AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Del Skrevet 28. august 2023 Samboer blir 40 år i desember, og jeg har lyst til å bestille en tur til New York 22.-28. desember. Barna skal være med barnefar, så vi vil være uten barn på julaften og i romjulen. Men, det viser seg at en tur til New York (fly og hotell) koster dobbelt så mye i akkurat den perioden. Er det noen som har gode tips til hvor jeg kan bestille turen billigere? Har sjekket SAS, Momondo, pakkereiser (Ving, TUI), Hotels og AirBNB. En tur med TUI koster det samme som enkeltbilletter hos SAS og hotell via Hotels.com Anonymkode: 70d8c...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #2 Del Skrevet 28. august 2023 Det er neppe mulig å oppdrive billige reiser i akkurat det tidsrommet. Det er veldig populært å reise til NY rundt jul/nyttår. Anonymkode: 7a77c...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 28. august 2023 #3 Del Skrevet 28. august 2023 Jeg tror ikke det er så lett å finne noe billig nei. Veldig populær tid å dra dit på. Når det er sagt ville jeg ikke anbefalt NY i juleferien. Det er helt eeeekstreeme folkemengder og absolutt alt du kan tenke deg har lange køer og kaos. Var der en gang med en venninne i romjula og vi regelrett mistet hverandre på gata i folkemylderet selv om vi gikk rett vedsiden av hverandre. Tenk Karl Johan på 17.mai-tilstander Ikke verdt prisen. Men you do you 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå