AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Hvis du kunne konstruere din drømmemann, hvordan ville han vært? Du kan bestemme utseende, personlighet, intelligens, yrke etc. Og du trenger ikke være beskjeden. Anonymkode: 136b3...eb0
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #2 Skrevet 28. august 2023 Høy og svær mann. Han er empatisk og følsom, men samtidig selvsikker, trygg og bestemt. Kan gjerne jobbe i et spennende yrke som politi eller noe litt actionfylt. Han kan ha litt skjegg og ha hår eller være skallet. Kan gjerne ha noen kilo ekstra, bare ikke for mye. Synes Brian fra politi-serien er veldig kjekk og har fin personlighet (som et eksempel). Han må være trofast, lojal, kosete og glad i nærhet og sex. Han må kunne snakke om alt og like dype samtaler av og til. Anonymkode: 4aee2...a4f 2 1 2
Jamomilla Skrevet 28. august 2023 #3 Skrevet 28. august 2023 Fysisk: større enn meg selv, gjerne med litt muskler. Resten: trygg i seg selv, våger å være sårbar,i kontakt med følelsene sine, initiativrik, glad i sex og nærhet, leken og aktiv, omsorgsfull. Gjerne: like glad i by som natur, matintressert, kulturintressert, ordnet økonomi, fordel med sosialt nettverk (da jeg selv har litt lite av det grunnet nylig flytting til annen kant av landet) K42 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 Personlighet: god humor, moden, reflektert, emosjonelt intelligent, raus, inkluderende, trygg på seg selv uten å være selvgod, en som ikke tar seg selv så høytidelig, ryddig og renslig, interesser i kunst og kultur, glad i å lese, intelligent, sporty. Utseende: 180 eller over, mørkt hår, ikke spinkel, brede skuldre, velutstyrt, pene hender, ingen tatoveringer, klassisk stil. Anonymkode: 57e17...ce0 2
Rosakatt Skrevet 28. august 2023 #5 Skrevet 28. august 2023 Han møter opp utenfor huset mitt en nydelig høstkveld nå om ikke lenge, så jeg slipper å jobbe så hardt. Så snillt av han 🥺 Være våken sosialt, så jeg føler vi ser hverandre. Vi er en rolig gjeng sammen, som liker eventyr i ny å ne. Drømmen hadde vært om han var fleksibel så vi kunne reise rundt å jakte på nordlys, dyreliv og fugler, ta bilder, se steder, gå turer i skogen om natten, se stjernene sammen. Være nært naturen. Han er koselig, trygg og ønsker andre godt. Han er imøtekommende og inkluderende, men vi holder oss litt for oss selv. Han har et liv på egen hånd å ja, nå høres det veldig ut som om vi er to erter som henger sammen på hofta her. Åpen for å kommunisere, ærlig men lyver når han må, som jeg også gjør. Er ute etter et vennskap, og liker å tulle. Han er støttende, og har superbe klemmer. En mann jeg kan være veldig komfortabel rundt og han rundt meg. Litt vågal, men koselig vågal. Det er spennende, men ikke utrygt med denne mannen her. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #6 Skrevet 28. august 2023 Han har puls og er ellers grei.. Anonymkode: 3e9f8...060 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #7 Skrevet 28. august 2023 Drømmemann? De finnes ikke.. jeg tror ikke på eventyr, det finnes ikke perfekte mennesker. Men... grei å være sammen med. Utseendemessig: brun i huden ,høy ,god hygiene og pent smil. Etnisk norske menn finnes ikke interessante. Anonymkode: 8ad02...f91
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #8 Skrevet 28. august 2023 Generøs, forståelsesfull, trygg i seg selv, trofast, morsom, smart, ærlig, ryddig og renslig. God å kommunisere. Har gode venner rundt seg. Tar vare på seg selv, både psykisk og fysisk. Kul stil. Er det jeg kommer på i farta. Anonymkode: 9c86e...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #9 Skrevet 28. august 2023 Utseende er mindre viktig. Samme med yrke. Derimot selvtillit uten å være bedreviter er sexy. En som en skikkelig mann. Metroseksuelle menn er ikke min greie. En som har empati, humor, generøs og oppmerksom. Anonymkode: 52c40...64c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #10 Skrevet 28. august 2023 Kropp: Høy (over 190), godt trent men ikke for mye, mørkt hår, blå øyne, ikke noe hår på bryst/rygg og ikke skjegg. Personlighet: Omsorgsfull, omgjengelig, ærlig, trofast, romantisk, morsom og rampete. Anonymkode: ee1b7...c33 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #11 Skrevet 28. august 2023 Utseende: Helst litt "emo" ish stil. Menn med eyeliner er bare elsk. Høyde spiller ingen rolle. Personlighet: Snill, følsom, høy EQ, omsorgsfull og kjærlig. + om han liker musikk og er kreativ Yrke: Det er det samme så lenge det er noe han liker og som han klarer å forsørge seg selv på. Anonymkode: bba35...f65
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #12 Skrevet 28. august 2023 Fra 170 cm og opp, litt kraftig, gjerne mitt kroppshår, gode hender, omsorgsfull, smart, masse humor, impulsiv, sosial, god på kommunikasjon og fornuftig. Anonymkode: 5c18e...168
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #13 Skrevet 28. august 2023 Snill, omsorgsfull, hjemmekjær. Dyktig i jobben sin, litt ambisiøs og med god lønn, men innenfor 8-16. Tilstedeværende far, handy, aktiv, liker å trene. Nordisk utseende, slank, veltrent, lite kroppshår. Anonymkode: cca92...7f3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #14 Skrevet 28. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: pene hender 5 minutter siden, AnonymBruker said: gode hender Hvordan ser fine hender ut på en mann da? Er det bare at de er store? Anonymkode: 136b3...eb0
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #15 Skrevet 28. august 2023 Personlighet: en tøffing som ikke lar seg overkjøre og som ikke er redd for å ta styringen. God selvtillit. Omtenksom og omsorgsfull. Glad i å trene og reise. God på kommunikasjon, ikke passiv aggressiv og surmulende, men åpen. VOKSEN og bidrar konstruktivt til at forholdet skal fungere. Viser at jeg betyr mye for han og er glad i sex. Utseende: Normalt slank, gjerne godt trent med store overarmer, håret i behold. Gjerne mørk. Høyere enn 170. Store og velformede hender. Anonymkode: 8d498...f19
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #16 Skrevet 29. august 2023 Drømmemannen ville hatt alle de beste egenskapene til alle eksene og ingen av de dårlige, og likevel vært en balansert person som klarte å overraske meg 😄 Anonymkode: 6b6bd...207 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #17 Skrevet 29. august 2023 Utseendemessig er han nokså høy, bredskuldret og litt kraftig. Ikke tykk, men ikke for muskuløs heller. Hår på hodet og skjegg. Gjerne noen tatoveringer. I personlighet er han empatisk, trygg i seg selv og vet hva han vil. Åpen og tør å snakke om alt. Mye humor. Han er genuint opptatt av meg og at jeg skal ha det bra. Viser at han vil ha meg. Familieorientert. Er med ut på ting. Glad i å reise. Glad i musikk, musikalsk og gjerne spiller et instrument. Anonymkode: 46498...fa3 1
exictence Skrevet 29. august 2023 #18 Skrevet 29. august 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.8.2023 den 21.15): Personlighet: god humor, moden, reflektert, emosjonelt intelligent, raus, inkluderende, trygg på seg selv uten å være selvgod, en som ikke tar seg selv så høytidelig, ryddig og renslig, interesser i kunst og kultur, glad i å lese, intelligent, sporty. Utseende: Tror jeg liker best ikke så høye menn, ikke spinkel, brede skuldre, velutstyrt, pene hender, ingen tatoveringer, klassisk stil. Anonymkode: 57e17...ce0 Har humor, smiler mye, er fornøyd, god på kommunikasjon, omgjengelig og sosial, snill, omsorgsfull, trygg på seg selv, hensynsfull, har selvironi og ikke tar seg selv så høytidelig, ryddig og renslig. En som liker å gå/dra på turer i et rolig tempo og være opptatt av tilstedeværelse fremfor å nå toppen. Tror jeg liker best menn på rundt 170, men utseende spiller ikke sånn rolle. Men helst ikke spinkel. Ikke tatoveringer eller øreringer Lite alkohol, ikke snus Endret 30. september 2023 av exictence
Myrmica Skrevet 29. august 2023 #19 Skrevet 29. august 2023 Oppriktig interessert i meg for den jeg er. Oppmerksom på verden rundt seg, og gjør en liten innsats for at hverdagen skal bli bedre for alle - han kildesorterer, setter handlevogna tilbake på plass og er hensynsfull i trafikken. Glad i dyr og natur, over gjennomsnittet interessert i hund, og med lignende tilnærming til hundetrening og hundehold som jeg har. Bruker stemmeretten og har lignende politiske holdninger som meg. Ryddig økonomi. En jobb han er stolt av og trives i. Har bodd alene og er god på å holde hjemmet i orden, flink til å lage mat. Handy og kan fikse småting selv. Ikke veldig opptatt av trening, men i god nok form til å gå en dagstur i fjellet, og holde ut lange økter i senga. God helse, har alle tennene i behold, og bruker ikke nikotin. Seksuelle preferanser og fetisher som matcher med mine. Ikke alt for langt unna meg i høyde og tyngde.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #20 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis du kunne konstruere din drømmemann, hvordan ville han vært? Du kan bestemme utseende, personlighet, intelligens, yrke etc. Og du trenger ikke være beskjeden. Anonymkode: 136b3...eb0 Utseende bryr jeg meg ikke om. Men en som ikke blir sur for å bidra hjemme. Som klarer å balansere hjem og egen fritid godt i samarbeid med meg. Og at det alltid er bare hansønsker som skal trumfe mine. At vikan være sammen om ting privat, me også leve ut drømmer vi har med støtte av hverandre. Å ha en partner som stiller opp om jeg ikke kan feks blir syk, så vet jeg at ting fortstter som normalt. En som har barn, og ikke passer egne barn. En som har en familie, ikke en som ser på familien som noe han fikk tilfeldig fordi han bare tilfeldig ble pappa til mine barn. En mann som ikke får barna våre til å føle seg forlatt om jeg dør i bilulykke i morgen. Anonymkode: 3b770...8a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå