AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Jeg har melkeproteinallergi og trenger råd til å finne en vegansk melk som ikke smaker så mye, eller mest mulig likt vanlig melk. Skal hovedsaklig brukes til frokostblanding. Anonymkode: 4012b...e90
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #3 Skrevet 29. august 2023 Soyamelk kanskje? Synes Oatly Barista smaker myyye bedre, skikkelig kremete og god. Men er ikke likt kumelk da. Anonymkode: 7e195...f43
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #4 Skrevet 29. august 2023 jeg likere usøtet mandelmelk. veldig lite smak Anonymkode: 17312...8d9
Daisy-love Skrevet 29. august 2023 #5 Skrevet 29. august 2023 Jeg har melkeallergi selv, men ikke prøvd denne typen fra Alpro. Kom ut i fjor eller noe. Den skal visst nok være veldig lik kumelk i smaken. Jeg aner ikke hva kumelk smaker så kan ikke hjelpe deg der, men hørt denne er den som skal ligne mest. Personlig bruker jeg Alpro rød, usøtet soya. Kjøper en sjelden gang den blå med sukker, men burde prøve den på bildet her en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå