sjamblonger til å male på forsjellige motiv også skrive navnet til jenta vår midt på døra.. noen forslag til motiv til døra, evt. finnes det nettsteder hvor jeg kan finne slike sjamblonger, så kan jeg bare skrive og klyppe de ut hjemme. Så jordan hadde noen male sjamblonger, men de var så dyre....
Grooo Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Du kan jo bruke det meste av bilder da, eks. fra fargebøker eller vanlige bøker. Bare forstørre opp til rett størrelse og bruke kun de strekene som er "viktige" for motivet.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 ja.. noen forslag for hva jeg kan ha av motiv.. har malt ole brumm og vennene hans på rommet, men vil ha noe enklere på døra. Noe som ikke tar flere dager å male liksom
Mini_me Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Sjekk disse www.barnerommet.no www.luca-shop.no Endret 21. januar 2006 av Mini_me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå