AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Jeg finner virkelig ikke ut av det, og glemte å spørre på sykehuset. Skal til koloskopi i morgen, og av andre årsaker sliter jeg med å drikke såpass store mengder vann som anbefalt under tømmingen. Jeg vet jeg kan drikke saft, juice uten fruktkjøtt, brus, buljong, kaffe, te… Men hva med energidrikk? Uten sukker sådan, men dette er noe jeg er vandt til å drikke, og trenger virkelig noe annet enn vann nå, samt litt koffein (drikker ikke kaffe). Noen som vet? Anonymkode: f742d...81a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #2 Skrevet 28. august 2023 Hvis du har fått beskjed om at du kan drikke brus kan du også drikke energidrikk. Anonymkode: 520b2...ab9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Skrevet 28. august 2023 "Resten av dagen frem til undersøkelsen kan du kun drikke væske uten fast innhold som vann, klar/silt suppe, buljong, juice uten fruktkjøtt, ferdigblandet saft, mineralvann/brus, kaffe eller te, men ikke melkeholdige produkter." https://www.google.com/search?q=klare+væsker+koloskopi&oq=klare+væsker+&aqs=chrome.1.69i57j0i19i512l2j0i19i22i30l3j69i60l2.5072j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Anonymkode: a7feb...e76 1
Maleficenta Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg finner virkelig ikke ut av det, og glemte å spørre på sykehuset. Skal til koloskopi i morgen, og av andre årsaker sliter jeg med å drikke såpass store mengder vann som anbefalt under tømmingen. Jeg vet jeg kan drikke saft, juice uten fruktkjøtt, brus, buljong, kaffe, te… Men hva med energidrikk? Uten sukker sådan, men dette er noe jeg er vandt til å drikke, og trenger virkelig noe annet enn vann nå, samt litt koffein (drikker ikke kaffe). Noen som vet? Anonymkode: f742d...81a tror ikke du kan drikke det dersom det er kullsyre i
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #5 Skrevet 28. august 2023 Maleficenta skrev (2 minutter siden): tror ikke du kan drikke det dersom det er kullsyre i Står i brevet at man kan drikke mineralvann, det er da kullsyre i? Anonymkode: f742d...81a 2
Grüner Skrevet 28. august 2023 #6 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): "Resten av dagen frem til undersøkelsen kan du kun drikke væske uten fast innhold som vann, klar/silt suppe, buljong, juice uten fruktkjøtt, ferdigblandet saft, mineralvann/brus, kaffe eller te, men ikke melkeholdige produkter." https://www.google.com/search?q=klare+væsker+koloskopi&oq=klare+væsker+&aqs=chrome.1.69i57j0i19i512l2j0i19i22i30l3j69i60l2.5072j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Anonymkode: a7feb...e76 Du skal faste de 6 siste timene før operasjon og kan drikke klare væsker fram til max 2 t før operasjon. De siste 2 timene skal du ikke innta noe som helst, heller ikke vann eller tyggis!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #7 Skrevet 28. august 2023 Grüner skrev (1 minutt siden): Du skal faste de 6 siste timene før operasjon og kan drikke klare væsker fram til max 2 t før operasjon. De siste 2 timene skal du ikke innta noe som helst, heller ikke vann eller tyggis! Jeg har fastet siden kl. 16 i dag, koloskopi i narkose kl. 14.00 i morgen. Så kun klare væsker frem til da, og absolutt ingenting fra kl. 12.00 i morgen. TS. Anonymkode: f742d...81a
Maleficenta Skrevet 29. august 2023 #8 Skrevet 29. august 2023 Grüner skrev (12 timer siden): Du skal faste de 6 siste timene før operasjon og kan drikke klare væsker fram til max 2 t før operasjon. De siste 2 timene skal du ikke innta noe som helst, heller ikke vann eller tyggis! coloscopi er ikke en operasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå