AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #1 Skrevet 28. august 2023 Jeg skal kjøpe gave til en gutt på 13 år og en jente på 11. Trenger tips til hva jeg kan kjøpe! Skal ikke være mer enn ca 200 kr og jeg står litt fast her. Har dere noen ideer? Anonymkode: e3d09...d0b
Rosa Dartle Skrevet 28. august 2023 #2 Skrevet 28. august 2023 På den tiden begynner det faktisk å være vel så interessant å få penger 😊 Det går ofte i spill, digitale tjenester osv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #3 Skrevet 28. august 2023 Rosa Dartle skrev (29 minutter siden): På den tiden begynner det faktisk å være vel så interessant å få penger 😊 Det går ofte i spill, digitale tjenester osv. Tusen takk for innspill😊 Anonymkode: e3d09...d0b
RockyRose Skrevet 28. august 2023 #4 Skrevet 28. august 2023 Her er kva eg har kjøpt til mine nieser/nevø på den alderen: gut: fotballsokkar/shorts/gensar/bukse i klubben dei spelar i, hettegensar, korssmykke(dette er visst in no både for jente og gut, uavhengig av religiøsitet). Jente: smykke, øyredobbar, sminke/sminkeutstyr, hettegensar. Og peng til begge. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #5 Skrevet 28. august 2023 Penger blir alltid satt pris på. De er glad i penger i den alderen der Anonymkode: 5942f...f5e 1
Arkana Skrevet 28. august 2023 #6 Skrevet 28. august 2023 Støtter forslaget om penger. Kanskje en litt kjedelig gave for giver, men i den alderen blir det satt pris på og de har alltid noe dyrt de sparer til. Hvis du vil gi en konkret gave kan jeg foreslå kinogavekort, klær (guttene mine ville likt hettegensere mens datteren min elsker pysjamaser eller onepiece), bøker eller f.eks. LED-slynge til rommet deres. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #7 Skrevet 28. august 2023 Tusen takk for alle forslag😀 Ts Anonymkode: e3d09...d0b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #8 Skrevet 28. august 2023 RockyRose skrev (2 timer siden): Her er kva eg har kjøpt til mine nieser/nevø på den alderen: gut: fotballsokkar/shorts/gensar/bukse i klubben dei spelar i, hettegensar, korssmykke(dette er visst in no både for jente og gut, uavhengig av religiøsitet). Jente: smykke, øyredobbar, sminke/sminkeutstyr, hettegensar. Og peng til begge. Korssmykke bør msn forhøre seg om, absolutt ikke inn her Anonymkode: 5ce94...7cc
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #9 Skrevet 28. august 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tusen takk for alle forslag😀 Ts Anonymkode: e3d09...d0b Penger gir jeg aldri, men kinogavekort med snop til ee poppis, hettegensere , sminkespeil med lys Anonymkode: 5ce94...7cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå