AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Du kan konstruere drømmedama, beskriv utseende og indre kvaliteter. Anonymkode: 98d23...17f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #2 Skrevet 28. august 2023 Hun er veldig snill,men har humor, og kan være litt frekk på en tullete måte. Hun er avslappet og vet hvordan hun skal oppføre seg for å få det sånn Hun vil. Hun er interessert i det som skjer rundt seg, kan diskutere politikk og samfunn, og hun er kreativ og intelligent Hun kler seg behagelig og er myk å ta på Anonymkode: 63247...e75 4 5 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Skrevet 28. august 2023 Utseende: slank, men gjerne litt atlestisk. Gjerne små bryst, men de må eksistere. Ikke noe sminkedukke, eller kosmetiske inngrep. Kan gjerne være eksotisk. Ikke tattoveringer og piercinger utenom i ørene. Personlighet: snill og omsorgsfull. Følger med på det som skjer i Norge og i verden. Yrke og utdannelse er uvesentlig så lenge hun synes jobben er meningsfull. Respekterer egentid på sine egne vegne og på mine. Anonymkode: 98d23...17f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 Utseende: Slank, ikke høy, mørk, litt mørk hudtone. Normale former. Personlighet: Snill og omsorgsfull. Trenger ikke prate hele tida, og trenger ikke masse planer og action hele tida. Bra balanse mellom jobb og fritid. Anonymkode: c301b...4bd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 Slå sammen de to første innleggene, så har du min. Anonymkode: 1d7b4...a86
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #6 Skrevet 29. august 2023 Slank, snill og gjerne flink til å lage mat. Viktig at hu ikke lager unødvendig drama heller Anonymkode: bd0b3...012
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #7 Skrevet 29. august 2023 Pen, snill og nasjonalist. Anonymkode: 4cbaa...93c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 Kunne skrevet masse om preferanser når det gjelder utseende. Men etter å ha brukt halve mitt voksne liv på samboerskap med damer som har passet til det, så er jeg for lengst kommet fram til at det spiller forsvinnende lite rolle. Så lenge jeg liker det jeg ser, så spiller ikke kroppsfasong noen stor rolle. Mye viktigere er det at hun er snill, omtenksom og har gode familieverdier. Anonymkode: ae469...9a4 2 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #9 Skrevet 29. august 2023 Samboeren min som 25 åring med sexlysten til min eks Anonymkode: 40764...ff6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #10 Skrevet 29. august 2023 Sunn (kosthold, trening, helse) Slank Engasjert (samfunnsbevisst, interessert i nyheter og politikk) Intelligent (høyere utdannelse, leser bøker og aviser, forstår sammenhenger, unngår enkle meninger og populisme) Selvstendig og uavhengig (egen jobb og karriere) Kulturell (interessert i litteratur og andre kulturuttrykk) Snill Lojal Kjærlig (er oppriktig glad i meg, og ser på vårt seksualliv som en naturlig del av å være glad i hverandre) Selvbevisst og stolt Anonymkode: fe4d0...6dd
Hjertedilla Skrevet 30. august 2023 #11 Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 21.43): Hun er veldig snill,men har humor, og kan være litt frekk på en tullete måte. Hun er avslappet og vet hvordan hun skal oppføre seg for å få det sånn Hun vil. Hun er interessert i det som skjer rundt seg, kan diskutere politikk og samfunn, og hun er kreativ og intelligent Hun kler seg behagelig og er myk å ta på Anonymkode: 63247...e75 Hey, du beskrev meg 🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå