Gå til innhold

Trenger tips til gaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe gave til en gutt på 13 år og en jente på 11. Trenger tips til hva jeg kan kjøpe! Skal ikke være mer enn ca 200 kr og jeg står litt fast her. Har dere noen ideer?

Anonymkode: e3d09...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den tiden begynner det faktisk å være vel så interessant å få penger 😊 Det går ofte i spill, digitale tjenester osv. 

• Liker 1
Skrevet
Rosa Dartle skrev (29 minutter siden):

På den tiden begynner det faktisk å være vel så interessant å få penger 😊 Det går ofte i spill, digitale tjenester osv. 

Tusen takk for innspill😊

Skrevet

Her er kva eg har kjøpt til mine nieser/nevø på den alderen: gut: fotballsokkar/shorts/gensar/bukse i klubben dei spelar i, hettegensar, korssmykke(dette er visst in no både for jente og gut, uavhengig av religiøsitet). Jente: smykke, øyredobbar, sminke/sminkeutstyr, hettegensar. Og peng til begge.

• Liker 1
Skrevet

Penger blir alltid satt pris på. De er glad i penger i den alderen der

Anonymkode: 5942f...f5e

• Liker 1
Skrevet

Støtter forslaget om penger. Kanskje en litt kjedelig gave for giver, men i den alderen blir det satt pris på og de har alltid noe dyrt de sparer til. Hvis du vil gi en konkret gave kan jeg foreslå kinogavekort, klær (guttene mine ville likt hettegensere mens datteren min elsker pysjamaser eller onepiece), bøker eller f.eks. LED-slynge til rommet deres.

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for alle forslag😀

Ts

Skrevet
RockyRose skrev (2 timer siden):

Her er kva eg har kjøpt til mine nieser/nevø på den alderen: gut: fotballsokkar/shorts/gensar/bukse i klubben dei spelar i, hettegensar, korssmykke(dette er visst in no både for jente og gut, uavhengig av religiøsitet). Jente: smykke, øyredobbar, sminke/sminkeutstyr, hettegensar. Og peng til begge.

Korssmykke bør msn forhøre seg om, absolutt ikke inn her

Anonymkode: 5ce94...7cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Tusen takk for alle forslag😀

Ts

Penger gir jeg aldri, men kinogavekort med snop til ee poppis, hettegensere , sminkespeil med lys 

Anonymkode: 5ce94...7cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...